O Lewis Hamilton δήλωσε πως η πίεση που δέχτηκε από τον Sebastian Vettel στην εκκίνηση του Grand Prix του Μεξικό θα μπορούσε να οδηγήσει σε “μεγάλη σύγκρουση” σε έναν πρώτο γύρο με πολλά συμβάντα.
Ο Hamilton πιέστηκε από τον Vettel στα όρια της πίστας στην ευθεία εκκίνησης/ τερματισμού, πριν τη στροφή 1. Ο Βρετανός κατονόμασε αυτή την κίνηση ως “επικίνδυνη”, ενώ λίγο αργότερα, έχασε ελάχιστα το πίσω μέρος της W10 του, στην έξοδο της πρώτης στροφής, καθώς ο Verstappen προσπαθούσε να τον περάσει από την εσωτερική. Το αποτέλεσμα εκεί ήταν ζημιά στο πάτωμα της Mercedes, κάτι που ο Hamilton θεώρησε πως του κόστισε “μερικά δέκατα” σε ρυθμό γύρου.
Το συμβάν με τον Verstappen παρολίγον να φέρει και την επαφή του πεντάκις παγκόσμιου πρωταθλητή με τον Vettel. Ωστόσο, ο Hamilton έμεινε δεξιά και ανάγκασε τον εαυτό του και τον Verstappen να βγουν στο γρασίδι για να αποφύγουν κάποια άλλη επαφή. Εν τέλει, ο οδηγός της Mercedes θα ανέκαμπτε από την 5η θέση στην 1η, ερχόμενος πιο κοντά στον 6ο του τίτλο.
Στη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα, ο Hamilton σχολίασε πως ο Vettel προσπάθησε έντονα να τον κλείσει στην εκκίνηση, ο Vettel ανταπάντησε πως δεν τον είδε, όμως λίγο αργότερα πρόσθεσε γελώντας: “Αλλά και να σε είχα δει, ναι, θα είχε προσπαθήσει!”.
Δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες για τα συμβάντα του πρώτου γύρου, ο Hamilton απάντησε: “Έκανα μια πραγματικά καλή εκκίνηση και βρισκόμουν πίσω από τον Charles. Τότε ήρθε ο Seb από δίπλα, συνέχισε να έρχεται από δίπλα και τότε σκέφτομαι ‘είμαι πάνω στην άσπρη γραμμή, δεν έχω πιο αριστερά να κάνω’. Και συνέχιζε να έρχεται προς το μέρος μου και έπρεπε να αποφύγω μεταξύ μας επαφή στο γρασίδι καθώς και τις ρόδες του. Διαφορετικά θα είχε προκληθεί μεγάλο ατύχημα”.
“Τότε, με περικύκλωσαν πολλά μονοθέσια, φρέναρα για τη στροφή 1 και ξαφνικά ο Max ήταν δίπλα μου. Εάν έχετε δει προηγούμενους αγώνες, πάντα αφήνω αρκετό χώρο στον Max. Είναι το εξυπνότερο που μπορείς να κάνεις. Όμως εκεί δεν είχα πολύ χώρο να αφήσω”.
“Τότε, σχεδόν έπεσα πάνω στον Vettel. Έχασα το πίσω μέρος και πήγα ευθεία στον γρασίδι…πραγματικά μου σηκώθηκε η τρίχα”.
Παρά τη ζημιά στο μονοθέσιό του, ο Hamilton ήταν σε θέση, με τη βοήθεια και της στρατηγικής της ομάδας του, να ανέβει στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου, κάνοντας άλλο ένα βήμα προς τον 6ο του τίτλο.
Ο Hamilton αστειεύτηκε σχετικά με την κίνηση του Verstappen στην εσωτερική, λέγοντας πως ο οδηγός της Red Bull τον “τορπίλισε”, ενώ στη συνέχεια τον έκλεισε και είχαν μια μικρή επαφή η οποία προκάλεσε τη στιγμή της εξόδου στο γρασίδι.
Αυτή η μεταξύ τους επαφή είχε σαν αποτέλεσμα να πληγωθεί το πάτωμα της W10 του Βρετανού. Συγκεκριμένα, έγινε ζημιά στο πάτωμα στη δεξιά μεριά του μονοθεσίου, στις κατακόρυφες και μερικές διαγώνιες πτυχές στην άκρη του πατώματος. Αυτές οι πτυχώσεις επιτρέπουν στη ροή του αέρα να κινείται πάνω από το πάτωμα προς τα έξω, αποτρέποντας τον βρώμικο αέρα να παρεμβαίνει και να επηρεάζει την απόδοση του διαχύτη.
Αυτό είχε συνέπεια η μια μεριά του διαχύτη να πρέπει να καταπονείται περισσότερο από την άλλη, κάτι που σημαίνει πως η αεροδυναμική ισορροπία μετατοπίστηκε προς τη μια μεριά του μονοθεσίου.
Ο Hamilton, πάνω στο κομμάτι της ζημίας σχολίασε: “Δεν ήξερα πραγματικά πόσο μεγάλο κομμάτι έλειπε, η ισορροπία όμως άλλαξε πολύ. Το πίσω μέρος ήταν αρκετά αδύναμο. Έτσι, πλαγιολισθούσα αρκετά στις στροφές υψηλών ταχυτήτων και έπρεπε να αλλάξω τις ρυθμίσεις αρκετά και να οδηγώ λίγο διαφορετικά. Δεν μπορούσα να επιτεθώ με τον ίδιο τρόπο στην είσοδο των στροφών επειδή δεν είχα την ίδια ισορροπία στο πίσω μέρος”.
“Πιθανότατα θα μάθω αργότερα πόσο ακριβώς χάναμε, αλλά φαντάζομαι ότι είναι κάνα δύο δέκατα, απλά και μόνο από τη ζημιά στο πάτωμα. Είναι μια αρκετά ευαίσθητη περιοχή γύρω από τα ελαστικά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!