O επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε ότι δεν πιστεύει την “εύκολη ιστορία” πως οι τελευταίες αναβαθμίσεις της Ferrari ήταν το κλειδί του θριάμβου της στη Σιγκαπούρη.
Μια σειρά αναβαθμίσεων έφερε η Ferrari στη Σιγκαπούρη για την SF-90, η οποία περιλάμβανε νέο πάτωμα, διαχύτη, πίσω πτέρυγα και μύτη.
Οι αναβαθμίσεις αυτές συνέπεσαν με την pole position του Charles Leclerc και τη νίκη του Sebastian Vettel στον αγώνα, παρ’ όλο που η συγκεκριμένη πίστα έχει σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά αεροδυναμικής με την Ουγγαρία. Εκεί, υπενθυμίζεται πως η Ferrari είχε πολύ μέτρια εμφάνιση, την οποία ο Vettel είχε χαρακτηρίσει τότε ως “τελείως απογοητευτική”.
Ο Wolff επέμεινε πως “η επάνοδος της Ferrari στη Σιγκαπούρη δεν συνδέεται με τις αναβαθμίσεις”. “Αυτή είναι η απλή ιστορία που λέγεται”, σχολίασε ο Αυστριακός. “Πιστεύω πως έχει να κάνει περισσότερο με τον να έχει συνολικά ένα δυνατό πακέτο και να κάνεις τα πράγματα σωστά”.
“Ρύθμισαν κατάλληλα το μονοθέσιό τους για έναν γύρο, το οποίο ήταν δυνατό (στις κατατακτήριες). Μπορούσες να δεις πως δεν είχαν ρυθμό στον αγώνα, απλά ήταν πολύ γρήγοροι στο σταμάτα-ξεκίνα”.
“Εάν είχαμε λιγότερα αυτοκίνητα ασφαλείας, θα είχαμε καλό μονοθέσιο προς το τέλος και ίσως την ευκαιρία ακόμα και να κερδίσουμε τον αγώνα. Δεν ήταν όμως η σωστή στρατηγική, δεν πήραμε τις σωστές αποφάσεις”.
Οι Ferrari έδειχναν πολύ άνετα πάνω από τα κερμπ στη Σιγκαπούρη, σημείο-κλειδί για έναν καλό γύρο στην πίστα. Την ίδια ώρα, στο αντίπαλο στρατόπεδο της Mercedes, υπήρχαν δυσκολίες με την θέρμανση των ελαστικών στον μεγάλο γύρο της πίστας.
“Νομίζω πως δεν οφείλεται η νίκη τους στις αναβαθμίσεις, αλλά στο ότι έβγαλαν το μέγιστο από το πακέτο τους”, σχολίασε ο Wolff. “Έχουν απίστευτα δυνατό κινητήρα, το οποίο είναι σημαντικό συστατικό που σου επιτρέπει ίσως περισσότερο στρατηγικές επιλογές στο set-up. Αυτό όμως δεν αποτελεί δικαιολογία”.
Απόρροια πολλών παραμέτρων η νίκη της Ferrari σύμφωνα με τον Binotto
Ο Charles Leclerc πήρε την pole position, παρ’ όλο που σχεδόν είχε επαφή με τους τοίχους της πίστας “δύο-τρεις φορές”. Αυτό σηματοδότησε ένα μεγάλο άλμα στην απόδοση, ειδικά αν συγκριθεί με δύο παρόμοιες πίστες τους προηγούμενους μήνες, το Μονακό και την Ουγγαρία.
Στο Μονακό, οι Ferrari υπολείπονταν κατά 0,781 δευτερόλεπτα από τον πρώτο χρόνο και στην Ουγγαρία κατά 0,471 δευτερόλεπτα. Αν και στη Scuderia έμειναν ικανοποιημένοι με τις αναβαθμίσεις της Σιγκαπούρης, οι οποίες ήρθαν στη γενικότερη προσπάθεια για εύρεση περισσότερης κάθετης δύναμης, ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, πιστεύει πως έπαιξαν ρόλο και άλλα στοιχεία.
“Οι αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική υπήρξαν βήμα προς τα εμπρός. Αυτό όμως δεν μπορεί να εξηγήσει αυτά που είδαμε εδώ” εξήγησε. “Νομίζω πως η Σιγκαπούρη είναι ακόμα μια πολύ ιδιαίτερη πίστα με τους τοίχους. Έτσι, οι οδηγοί με την αυτοπεποίθησή τους κάνουν τη διαφορά”.
“Η ισορροπία του μονοθεσίου έχει βελτιωθεί στους τελευταίους αγώνες. Και η διαχείριση των ελαστικών επίσης. Εδώ είχαμε έναν διαφορετικό τύπο γόμας, σε σύγκριση με τους κανονικούς αγώνες. Καταφέραμε να τα κάνουμε να δουλέψουν καλά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!