Η Ferrari ξεκίνησε τη σεζόν ως η ομάδα που θα μπορούσε να πιέσει την Red Bull και τελικά είδε να χάνει το βάθρο μετά και την εγκατάλειψη του Leclerc.
Ο Fernando Alonso ήταν 5ος το Σάββατο και παρά την κακή εκκίνηση πέρασε τις Mercedes και τον Sainz για να ανέβει στο βάθρο.
Ο Sainz δεν είχε καμία απάντηση στον ρυθμό της Aston Martin και περιέγραψε ως την κατάσταση “πολύ ανησυχητική”.
«Ήρθε η ώρα να βάλουμε το κεφάλι κάτω, να δουλέψουμε σκληρά και να δούμε πώς μπορούμε να κλείσουμε τη διαφορά από την κορυφή. Είναι μόνο ένας αγώνας, οπότε θα συνεχίσουμε να πιέζουμε ό,τι κι αν γίνει.»
«Εκεί που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή είναι πίσω από την Aston Martin στον αγώνα και σαφώς πίσω από τη Red Bull», είπε o Iσπανός που ταλαιπωρήθηκε από την φθορά των ελαστικών
«Είναι ξεκάθαρο ότι το αυτοκίνητό τους έχει κάτι, τόσο η Red Bull όσο και η Aston Martin, όπου φθείρονται πολύ λιγότερο τα ελαστικά», εξήγησε. «Αν κοιτάξετε τη Mercedes και εμάς, έχουμε παρόμοια φθορά. Αυτά τα άλλα δύο αυτοκίνητα, για κάποιο λόγο, δεν έχουν πρόβλημα.
«Είναι κάτι που θα πρέπει να εξετάσουμε, να αναλύσουμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε», παραδέχτηκε, ενώ πρόσθεσε ότι η ανισορροπία μπορεί να οφείλεται στη πίστα.
«Μακάρι μόλις πάμε σε άλλες πίστες όπου ταλαιπωρούμε λιγότερο τα πίσω ελαστικά, να πάμε καλύτερα», είπε. «Γνωρίζαμε ήδη από τις δοκιμές ότι θα ήταν δύσκολο εδώ στο Μπαχρέιν και τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στη βελτίωση για τους επερχόμενους αγώνες».
Ο Sainz περιέγραψε τη μονομαχία του με τον Alonso ως «μια ωραία μάχη», παρόλο που επέτρεψε στον Lewis Hamilton να τους πιάσει.
«Το ένιωσα από πίσω», είπε όταν ρωτήθηκε για την ελαφριά επαφή με τον Alonso .«Αλλά για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι ήταν μια ωραία καθαρή μάχη. Ήταν απλώς ένα μικρό άγγιγμα.
«Η μάχη σχεδόν μου κόστισε μια θέση και στον Lewis, γιατί η φθορά ήταν σημαντική.»
«Είναι πρόβλημα που έχουμε υπερβολική υποβάθμιση, τα ελαστικά ζεσταίνονται πολύ όταν αρχίζουμε να πιέζουμε. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πολλά περιθώρια στον αγώνα.
Ο Charles Leclerc από την άλλη δεν τερμάτισε αφού το μονοθέσιό του σταμάτησε στην πίστα στον 40ο γύρο. «Είχαμε σταθερή διαφορά πίσω μας και διαχειριζόμασταν καλά τον ρυθμό μέχρι που δυστυχώς χάσαμε τη δύναμη στον κινητήρα.
«Είναι κρίμα και θα εξετάσουμε τα αίτια για να βεβαιωθούμε ότι καταλάβαμε τι συνέβη», πρόσθεσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!