Ο Gunther Steiner βρήκε “πολύ παράξενο” ότι η Haas κατάφερε να μειώσει την διαφορά από τις ομάδες της Formula 1 στο midfield στους τελευταίους αγώνες της σεζόν 2021.
Η Haas επέλεξε να μην συμμετέχει στην εξέλιξη του μονοθέσιου για την περσινή χρονιά ώστε να μπορέσει να επικεντρωθεί στην προετοιμασία για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς που θα λάβουν μέρος το 2022, πιστεύοντας ότι έχουν μεγαλύτερη ευκαιρία να κάνουν ένα βήμα μπροστά και να κερδίσουν σε απόδοση.
Η απόφαση που πήρε η ομάδα σε μία μεταβατική χρονιά το 2021 όπου δεν κατάφεραν να κερδίσουν κάποιους βαθμούς με τους rookie οδηγούς Mick Schumacher και Nikita Mazepin, την άφησαν στην τελευταία θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Αλλά οι τελευταίοι τρεις αγώνες της σεζόν έδειξαν ότι η Haas έφτασε πιο κοντά στους αντιπάλους στο midfield Alfa Romeo και Williams όσον αφορά τον μέγιστο αριθμό απόδοσης. Ο Schumacher κατατάχθηκε με δύο δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά από το μονοθέσιο της Alfa Romeo τόσο στο Κατάρ όσο και στο Abu Dhabi, και αυτός ήταν ακόμα πιο κάτω από ένα δέκατο μακριά από την Aston Martin του Lance Stroll στις κατακτήτριες για τον αγώνα της Σαουδικής Αραβίας.
Το αφεντικός της Haas στην F1 Steiner τόνισε την βαρύτητα που είχε να διατηρηθεί η ομάδα με κίνητρο παρά την ανταγωνιστική της θέση, αλλά παραδέχτηκε ότι έμεινε έκπληκτος από το κέρδος που είχε σε σχέση με τους υπόλοιπους του midfield προς το τέλος της σεζόν.
“Αυτό που πρέπει να δείτε είναι ότι οι άνθρωποι δεν επαναπαύονται, το συνηθίζουν αυτό και δεν κάνουν πια το καλύτερο δυνατόν,” δήλωσε ο Steiner στο Motorsport.com.
“Εσύ πρέπει να πεις σε αυτούς ότι δεν έχουν κάνει κάποια χαζομάρα η τα πήγαν άσχημα, θα τα πάνε καλύτερα, απλώς το μονοθέσια δεν έχει βελτιωθεί. Είναι τόσο απλή η απάντηση: εάν υπάρχει ένας χρόνος όπου δεν κάνεις απολύτως τίποτα, αυτό μας δείχνει που θα τερματίσεις.
“Και πάλι, στους τελευταίους δύο αγώνες, δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήμασταν μόνο ένα ή δύο δέκατα μακριά από το midfield. Δεν το περίμενα με ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι σχεδόν δύο ετών.”
Στην ερώτηση εάν οι διαφορές οφειλόταν εν μέρει στην μεγαλύτερη εμπειρία των οδηγών του, ο Steiner εξακολουθούσε να πιστεύει ότι οι υπόλοιπες ομάδες θα έπρεπε να είχαν δημιουργήσει μεγαλύτερη διαφορά από την Haas βάση εξέλιξης το 2021.
“Οι υπόλοιποι θα έπρεπε να είχαν μεγαλώσει την διαφορά, βάση εξέλιξης στο μονοθέσιο τους,” είπε ο Steiner.
“Οι τελευταίοι δύο αγώνες ήταν πολύ παράξενοι για εμένα. Στην Σαουδική Αραβία, όπου ο γύρος είναι πολύ μεγάλος, εμείς ήμασταν μόνο ενάμισι δέκατο πίσω. Και παλεύαμε στον αγώνα με μία από τις Williams. Ίσως αυτοί πήγαιναν πιο αργά;
“Μόλις μπορέσεις να παλέψεις για κάτι, είναι ένα διαφορετικό σενάριο, ένα διαφορετικό κλίμα, ένας διαφορετικός τρόπος ζωής.”
Ο Schumacher κατάφερε να παλέψει με τον οδηγό της Williams Nicholas Latifi καθ’ όλη τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα της σεζόν στο Abu Dhabi, κρατώντας αυτόν για 22 γύρους πριν ο Latifi τρακάρει και εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας προς το τέλος.
Ο Schumacher δήλωσε ότι η βελτίωση προς το τέλος της σεζόν ήταν “πιθανόν” ένα αποτέλεσμα της βελτιωμένης εμπειρίας του, αλλά πίστευε πως η ομάδα είχε βρει νέους τρόπους για το set-up του μονοθέσιου VF-21.
“Εμείς ως ομάδα έχουμε βρει έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης στα σαββατοκύριακα, και προσέγγισης στα set-ups του μονοθέσιου,” δήλωσε ο Schumacher στο Motorsport.com.
“Νομίζω ότι μόλις βρήκαμε αυτό που θέλουμε από το μονοθέσιο. Αυτό είναι η αρχική ισορροπία, είχε υποστροφή, αυτό ήταν απλώς κάτι που φάνηκε τις τελευταίες εβδομάδες. Νομίζω ότι φτάσαμε λίγο στην τελειότητα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!