Η Honda επιβεβαίωσε ότι κατάφερε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με την MGU-K στη μονάδα ισχύος του Stoffel Vandoorne, αποφεύγοντας έτσι την ποινή, πριν από το Grand Prix της Σιγκαπούρης αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο Vandoorne έτρεξε με νέα στοιχεία της μονάδας ισχύος στην Ιταλία, αφού ταλαιπωρήθηκε από απώλεια ισχύος κατά τη διάρκεια των προκριματικών, υποβιβάζοντάς τον στην τελευταία θέση του grid, παρότι είχα πάρει τη 10η θέση στο Q3.
Στη συνέχεια, υπέφερε πάλι από απώλεια ισχύος, κάτι που αποδόθηκε σε ένα πρόβλημα στην MGU-K, στον αγώνα, αναγκάζοντάς τον να αποσυρθεί και η Honda δεν ήταν σίγουρη αν μία επιδιόρθωση θα οδηγούσε σε ποινή.
Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς της Formula 1, οι οδηγοί επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν μόνο τέσσερα από καθένα από τα έξι στοιχεία που συγκροτούν τη μονάδα ισχύος, πριν επιβληθούν ποινικές κυρώσεις.
Δεδομένου ότι ο Vandoorne βρίσκεται ήδη στην 6η Energy Store, στον 7ο κινητήρα εσωτερικής καύσης και MGU-K, καθώς και στη 10η MGU-H και turbo, οποιοδήποτε νέο μέρος θα είχε ως αποτέλεσμα ποινή θέσεων.
Η Honda επιβεβαίωσε την Πέμπτη το πρωί ότι κατάφερε να αποφύγει ένα τέτοιο θέμα και ότι ο Vandoorne, μαζί με τον team-mate του, Fernando Alonso, θα χρησιμοποιήσουν το Spec 3.7 στη Marina Bay.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!