Ο οδηγός την United Autosports, έπειτα από τον τίτλο του πρωταθλήματος οδηγών στην LMP2 του WEC και την νίκη στο Le Mans, πραγματοποίησε κάποιες δηλώσεις μετά τον αγώνα του Bahrain.
Η 4η θέση στο Bahrain ήταν κρίμα, λαμβάνοντας υπόψη τους Filipe Albuquerque και Paul di Resta και εμείς έχουμε οδηγήσει το No. 22 της United Autosports Oreca στην νίκη στους προηγούμενους τέσσερις αγώνες στο Bahrain, στο COTA, στο Spa και στο Le Mans.
Είχαμε ξεκάθαρα τον ρυθμό να κερδίσουμε στο Bahrain ξανά καθώς ο Paul και εγώ πήραμε την pole position, όπως κάναμε πέρυσι, παρότι δεν ήταν ο καλύτερος γύρος μου – που έχω κάνει – ήταν καλός για να μας εξασφαλίσει την pole με πάνω από ένα δευτερόλεπτο σε συνολικό χρόνο.
Ξεκινήσαμε τον αγώνα 8 ωρών πολύ δυνατά, αλλά μείναμε έκπληκτοι από τον ρυθμό των αυτοκινήτων με το No. 37 και το No. 38 που είχαν ελαστικά Goodyear, οι οποίοι έδωσαν έναν πολύ σκληρό αγώνα.
Στην αρχή ο Paul έφυγε μακριά αλλά το No. 37 και No. 38 επέστρεψαν σε εμάς, αν και κρατήσαμε ένα προβάδισμα επτά δευτερολέπτων σε μία ώρα.
Το No. 22 ήταν δύο δευτερόλεπτα πίσω από το πρωτοπόρο No. 37 μετά από δύο ώρες, 12 δευτερόλεπτα μετά από τρεις ώρες αλλά μόνο ένα δευτερόλεπτο μας χώριζε μεταξύ μας.
Χάσαμε μυστηριώδεις τουλάχιστον τρία δευτερόλεπτα σε κάθε προγραμματισμένο pit stops από τους αντιπάλους μας και ήμασταν λίγο συντηρητικοί με τα ελαστικά όταν ανέλαβα από τον Paul το τιμόνι στο πρώτο μισό του αγώνα.
Έχασα χρόνο όταν ήμουν στην πρωτοπορία αφού το αυτοκίνητο μου είχε κραδασμούς ανά διαστήματα προκαλώντας σπινιάρισμα, ευτυχώς δεν μου κόστισε με κάποια επαφή, αλλά έχασα πολύτιμο χρόνο.
Ήμασταν 3η, 13 δευτερόλεπτα πίσω μετά από 5 ώρες, αλλά 5ος με δύο ώρες να απομένουν, αφού είχαμε μία σκληρή ποινή 5 δευτερολέπτων μετά από μία απερισκεψία στο pit-lane.
Αλλά ο Paul είχε ένα πρόβλημα με τον ανεφοδιασμό καυσίμων που είχε ως αποτέλεσμα να περάσει στα pit stop αρκετή ώρα από την 2η έως την τελευταία στροφή που τον καθυστέρησε ένα λεπτό.
Εάν προσθέσουμε όλα αυτά τα μικρά χρονοβόρα ζητήματα, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί τερματίσαμε 28 δευτερόλεπτα πίσω από το No. 37 στην καρό σημαία.
Οπότε, είναι απογοητευτικό να τελειώνεις την χρονιά του 2019-2020 στο WEC κατακτώντας τον τίτλο χωρίς να έχει κερδίσει την 5η νίκη της χρονιάς, ή ακόμα και το 7ο βάθρο σε 8 αγώνες.
Αλλά εάν κοιτάξουμε συνολικά πίσω, έχουμε φύγει με αρκετά πράγματα από πολλούς αγώνες και ήταν σχεδόν αναπόφευκτο να έχουμε έναν αγώνα όπως αυτόν σήμερα.
Έχουμε ακόμη ώρα να γιορτάσουμε μετά τον αγώνα του Bahrain, και να μας απονεμηθούν τα μετάλλια, και να αναρωτηθούμε τι πήγε στραβά, από πολλές απόψεις, σε μία πολύ, πολύ καλή χρονιά.
Ήταν μεγάλη μου χαρά να συνεργαστώ με τους Filipe και Paul φυσικά με την United Autosports. Ήταν εξαιρετικοί επαγγελματίες σε όλη την διάρκεια και η ομάδα άξιζε πλήρως τον τίτλο του WEC και την πρώτη νίκη της στο Le Mans.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!