Ο θρυλικός επικεφαλής του Αμερικάνικου μηχανοκίνητου αθλητισμού είπε ότι η καινούργια συμφωνία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA και οι σειρές αγωνιστικών αυτοκινήτων WeatherTech της IMSA – όπου θα οδηγήσει σε μία κοινή κατηγορία την LMDh ως κύρια – άνοιξαν την πόρτα σε αυτόν για να πραγματοποιήσει την επιστροφή του στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans.
Ο Penske έχει αγωνιστεί δύο φορές στο Le Mans: μία ως οδηγός το 1963 (εκκινώντας από την pole position με teammate τον Pedro Rodtiguez), και έπειτα ως ιδιοκτήτης ομάδας το 1971 – τρέχοντας με Ferrari και στις δύο περιπτώσεις.
Πέρυσι, ο Penske αποκάλυψε στο Motrosport.com ότι η επιστροφή του στο Le Mans ήταν “ένας στόχος”, αλλά συμβούλεψε πως “πρέπει να πάμε με το σωστό προσωπικό” για να είμαστε ανταγωνιστικοί για την νίκη. Ύστερα από την ανακοίνωση της Παρασκευής στην Daytona, ο Penske δήλωσε ότι οι κοινοί κανονισμοί μεταξύ του Βορειοαμερικανικού και το παγκόσμιου πρωταθλήματος αγωνιστικών αυτοκινήτων ήταν ακριβώς αυτό που ήθελε για να αγωνιστεί.
“Το ζητούσαμε αυτό εδώ και πολλά χρόνια,” είπε ο Penske στο Motorsport.com. “Μπορούμε να αγωνιστούμε εδώ [στην Daytona], μπορούμε να τρέξουμε στο Petit Le Man, και μπορούμε να τρέξουμε στο Sebring.
“Το Le Mans είναι ένας από τους αγώνες που δεν έχουμε ποτέ κερδίσει. Έχω βρεθεί εκεί δις. Εμείς πρέπει να πάμε και να αγωνιστούμε για να κερδίσουμε”.
“Παραδόξως, εάν κοιτάξεις σε αυτό το σαββατοκύριακο, ερχόμενος εδώ στον αγώνα 24 ωρών της Daytona, έχουμε 6 [DPis] για να αγωνιστούμε [εναντίον τους]. Πρέπει να έχουμε 20 αυτοκίνητα στην κατηγορία Prototype. Το Le Mans δεν χρειάζεται να έχει 3 Toyotas, 2 Peugeots και 4 Porsches. Πρέπει να υπάρχουν 25 αυτοκίνητα”.
“Έτσι αυτή η σύγκληση πρόκειται να επιτρέψει αυτή την παγκόσμια κλάση διοργάνωσης να έχει αρκετό ανταγωνισμό. Η OEMs δεν έχει 300 εκατομμύρια για να ξοδέψει ώστε να πάει στο Le Mans και να αγωνιστεί απέναντι στους υπόλοιπους. Μπορεί να πέσουν αρκετά, αρκετές φορές και εμείς έχουμε ανθρώπους με αυτοκίνητα να έρθουν από τις Ηνωμένες Πολιτείες και άλλα μέρη του κόσμου να συμμετέχουν στους μεγάλους αγώνες. Πιστεύω ότι αυτό είναι εξαιρετικό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!