Ο Toto Wolff δήλωσε ότι οι δαπάνες της Mercedes παρακολουθούνται αυστηρά από μια τεράστια ομάδα στο παρασκήνιο, με ερωτήματα να εγείρονται σχετικά με τον επιθετικό χαρακτήρα της αναπτυξιακής πορείας της W14.
Στο Grand Prix του Μονακό, η Mercedes παρουσίασε ένα μονοθέσιο που ήταν ουσιαστικά μία Β εκδοχή του μονοθεσίου που είχε παρουσιάσει τον Φεβρουάριο, αφού αποφάσισε να εγκαταλείψει τη φιλοσοφία των μηδενικών πλαινών (zeropods), μετά από μια δεύτερη σεζόν που βρισκόταν εκτός ρυθμού από την εκκίνησή της.
Βέβαια, οι μέρες που οι μεγάλες ομάδες της F1 έριχναν ατελείωτα ποσά στα προβλήματά τους μέχρι αυτά να εξαφανιστούν, έχουν περάσει χάρη στην μετάβαση στην εποχή του budget cap της F1. Οπότε μια τόσο ριζική αλλαγή όπως αυτή που είδαμε από τη Mercedes στο Μόντε Κάρλο έκανε κάποιες πλευρές να υπονοήσουν ότι δεν θα υπήρχε περιθώριο για περαιτέρω αναβαθμίσεις αργότερα φέτος…
Αυτό δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται όμως από το τελευταίο ρεπορτάζ! Οι “θόρυβοι” από το στρατόπεδο της Mercedes συνεχίζουν να είναι δυνατοί, με τον Toto Wolff να επιβεβαιώνει ότι πιο ουσιαστικές αναβαθμίσεις θα παρουσιαστούν στο βρετανικό Grand Prix τον επόμενο μήνα.
Όμως, ενώ τα νέα για τις συνεχείς αναβαθμίσεις της Mercedes αντιμετωπίζονται με ερωτήματα σχετικά με το απόθεμα χρημάτων που έχει διαθέσιμο, το αφεντικό των Ασημένιων Βέλων δήλωσε ότι όλα είναι υπό έλεγχο και ότι η ομάδα δεν θα πέσει θύμα των οικονομικών κανονισμών, όπως έγινε την προηγούμενη σεζόν στην Red Bull, που τελικά και τιμωρήθηκε…
“Έχουμε δημιουργήσει έναν τεράστιο οργανισμό στο οικονομικό μας τμήμα με 46 άτομα, που παρακολουθεί το ανώτατο όριο κόστους μέχρι και την τελευταία βίδα,” επιβεβαίωσε ο Wolff.
“Ακολουθεί την τάση των δαπανών κατά τη διάρκεια όλου του έτους και αυτό που κάναμε είναι βασικά να κατανέμουμε πόρους σε διάφορα έργα,” πρόσθεσε ο Toto.
“Μείναμε κάτω από αυτή τη γραμμή όλο το προηγούμενο έτος και μείναμε κάτω από αυτή τη γραμμή και φέτος. Λαμβάνοντας υπόψη ότι θα γίνει μια κανονική αλλαγή στην ανάπτυξη του μονοθεσίου για το επόμενο έτος, αυτό εξακολουθεί να είναι λίγο πολύ σε καλό δρόμο,” εξήγησε ο Αυστριακός.
“Το καλό είναι ότι μαθαίνουμε συνεχώς τι κάνει το μονοθέσιο. Θα υπάρξουν κάποιες θεμελιώδεις σχεδιαστικές αλλαγές για την επόμενη χρονιά, αλλά δεν είναι ότι φτιάχνουμε πράγματα. Είναι περισσότερο τι προσομοιώνουμε και αυτό δεν μετριέται σε χρήματα. Είναι teraflops (τεράστια υπολογιστική δύναμη) ή ώρες σε αεροδυναμική σήραγγα,” σχολίασε το αφεντικό της Mercedes.
Αυτή η επιβεβαίωση από τον Wolff, δεν θα είναι μόνο χαρμόσυνα νέα στα αυτιά των οπαδών που επιθυμούν απεγνωσμένα να δουν τη Red Bull να “πέφτει από την καρέκλα της”, αλλά και ένα θετικό σημάδι για τον Lewis Hamilton, καθώς αναζητά διαβεβαιώσεις πριν υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με την Mercedes.
Ο Hamilton διατηρεί ακόμα ελπίδες για την κατάκτηση του όγδοου παγκόσμιου πρωταθλήματος, αριθμός που θα αποτελούσε ρεκόρ. Αλλά, με τη Red Bull τόσο πολύ μπροστά και ήδη να έχει στρέψει την προσοχή της στο μονοθέσιο που θα διεκδικήσει τον τίτλο ξανά το 2024, η Mercedes θα πρέπει να συνεχίσει να είναι “αμείλικτη” για να φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της, που θα της δώσουν τον έξτρα ρυθμό που απαιτείται για να “εκθρονίσει” το απίστευτα γρήγορο μονοθέσιο του Newey!
Όλα αυτά, φυσικά, στο πλαίσιο των κανονισμών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!