Ο οδηγός της κατηγορίας GTE-Am του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, ο Paul Dalla Lana ανακοίνωσε το κλείσιμο της αγωνιστικής του καριέρας με άμεση διαδικασία.
Ο 57 χρονών οδηγός από τον Καναδά, όπου αποτελεί τον πιο επιτυχημένο οδηγό κατηγορίας Bronze του WEC με 17 νίκες στην κατηγορία του, θα απομακρυνθεί από την οδήγηση για να “επικεντρωθεί πλήρως” στα “πολλές επιχειρηματικές του δραστηριότητες” σύμφωνα με την ανακοίνωση της Aston Martin Racing.
Η ομάδα του NorthWest AMR θα αντικατασταθεί πλήρως από την The Heart of Racing, η οποία θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο WEC και στην GTE στον 3ο γύρο στο Spa αυτό το σαββατοκύριακο.
Ο τεχνικός διευθυντής Ian James θα είναι έτοιμος να μοιραστεί το No. 98 και την Aston Martin Vantage GTE με τους Alex Riberas και Daniel Mancinelli.
Ο Dalla Lana ξεκίνησε την σεζόν του WEC με τον Axcil Jefferies και τον εργοστασιακό οδηγό της Aston Martin τον Nicki Thiim, συμμετέχοντας στους αγώνες 1000 Miles of Sebring και 6 Hours of Portimao.
Αυτός αποχώρησε μετά από ένα μεγάλο διάστημα όπου βρισκόταν στην κατηγορία Bronze, όπου κατάφερε να συνδυάσει την επιχείρηση του από τον Καναδά με τους αγώνες, την NorthWest η οποία απευθύνεται σε κατασκευές κτιρίων στον τομέα της υγείας.
Ο Dalla Lana, ο οποίος πραγματοποίησε το ντεμπούτο του μία δεκαετία πριν, κέρδισε τον τίτλο του 2017 στην κατηγορία GTE-Am με τους Pedro Lamy και Mathias Lauda.
Αυτός βρέθηκε πολύ κοντά στο να κερδίσει τον 24ωρο αγώνα του Le Mans αλλά δεν κατάφερε παρότι είχε συχνές παρουσίες στο βάθρο, ιδιαίτερα πέρυσι με τους Nicki Thiim και David Pittard.
Ο Dalla Lana επίσης συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα της Daytona, στις 12 ώρες του Sebring και στις 12 ώρες του Bathurst, με διαφορετικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.
“Το να αγωνίζεσαι για την Aston Martin, να συμμετέχεις στο Le Mans και να κερδίζεις έναν παγκόσμιο τίτλο, είναι μερικές από τις ομορφότερες στιγμές που είχα στην ζωή μου και μου έχουν χαρίσει τόσο όμορφες στιγμές όπου θα υπεραγαπώ για το υπόλοιπο της ζωής μου,” δήλωσε αυτός.
“Αλλά οι αγώνες έπρεπε να σταματήσουν κάποια στιγμή, και αυτή η ώρα ήρθε τώρα για εμένα.
“Το να βρεις αρκετό χρόνο για να προετοιμαστείς και να δώσεις μάχη για το υψηλότερο επίπεδο γίνεται όλο και πιο δύσκολο, και για να παλέψεις για ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πρέπει να τα δώσεις όλα.
“Είμαι πολύ τυχερός που αγωνίστηκα μαζί με κορυφαίους οδηγούς και εξαιρετικούς φίλους και συμμετείχα απέναντι στους καλύτερους οδηγούς αγωνιστικών αυτοκινήτων.
“Βρισκόμουν εκεί και οδήγησα όλα τα αυτοκίνητα όταν το WEC άλλαξε από τους V12, V8 στους κινητήρες turbo-V8 της Vantages σε τοποθεσίες όπως η Daytona, το Sebring και το Le Mans.
“Ήταν σαν να κάνω μία βόλτα στην “κόλαση” και είμαι πολύ ευγνώμων που το έκανα όλο αυτό με την Aston Martin.
“Ευχαριστώ όλους αυτούς τους απίστευτους οπαδούς που έχουν έρθει να μας παρακολουθήσουν όλα αυτά τα χρόνια, και εύχομαι στην Aston Martin τις καλύτερες ευχές για το μέλλον της.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!