Ο Vasseur αδιαφορεί για την οργή του Leclerc μέσω ενδοεπικοινωνίας, μετά το τέλος του αγώνα του Las Vegas, καθώς ήταν εξοργισμένος με την την προφανή παράβαση των εντολών της ομάδας από τον Sainz στο Las Vegas.
Το αφεντικό της Ferrari, Fred Vasseur, λέει ότι το μήνυμα της ενδοεπικοινωνίας του Charles Leclerc μετά το Grand Prix του Las Vegas δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς ο Μονεγάσκος είπε ότι «το να είμαι καλός με γ@μάει».
Ο Leclerc φαινόταν να πήγαινε για ένα overcut στον team-mate του, Carlos Sainz κατά τη διάρκεια του τελευταίου γύρου των στάσεων, καθώς ο Ισπανός ήταν ενοχλημένος για ένα προηγούμενο pitstop.
Ο Sainz έκανε στάση στο τέλος του 28ου γύρου, έναν γύρο μετά αφού μπήκε στη λωρίδα εισόδου των pit και στη συνέχεια βγήκε εκτός καθώς το pitcrew της Ferrari δεν ήταν έτοιμο για αυτόν. Ο Leclerc έκανε τη στάση του τρεις γύρους αργότερα και βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Sainz.
Αλλά ο Sainz αγνόησε μια κλήση ενδοεπικοινωνίας να μην προσπεράσει τον Leclerc που έβγαινε, και έκανε δεόντως την κίνηση στη στροφή 4 για να πάρει την τέταρτη θέση – αργότερα έγινε τρίτος όταν οι δύο πέρασαν τον Max Verstappen.
Ο Leclerc εξοργίστηκε από αυτό και, στο τέλος του αγώνα, έκανε ξεκάθαρα τα συναισθήματά του μέσω ενδοεπικοινωνίας στον μηχανικό Bryan Bozzi.
Η ενδοεπικοινωνία του Leclerc μετά τον αγώνα:
Bozzi: Προχώρησε, σε παρακαλώ.
Leclerc: Ναι, ό,τι θέλετε, όπως πάντα.
Β.Β.: Charles, έκανες τη δουλειά σου. Εντάξει, ευχαριστώ.
CL: Ναι, ναι, ναι. Ναι, έκανα τη δουλειά μου, αλλά το να είμαι καλός με γ@μάει όλη τη γ@μημένη ώρα, όλη τη γ@μημένη ώρα. Δεν είναι καν το να είσαι καλός, είναι απλώς σεβασμός.
ΒΒ: Charles…
CL: Ξέρω ότι πρέπει να σιωπήσω, αλλά κάποια στιγμή… είναι πάντα το ίδιο, οπότε, θεέ μου.
BB: Εντάξει, αλλά ούτως ή άλλως, έκανες το σωστό για την ομάδα.
BB: Και προχώρησε σε παρακαλώ.
CL: Ναι, ναι, διαλέξτε τι στο διάολο θέλουμε. Σκατά, σκατά, σκατά…και η ενδοεπικοινωνία είναι ανοιχτή. Λυπάμαι, λάθος μου.
CL: Και λάθος μου για το πρώτο κομμάτι, οδηγούσα και εγώ χάλια.
Ο Vasseur είπε ότι το περιστατικό ήταν υπό συζήτηση, αλλά δεν θεώρησε ότι θα ήταν θέμα μεταξύ των δύο οδηγών του. Εξήγησε ότι αν και η Ferrari προσπάθησε να μην χάσει χρόνο βάζοντας τους οδηγούς να παλεύουν, ο Leclerc έπρεπε επίσης να φροντίσει τα ελαστικά του με αργό ρυθμό.
Είπε ότι ο διάλογος του Leclerc ήταν πιθανό στο ότι δεν είχε την πλήρη εικόνα και ότι ήταν μια δύσκολη κατάσταση να αποφευχθεί – και πρόσθεσε ότι η άρνηση στον Sainz νωρίτερα για ένα pitstop, ήταν λόγω του να βρουν κενό στην κυκλοφορία.
“Δεν ανησυχώ καθόλου. Νομίζω, και πάλι, είναι πάντα η ίδια ιστορία του αν πρέπει να κάνουν σχόλια ή δεν χρειάζεται να κάνουν σχόλια”, είπε ο Vasseur. «Κάνουν σχόλια στον γύρο [επιβράδυνσης] και δεν έχουν πάντα την πλήρη εικόνα. Θα συζητήσουμε και δεν θα είναι θέμα.
«Πρέπει να αποφύγουμε να παλέψουμε, αλλά σε αυτή τη φάση νομίζω ότι το να μεγαλώσουμε το stint, πρέπει να είσαι πιο πολύ στην πλευρά της διαχείρισης και ο Carlos ήταν ήδη τρεις ή τέσσερις γύρους μέσα σε αυτό το stint.
«Νομίζω ότι είναι περισσότερο το γεγονός ότι η κατάσταση ήταν πραγματικά δύσκολη για όλους, αλλά θα συζητήσουμε απόψε. Δεν θα είναι θέμα.
«Όταν συζητούσαμε με τον Carlos για το pitstop, του εξηγούσα ότι ήταν στους Lawson, Tsunoda ίσως, και ήθελε να κάνει pit, θέλαμε να τον κρατήσουμε στην πίστα.
«Συζητούσαμε έτσι και από πάνω έπρεπε να ανταλλάξουμε θέσεις και ήταν λίγο χάος, αλλά όταν είναι στο μονοθέσιο έχουν τη δική τους οπτική για τον αγώνα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!