Ο Sebastian Vettel ελπίζει πως η ελεύθερη επιλογή ελαστικών που θα έχει για το Grand Prix του Eifel θα τον βοηθήσει να απολαύσει έναν θετικό αγώνα στα πάτρια εδάφη του.
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής κατετάγη 11ος με τη Ferrari του στο Nurburgring, όπου ήταν και ο τελευταίος νικητής της Formula 1, το 2013 με τη Red Bull.
Χάνοντας για μία θέση το Q3, ο Vettel θα είναι ο πρώτος που θα έχει ελεύθερη επιλογή ελαστικών για την εκκίνηση του αγώνα και θέλει αυτός ο παράγοντας να μετρήσει υπέρ του καθώς σκοπεύει να κλείσει τη διαφορά με τον teammate του, Charles Leclerc, ο οποίος κατέλαβε την 4η θέση στις κατατακτήριες.
“Έχουμε την επιλογή να ξεκινήσουμε με διαφορετικό σετ ελαστικών, και ελπίζουμε αυτό να μετουσιωθεί σε πλεονέκτημα με κάποιο τρόπο”, σχολίασε ο Γερμανός που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 13η θέση της βαθμολογίας των οδηγών και αναμένεται να οδηγήσει για λογαριασμό της Aston Martin από το 2021 μετά το διαζύγιό του με τη Ferrari.
“Ελπίζω πως η ελεύθερη επιλογή ελαστικών θα μας δώσει λίγη τύχη παραπάνω στον αυριανό αγώνα”.
“Δυσκολεύτηκα πολύ στο πρώτο κομμάτι της πίστας σήμερα, απλά δεν είχα παραπάνω πρόσφυση απ’ όση πήρα εν τέλει. Προσπάθησα αλλά δυσκολευόμουν πραγματικά με το μονοθέσιο στο πρώτο κομμάτι και γλιστρούσα πολύ”.
“Πέρα απ’ αυτό ήμουν εντάξει. Θεωρώ πως ο τελευταίος γύρος μου ήταν αρκετά καλός και δεν μπορούσα να βελτιωθώ πολύ. Ήταν κρίμα που δεν περάσαμε στο Q3 ακόμα και εάν ένιωθα καλά με το μονοθέσιο και θεωρώ ο ρυθμός ήταν αρκετά καλός”.
Ο Vettel φάνηκε από τις κάμερες να χαιρετά τον κόσμο στο Nurburgring στον γύρο εισόδου του στα pit, ενώ τόσο αυτός όσο και ο Leclerc έχουν αναβαθμίσεις στις SF1000 τους σε σχέση με τη Ρωσία. Βέβαια, ο Γερμανός έκρινε πως είχαν περιορισμένη επίδραση.
“Είχα τις αναβαθμίσεις μόνο σήμερα το μεσημέρι (FP3), έτσι είναι δύσκολο να πω, αλλά δεν υπήρξε μεγάλη διαφορά, το οποίο βέβαια και αναμέναμε”, σχολίασε ο Vettel ο οποίος, μαζί με τους υπόλοιπους οδηγούς αναγκάστηκε να μείνει εκτός cockpit στις δύο περιόδους δοκιμών της Παρασκευής λόγω ομίχλης η οποία εμπόδιζε το ιατρικό ελικόπτερο από το να σηκωθεί σε περίπτωση ανάγκης.
“Είχαμε πολύ λίγες δοκιμές και έτσι έπρεπε να κάνουμε σύγκριση χρησιμοποιώντας διαφορετικά στησίματα στα δύο μονοθέσια, αλλά δεν πιστεύω πως έκαναν μεγάλη διαφορά”.
“Σήμερα είμαι χαρούμενος για τους οπαδούς επειδή ο καιρός ήταν καλύτερος και εν τέλει μπόρεσαν να δουν μερικά μονοθέσια στην πίστα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!