Ο Maverick Vinales πιστεύει ότι άλλη αλλαγή του σασί δε θα βοηθήσει τη Yamaha να ξεπεράσει τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του Αυστριακού Grand Prix το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Τόσο ο Vinales όσο και ο team-mate του στην εργοστασιακή Yamaha, Valentino Rossi, ταλαιπωρήθηκαν από την πρόσφυση του πίσω ελαστικού στο Red Bull Ring, παίρνοντας την 6η και 7η θέση αντίστοιχα, πίσω από τη δορυφορική Yamaha Tech 3 του Johann Zarco.
Μετά την κυριαρχία της Yamaha στην αρχή της σεζόν, ο Vinales δεν έχει κερδίσει κανέναν αγώνα από το Assen, από τότε δηλαδή που η ομάδα χρησιμοποιεί την τελευταία προδιαγραφή του σασί της, κατακτώντας μόνο ένα βάθρο σε μικτές συνθήκες στο Brno.
Όμως, παρά την έλλειψη επιτυχίας του νέου πλαισίου, ο Vinales σκέφτεται ότι κάποια αλλαγή του σασί δεν θα ήταν σοφό και ότι η ομάδα του θα πρέπει να επικεντρωθεί στη βελτιστοποίηση του τρέχοντος πακέτου στη δοκιμή του Misano αυτή την Κυριακή.
«Το πρόβλημα είναι πολύ πιο σημαντικό από το να αρχίσουμε τώρα να αλλάζουμε ξανά το σασί», δήλωσε ο Vinales, ο οποίος βρίσκεται 24 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Marc Marquez.
«Ίσως πρέπει να επικεντρωθούμε στη μοτοσυκλέτα και να την κάνουμε να δουλέψει με κάποιους τρόπους.
«Πρέπει να κάνουμε μία άλλη μεγάλη αλλαγή στη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας και να προσπαθήσουμε να δούμε αν λειτουργεί. Δε θέλω να αλλάξω το σασί, θέλω να δουλέψω πολύ σκληρά στο Misano και να είμαι έτοιμος για το Silverstone.»
Όταν ερωτήθηκε αν η επιστροφή στο πλαίσιο του 2016, όπως έγινε και στις Tech 3 του Zarco και Jonas Folger ήταν μία λύση, ο Vinales απάντησε: «Πραγματικά δεν ξέρω.
«Η ομάδα ξέρει περισσότερα για τις δυνατότητες του περσινού πλαισίου και αυτού που έχουμε τώρα. Προσπάθησα να οδηγήσω με τον καλύτερο τρόπο.»
Ο Vinales άλλαξε το στυλ οδήγησης του
Ο Vinales εξήγησε επίσης ότι έπρεπε να αλλάξει το φυσικό επιθετικό στυλ οδήγησης του, προκειμένου να πάρει το μέγιστο από το τρέχον σασί της Yamaha, το οποίο επιτρέπει μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές.
«Σίγουρα, άλλαξα λίγο το στυλ μου, γιατί στην αρχή φρέναρα πολύ σκληρά και άνοιγα πολύ επιθετικά το γκάζι», είπε.
«Αλλά τώρα πρέπει να είμαι πολύ ομαλός σε όλους τους τομείς.
«Είμαι ειλικρινά σκληρός στα φρένα και επίσης μπαίνω βαθιά στις στροφές, πάντα. Από τη Moto3 συνήθιζα να το κάνω. Αλλά τώρα, πρέπει να προσαρμοστώ στη μοτοσυκλέτα και να πάρω οτιδήποτε μπορώ από αυτή.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!