Αν και ο Αυστραλός δείχνει πως είναι η επιλογή της Ferrari, η ομάδα του Maranello έχει ως στόχο να ανανεώσει τoν Kimi για ένα ακόμη έτος. Ας μάθουμε ποιοι είναι οι λόγοι που πιέζουν τον Marchionne και τον Arrivabene να επεκτείνουν τη συμφωνία με τον Iceman.
Ο Kimi Raikkonen διαδραματίζει μία εποχή ίδια με αυτήν του Felipe Massa και του Michael Schumacher στην Ferrari. Ο Φινλανδός φεύγει κάθε χρόνο από την Ferrari, αλλά τελικά παραμένει ως η καλύτερη επιλογή για την ομάδα του Maranello και όπως και φέτος βλέπουμε την ανανέωση της συμφωνίας για ένα ακόμη χρόνο να έρχεται στο παρασκήνιο, επεκτείνοντας έτσι μια καριέρα ενός πιλότου που βοήθησε στην κατάκτηση του τελευταίου τίτλου κατασκευαστών στους κόκκινους το μακρινό 2008.
Ο Iceman βρήκε αμέσως πολύ θετική αίσθηση με την SF71-H πετυχαίνοντας πολύ καλή εισαγωγή σε αυτή τη σεζόν, ήταν μάλιστα μερικές φορές ταχύτερος από τον Sebastian Vettel, δείχνοντας μια ευκολότερη προσαρμογή στο ιταλικό μονοθέσιο.
Ο αγώνας του Μόντε Κάρλο επιστρέφει την επόμενη Κυριακή, όπου πέρυσι κατέκτησε την τελευταία από τις 17 poles (χάνοντας και μια ακόμα στο Μπακού για μερικά χιλιοστά). Στην παγκόσμια κατάταξη είναι μόνο τέταρτος, συμπεριλαμβανομένου ότι είχε να αντιμετωπίσει δύο εγκαταλείψεις (Μπαχρέιν και Ισπανία) λόγω μηχανικών προβλημάτων, ενώ στους άλλους τρεις αγώνες έφτασε πάντα στο βάθρο και με 48 βαθμούς στο πρωταθλήμα προηγείται από τον αμέσως επόμενο Daniel Ricciardo, ο οποίος θα ήταν ο πιο πιστός διάδοχός του.
Στο Maranello είχαν αρχίσει να συζητάνε με τον Αυστραλό, ώστε να υπέγραφε ένα προσύμφωνο στην αρχή του έτους και κανονικό συμβόλαιο μετά την εκπνοή του καλοκαιριού που με αυτόν τον τρόπο θα εμπόδιζε οποιαδήποτε άλλη διαπραγμάτευση και κόβοντας έτσι ένα νήμα που φαινομενικά είχε ήδη αποκοπεί για μία ακόμη επέκταση του συμβολαίου του Kimi.
Λέγεται ότι ο Sebastian Vettel πιέζει για την ανανέωση του Raikkonen, αναφέροντας γι’ αυτόν ότι πρόκειται για έναν τέλειο team-mate, ενώ δεν ανέφερε τίποτα για μία ενδεχόμενη άφιξη του Ricciardo στην ομάδα. Εξάλλου, ο Kimi δεν έρχεται ποτέ σε διαμάχη με την ομάδα του, μπορεί να αντιδράει σε κάποιους αγώνες, αλλά υπακούει στις εντολές της ομάδας και συμβάλλει στο να υπάρχει ομαδική τάξη στο γκαράζ της ομάδας, καθώς επίσης με την εμπειρία του βοηθάει και στην ανάπτυξη όλης της ομάδας.
Και αυτό κοστίζει λιγότερο στην ομάδα. Στα 38 του, ο Φινλανδός είναι σε μια αξιοζήλευτη κατάσταση, παρόλο που είναι ο μόνος οδηγός των τριών κορυφαίων ομάδων που δεν έχει κερδίσει αγώνα από το GP της Αυστραλίας το 2013 με την Lotus.
Με 275 GP στο ενεργητικό του, ο Kimi είναι ο πέμπτος οδηγός όλων των εποχών που προηγείται μόνο από τον Fernando Alonso με 20 εμφανίσεις περισσότερες, ο ίδιος όμως δείχνει να βρίσκεται σε μία “νηστεία” επιτυχιών από τότε που ξεκίνησε η υβριδική εποχή της F1, μια μακρά αναμονή που έφτασε τώρα στο πέμπτο έτος. Τόσο πολύ, ίσως, πάρα πολύ …
Ωστόσο, πρέπει να ειπωθεί ότι δύο από τις πέντε επιτυχίες του περασμένου έτους του Sebastian Vettel θα μπορούσαν να είναι του Kimi (Μoνακό και Ουγγαρία). Οι χαμηλοί αριθμοί, όμως, δηλώνουν σαφέστατα, ειδικά από τη φετινή σεζόν, ότι ο Raikkonen “φοράει” τον ρόλο του Felipe, οπότε αν συμβαίνει κάτι σε ένα κόκκινο μονοθέσιο, συμβαίνει πάντα σε αυτόν (διπλό πρόβλημα του κινητήρα στη Βαρκελώνη).
Στο αγωνιστικό μέρος δεν θα μείνει με τα χέρια σταυρωμένα, διότι μπορεί φαινομενικά ο teammate του να διεκδικεί τον τίτλο, αλλά η Ferrari φαίνεται να έχει τη δυνατότητα να επιδιώξει και τους δύο παγκόσμιους τίτλους και αν θέλει να το οικοδομήσει αυτό θα πρέπει να μπορούν να υπολογίζουν σε μία επίθεση δύο επιπέδων, ικανή να κρατήσει πίσω τη Mercedes και τους πιλότους της.
Στο Μόντε Κάρλο θα μιλήσουν ξανά για την αγορά οδηγών, επειδή ο Ricciardo δεν θέλει να περιμένει τη μισή σεζόν για να κλείσει την πόρτα του Maranello, ειδικά τώρα που το ανερχόμενο αστέρι του Maranello, Charles Leclerc, εντυπωσιάζει θετικά στην Sauber, όμως για να αποκτήσει την σωστή εμπειρία, ίσως χρειαστεί άλλον έναν χρόνο στην Haas, πριν κάνει το μεγάλο άλμα και του ασκηθούν μεγάλες πιέσεις, στις οποίες υποβάλλεται ένας οδηγός όταν φτάνει στο Maranello.
Η τύχη του Kimi είναι στα χέρια του: αν ο Φινλανδός αποφύγει τις απαθείς στιγμές του στους αγώνες που τον χαρακτήρισαν στα χρόνια της επιστροφής του στους κόκκινους, θα μπορέσει να διεκδικήσει πολλά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!