Ο Sebastian Vettel φοβόταν ότι η Mercedes ετοίμαζε μία κίνηση “ματ” για να κερδίσει το Grand Prix του Μπαχρέιν, όταν προχώρησε σε στρατηγική ενός pit-stop στις αρχές του αγώνα.
Ο Γερμανός ήταν μπροστά στα πρώτα στάδια του αγώνα, αλλά επικεντρώθηκε σε στρατηγική δύο pitstops όταν έβαλε τη soft γόμα κατά την πρώτη αλλαγή ελαστικών.
Πίσω από αυτόν, η Mercedes επέλεξε να βάλει τον Valtteri Bottas με τα μεσαία ελαστικά με στόχο να πάει για αγώνα ενός pit-stop.
Με τον Vettel να μην ανοίγει αρκετά τη διαφορά από τον αντίπαλό του, ο Γερμανός πίστευε ότι η νίκη ήταν χαμένη εκείνη τη στιγμή – προτού η ομάδα του επιλέξει να ολοκληρώσει τον αγώνα με μία αλλαγή ελαστικών.
Στο τέλος, όμως, κατάφερε να πάρει τη νίκη από τον Bottas με μόλις 0,6 δευτερόλεπτα διαφορά.
“Νομίζω ότι όταν μίλησα στο ραδιόφωνο έμεναν 10 γύροι και είπα ότι τα είχα όλα υπό έλεγχο. Αυτό ήταν ένα ψέμα», εξήγησε ο Vettel.
«Δεν υπήρχε τίποτα υπό έλεγχο. Όταν μου είπαν το ρυθμό του Valtteri εκείνη την περίοδο, είπα πως δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Έκανα τα μαθηματικά στο μονοθέσιο και σκέφτηκα ότι θα με πιάσει.
«Προσπάθησα να κρατήσω τον αγώνα όσο το δυνατόν καθαρότερο. Και οι δύο Mercedes στο τέλος του stint ήταν πολύ ισχυρές, ειδικά η πρώτη.
«Πηγαίνοντας με τα μεσαία ελαστικά σκέφτηκα ότι ήταν κίνηση ματ, καθώς έπρεπε να ξαναμπούμε στα pits.
«Αυτό ήταν το αρχικό πλάνο, αλλά αλλάξαμε τα σχέδια μας. Και αυτό δούλεψε, στο όριο όμως.
«Δεν υπήρχε πολύς χρόνος. Ο Valtteri ήταν πολύ κοντά, αλλά ευτυχώς “ξέμεινε” από γύρους, γι’ αυτό είμαι πραγματικά χαρούμενος.»
Παρόλο που ο Raikkonen θα ακολουθούσε πλάνο δύο pit-stops, ο Vettel είπε ότι δεν είχε τίποτα να χάσει προσπαθώντας να κρατήσει τα ελαστικά του μέχρι το τέλος.
«Βρισκόμουν υπό πίεση και είχα αγχωθεί, αλλά δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε με το να προσπαθούσαμε εκείνη τη στιγμή να μείνουμε έξω και να παλεύαμε για τη νίκη ή μια θέση στο podium.
«Είμαι πραγματικά ευχαριστημένος, αν καταφέρεις να κερδίσεις υπό αυτές τις συνθήκες, έχει μεγαλύτερη αξία.»
Αν και ο Bottas είχε μία ευκαιρία για να περάσει τον Vettel κατά το φρενάρισμα της Στροφής 1 στον τελευταίο γύρο, ο Φινλανδός αναγνώρισε ότι δεν είχε απλά το χρόνο για να νικήσει τον αντίπαλό του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!