Ο Verstappen υπέστη βλάβη στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα του πριν από την επανεκκίνηση του αγώνα
Ο Max Verstappen έπρεπε να αμυνθεί του Carlos Sainz για τη νίκη στο Καναδικό GP χωρίς να μπορεί να μιλήσει στη Red Bull, αφού η συσκευή ενδοεπικοινωνίας του απέτυχε μετά την τελική επανεκκίνηση.
Ο Verstappen πλησίαζε τον αντίπαλο του στη Ferrari, Sainz, αφού έκανε το δεύτερο pit stop του, μόνο για να αναπτυχθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας με 21 γύρους να απομένουν μετά τη συντριβή του Yuki Tsunoda στη στροφή 1.
Αυτό σήμαινε ότι μετά το pit ο Sainz, εμφανίστηκε ακριβώς πίσω από τον Verstappen με ελαστικά που ήταν πέντε γύρους πιο φρέσκα, δίνοντάς του ένα πλεονέκτημα για την τελική φάση του αγώνα.
Αφού ο αγώνας επέστρεψε στη δράση με 16 γύρους να απομένουν, ο Sainz έφτασε γρήγορα στην εμβέλεια DRS του Verstappen και συσσώρευσε την πίεση στα τελευταία στάδια και ξεκίνησε τον τελευταίο γύρο μόλις τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από την Red Bull.
Αλλά ο Verstappen κράτησε την άμυνα του για να κερδίσει τον αγώνα με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφοράς, σημειώνοντας την έκτη νίκη του στη σεζόν και επεκτείνοντας το προβάδισμά του στην κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών στους 46 βαθμούς.
Μετά τον αγώνα προέκυψε ότι ο Verstappen είχε υποστεί μια βλάβη στη συσκευή ενδοεπικοινωνίας λίγο πριν ο αγώνας επιστρέψει στη δράση, πράγμα που σήμαινε ότι το pit wall της Red Bull δεν μπορούσε να τον ακούσει από το μονοθέσιο, αν και μπορούσε να λάβει οδηγίες από τον μηχανικό αγώνων Gianpiero Lambiase.
«Δεν λειτουργούσε πια, αποφάσισε να σταματήσει», είπε ο Verstappen. «Δεν έχω ιδέα πότε σταμάτησε, αλλά σε ένα σημείο, μου είπαν ότι δεν λειτουργούσε πια, νομίζω στο inlap μετά το τέλος.
«Υποθέτω ότι πρέπει να δούλευε πριν, ή δεν λειτούργησε ήδη πριν, κάτι που μάλλον δεν τους πείραζε! Όσο μπορώ να τον ακούσω, αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα».
Ο επικεφαλής της Red Bull F1 Christian Horner σημείωσε ότι η επικοινωνία ήταν «πολύ ήσυχη» πριν η ομάδα συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορούσε να ακούσει τον Verstappen.
«Υπήρχε απλώς μονόδρομη κίνηση από τον GL προς τον Max, απλώς του έδιναν τις διαφορές, αλλά τίποτα δεν προερχόταν από το αυτοκίνητο», είπε ο Horner. «Αποδεικνύεται ότι το ραδιόφωνο δεν λειτουργούσε, ή σίγουρα μπορούσε να μας άκουγε, αλλά εμείς δεν μπορούσαμε να τον ακούσουμε».
Ο Verstappen είχε τον έλεγχο του αγώνα στα αρχικά στάδια προτού η Red Bull επιλέξει να τον φέρει στα pits υπό το πρώτο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, δεσμευόμενη στη στρατηγική των δύο στάσεων.
Ο Verstappen αποκάλυψε ότι δεν ήταν σίγουρος αν θα έπιανε τον Sainz, ο οποίος είχε πάει μόνο μία φορά στα pit και ήταν οκτώ δευτερόλεπτα μπροστά πριν από το pit ως αντίδραση στο αυτοκίνητο ασφαλείας για τη συντριβή του Tsunoda.
«Δεν ήμουν σίγουρος αν όντως θα είχα κλείσει πλήρως αυτό το κενό μέχρι το τέλος του αγώνα», είπε ο Verstappen.
«Τότε βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, και επίσης δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος με αυτό, γιατί ήξερα ότι θα είχε φρέσκα λάστιχα πίσω μου, και ήδη νομίζω ότι είχε λίγο περισσότερο ρυθμό σε σύγκριση με εμένα, ήταν δύσκολο να αμυνθώ».
Όμως ο Horner είπε ότι «όλες οι μετρήσεις που έχουμε δείχνουν ότι θα τον έπιανε και θα τον είχε περάσει σε περίπου 10 γύρους από το τέλος».
«Τους τελευταίους 15, 16 γύρους, ήμασταν σταθεροί, πιέζαμε στο όριο, και ήξερα φυσικά ότι δεν μπορούσα να κάνω λάθος», είπε ο Verstappen για την προσπάθεια να κρατήσει τον Sainz σε απόσταση.
«Ήταν καλός αγώνας. Είναι πάντα πιο ευχάριστο να μπορείς να πιέζεις σε ένα μονοθέσιο της Formula 1 αντί να σώζεις απλώς τα ελαστικά σου».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!