Ο Max Verstappen λέει ότι ήταν «κρίμα» το ότι έπρεπε να αλλάξει τη στρατηγική του για τα ελαστικά στα προκριματικά στο Hockenheim λόγω ενός προβλήματος με «διαφορετική ρύθμιση» στο μονοθέσιό του.
Ο Verstappen είχε μία άβολη κατάσταση κατά τη διάρκεια του Q2 του Γερμανικού Grand Prix, όταν ανέφερε απώλεια ισχύος κατά τον γύρο εξόδου του.
Ο Ολλανδός είχε βγει με τα μεσαία ελαστικά, σκοπεύοντας να τα κλειδώσει ως αρχική του επιλογή σε περίπτωση στεγνού αγώνα την Κυριακή, αλλά αναγκάστηκε να σταματήσει το γύρο του και να επανέλθει στη πίστα με τα μαλακά.
Θα περνούσε στο Q3 και θα κατακτούσε τη δεύτερη θέση του grid, μπαίνοντας ανάμεσα στα δύο μονοθέσια της Mercedes του Lewis Hamilton και του Valtteri Bottas, τα οποία θα ξεκινήσουν τον αγώνα με μέσα ελαστικά.
«Δοκίμασα μία διαφορετική ρύθμιση για αυτό το γύρο, αλλά μόλις διέσχισα τη γραμμή εκκίνησης, κάπως απλά έκοψε, έχασε λίγο δύναμη και τότε ξέρεις ότι ο γύρος σου καταστράφηκε, γι’ αυτό αποχώρησα», είπε ο Verstappen για την άτυχη αυτή στιγμή του Q2.
«Μπήκα στα pit, απλά για να ελέγξουμε τα πάντα, και βγήκαμε και πάλι. Φυσικά έπρεπε να χρησιμοποιήσω τα άλλα ελαστικά, κάτι που ήταν λίγο κρίμα γιατί ήθελα να προσπαθήσω να έχω τα ίδια [ελαστικά εκκίνησης] όπως οι άλλοι. Αλλά έτσι είναι και πρέπει να ζήσουμε με αυτό. Κατά το δεύτερο γύρο στο Q2 και στη συνέχεια στο Q3 δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα».
Ο Verstappen ανέφερε επίσης ένα θέμα που έμοιαζε με turbo lag στην αρχή, περιγράφοντάς το ως παρόμοιο με το πρόβλημα που τον κράτησε πίσω στο Silverstone, το οποίο η Honda είχε ταυτοποιήσει ως πρόβλημα βαθμονόμησης που σχετίζεται με την ταχύτερη εφαρμογή γκαζιού.
«Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά μέσα στο μονοθέσιο αισθάνθηκε πολύ παρόμοιο», δήλωσε ο Verstappen. «Όλοι δουλεύουν σκληρά, βέβαια, για να προσπαθήσουν να το βάλουν στην κορυφή».
«Νομίζω ότι στο Q3 ήταν καλά, και αυτό είναι το σημαντικό, φυσικά».
Ο Verstappen ήταν 0.346δ μακριά από την προσπάθεια του Hamilton στο Q3 και παραδέχθηκε ότι τα προβλήματα που περιόρισαν τις δύο Ferrari τον ευνόησαν.
«Νομίζω ότι από το Q1 ως το Q3 είχα μία μικρή απώλεια πρόσφυσης, γιατί στο Q1 αφήνεις λίγο περιθώριο, αλλά με κάποιο τρόπο στο Q3 δεν είχα ποτέ την πρόσφυση που είχα στο Q1. Φυσικά, ήταν όλο και πιο ζεστό και φάνηκε σαν να με έβλαπτε ακόμα περισσότερο εκείνη τη στιγμή».
«Ωστόσο, το να είμαι δεύτερος σε αυτόν τον αγώνα, νομίζω ότι είναι καλό. Είμαι χαρούμενος γι’ αυτό».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!