Η Ferrari επιβεβαίωσε ότι ο Alessandro Pier Guidi θα χάσει το επόμενο σαββατοκύριακο τον αγώνα 8 ωρών του Bahrain ως μέλος των εργοστασιακών οδηγών για να αγωνιστεί τις ίδιες ημερομηνίες στον τελευταίο αγώνα Endurance Cup του GT World Challenge Europe.
Ο εργοστασιακός οδηγός Daniel Serra θα έχει συνοδηγό τον James Calado στο No. 51 της Ferrari 488 GTE Evo, αντικαθιστώντας τον Pier Guidi που θα δώσει προτεραιότητα στον αγώνα 1000km του Paul Ricard.
Οι Pier Guidi και Calado εμφανίστηκαν αρχικά στην ανανεωμένη λίστα συμμετεχόντων του Bahrain για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA που δημοσιεύτηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, αλλά η Ferrari επιβεβαίωσε έκτοτε ότι οι πρωταθλητές της GTE-Pro το 2017 θα χωριστούν για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς 2019-20.
Το ζευγάρι του No. 71 Miguel Molina και Davide Rigon θα παραμείνει ως έχει, ενώ ο Nicklas Nielsen θα οδηγήσει για τον τίτλο στην GTE-Am με το No. 83 της AF Corse Ferrari.
5 οδηγοί της Ferrari – και τα δύο πληρώματα της GTE-Pro μαζί με τον Nielsen – λαμβάνουν μέρος όλη την χρονιά τόσο στο WEC όσο και στο GTWC Europe Endurance Cup.
Ο Pier Guidi είναι ο μόνος οδηγός του WEC που δεν θα κάνει το ταξίδι στο Bahrain, ενώ τα εργοστασιακά πληρώματα της Ferrari στο Endurance Cup έχουν τροποποιηθεί σημαντικά για το Paul Ricard.
Ο Ιταλός θα αντικατασταθεί από τους Sam Bird και Come Ledogar στο No. 51 της AF Corse Ferrari 488 GT3 Evo 2020, ενώ στο No. 72 της SMP Racing θα βρεθούν οι Toni Vilander και Antonio Fuoco μαζί με τον Sergey Sirotkin, που συνήθως συνεργάζεται με τους Rigon και Molina.
Την τελευταία φορά που το “αστέρι” της Formula E Bird συμμετείχε με την Ferrari GT3 ήταν στον περσινό αγώνα 24 ωρών του Spa.
Ο Βρετανός οδηγός αγωνίστηκε επίσης και στον 24ωρο αγώνα του Le Mans για το WEC τον Σεπτέμβριο, στην κατηγορία GTE-Pro.
Ο Γάλλος Ledogar είναι έτοιμος για την πρώτη του συμμετοχή στο Endurance Cup με Ferrari, έχοντας βρεθεί πίσω από το τιμόνι των αυτοκινήτων της Aston Martin και της McLaren σε προηγούμενες διοργανώσεις.
Ο πρωταθλητής του Endurance Cup το 2016 δεν έχει οδηγήσει ποτέ την 488 στο πρωτάθλημα αλλά εκπροσώπησε την Ferrari της CarGuy Racing πέρυσι στο Asian Le Mans Series.
Ο Ledogar πήρε πρόσφατα την pole position στο Le Mans στην κατηγορία GTE-Am.
Ο πιστός εκπρόσωπος της Ferrari Vilander συμμετείχε με την WeatherTech Racing στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar φέτος.
Αυτός και ο Sirotkin οδηγούν μαζί με τον συνοδηγό τους Fuoco στην SMP Racing το Ιταλικό αυτοκίνητο GT, αλλά ο νικητής του αγώνα της FIA Formula 2 δεν έχει συμμετέχει ποτέ στο Ευρωπαϊκό GT3.
Έπειτα από την 5η θέση στον 24ωρο αγώνα του Spa τον τελευταίο μήνα, το πλήρωμα του No. 51 της AF Corse βρίσκεται στην μάχη για τον τίτλο του Endurance Cup.
Ο Pier Guidi θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει μία διαφορά 6 βαθμών από το πλήρωμα της AKKA-ASP Mercedes-AMG και της Dinamic Motorsport Porsche στο Paul Ricard.
Τόσο η AKKA-ASP όσο και η Dinamic έχουν οδηγούς που επηρεάζονται από τις μάχες των κατηγοριών τους στα πρωταθλήματα WEC/GTWC Europe.
Ο Felipe Fraga, που οδηγεί για την Team Project 1 στο WEC, βρίσκεται στην λίστα συμμετοχών του Bahrain ενώ η Dinamic κράτησε τον teammate του Βραζιλιάνου στην GTE-Am Matteo Cairoli για την μάχη του πρωταθλήματος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!