Ο Carlos Sainz αναφέρθηκε στην τελευταία πέμπτη θέση του ως “λίγο πιο ξεχωριστή από τις άλλες” αφού ήταν τόσο γρήγορος που ανάγκασε τη Ferrari και τον Charles Leclerc να ‘τα παρατήσουν’ στο Grand Prix της Ιαπωνίας. Ο Sainz κατέλαβε την έβδομη θέση στις κατατακτήριες και εκμεταλλεύτηκε τη σύγκρουση του Leclerc με τον Max Verstappen για να ανέβει ως την τέταρτη θέση και τελικά να ισοφαρίζει το καλύτερο πλασάρισμά του στη σεζόν.
Ο Leclerc προσπάθησε να ανακάμψει μετά από τη ζημιά στην εμπρός πτέρυγα μετά από τη σύγκρουση με τον Verstappen στην εκκίνηση της κούρσας, αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει στα πέντε δευτερόλεπτα τον Sainz στο δεύτερο μισό του αγώνα και τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλέιψει τη μακρά προσπάθειά του και έβαλε φρέσκα ελαστικά.
Όταν ο Sainz ρωτήθηκε αν αισθάνεται ωραία που ανάγκασε τη Ferrari να το κάνει αυτό, ο Sainz δήλωσε: “Ναι, έτσι είναι. Όταν έχείς τη Ferrari 10 δευτερόλεπτα πίσω και είναι μερικά δευτερόλεπτα γρηγορότερη σε ρυθμό αγώνα, πιστεύεις ότι δεν πρόκειται να τα καταφέρεις. Αλλά προσπαθούσα να διατηρήσω τα ελαστικά μου φρέσκα από το ξεκίνημα της περιόδου και όταν έπρεπε να πιέσω ήμουν σε θέση να βρω μισό δευτερόλεπτο στο ρυθμό και αν και ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος για τους πρώτους τρεις ή τέσσερις γύρους, ξαφνικά έχανε ρυθμό ενώ εγώ διατηρούσα το δικό μου και τα παράτησε. Ήταν ωραία!”
Η Suzuka ήταν η τρίτη φορά στη σεζόν που ο Sainz τερμάτισε πέμπτος. Επίσης σκαρφάλωσε έκτος στη βαθμολογία των οδηγών, περνώντας πἀνω από τον οδηγό της Red Bull, Pierre Gasly. Ο Sainz δήλωσε ότι κατατάσει αυτό το αποτέλεσμα ως ένα από τα αγαπημένα του λόγω του απόλυτου ρυθμού της McLaren. “Είμασταν σε θέση, για πρώτη φορά, να νιώθουμε ότι το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ καλά στον πρώτο τομέα της πίστας”, δήλωσε ο Sainz. “Και κάθε φορά που η ομάδα μου ζητούσε να αυξήσω το ρυθμό ξεκίνησα να κάνω 33,5s και ο Leclerc δεν μπόρεσε να το πλησιάσει και ξαφνικά καταφέραμε να κρατήσουμε μακριά μια Ferrari και να καταφέρουμε να έχουμε παρόμοιο ρυθμό με τον Albon. Είναι η πρώτη φορά που έχει συμβεί αυτό φέτος, γι αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος και περήφανος γι’ αυτό.”
Ο Sainz επέζησε από μια παραλίγο σύγκρουση με τον Lewis Hamilton στην εκκίνηση και εκμεταλλεύτηκε τη σύγκρουση Verstappen και Leclerc, ενώ παράλληλα η κακή εκκίνηση του Alex Albon τον έφερε στην τέταρτη θέση. Με τον Hamilton να επιβραδύνεται ελαφρώς από την επαφή μπροστά του, ο Sainz κινήθηκε προς τα δεξιά του πέντε φορές παγκόσμιου πρωταθλητή και σχεδόν ακούμπησαν ο ένας τον άλλον καθώς έστριβαν στο πρώτο μέρος των Esses.
Ο Sainz είπε: “Ήταν στο τυφλό σημείο μου, έτσι δεν ήξερα που ήταν η Mercedes. Ήξερα ότι ήταν κάπου στο εσωτερικό και προφανώς η Mercedes είναι πολύ πιο γρήγορη μέσα από τα Esses – στις κατατακτήριες ήταν εντυπωσιακό να τις βλέπεις! Δεν ήξερα που ήταν, οπότε έπρεπε να σηκώσω λίγο το πόδι από το γκάζι και να αφήσω λίγο χώρο και ήταν αρκετό για να περάσει. Ήταν εντυπωσιακό. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!