Ο Carlos Sainz μπορεί να απόλαυσε το γεγονός ότι επέκτεινε το προβάδισμα της McLaren στη μάχη για την 4η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών μετά και το Grand Prix του Μονακό, όμως ένα μεγάλο μέρος του αποτελέσματός του το οφείλει στον ομόσταβλό του Lando Norris, ο οποίος τον βοήθησε ώστε να τερματίσει στην 6η θέση.
Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στον 10ο γύρο οδήγησε στην επιλογή του pitstop τους πρώτους 6 οδηγούς. Όμως, παρόλο που οι 4 πρώτοι ήταν σε θέση να διατηρήσουν τις θέσεις τους, έστω και αλλαγμένες, οι Magnussen και Ricciardo, που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν 5ος και 6ος αντίστοιχα, έπεσαν αρκετά πίσω στην κατάταξη, αναβαθμίζοντας έτσι τον Sainz στην 6η.
Παράλληλα, ο Norris που όπως και ο teammate του έμεινε εκτός, ανέβηκε στη 10η θέση, αλλά στη συνέχεια δυσκολευόταν να βρει ρυθμό βοηθώντας έτσι τον Sainz να φτιάξει μια διαφορά με τους υπολοίπους που θα του επέτρεπε να κάνει pit και να επιστρέψει μπροστά από οδηγούς οι οποίοι υπό άλλες συνθήκες θα ήταν διεκδικητές της θέσης του.
“Σε όλο τον αγώνα δεν είχαμε και τον καλύτερο ρυθμό για να είμαι ειλικρινής”, σχολίασε ο Norris ο οποίος εν τέλει τερμάτισε 11ος, μόλις μια θέση πίσω από τον Daniel Ricciardo. “Στους πρώτους γύρους τα εμπρός ελαστικά μου είχαν graining απλά λόγω του ότι βρισκόμουν πίσω από πολλά μονοθέσια και είχα πιο σκληρή γόμα ελαστικών, την οποία δε μπορούσα να την κάνω να δουλέψει τόσο καλά όσο οι κορυφαίες ομάδες που ήταν πιο γρήγορες. Με περιόρισε αυτό πολύ στο πρώτο μου κομμάτι, γι’ αυτό και δεν είχα καλό ρυθμό. Νομίζω πως εν γένει το μονοθέσιό μας είναι έναν πολύ καλό ρυθμό, ο οποίος όμως περιορίστηκε πολύ από το graining”.
“Στο σημείο που καταλάβαμε πως δε θα μπορούσα να κάνω πολλά, το πράγμα γύρισε σε ομαδική δουλειά και έπρεπε να προσπαθήσω και να βοηθήσω τον Carlos και την ομάδα να πάρουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, από το να εστιάσω μόνο στον δικό μου αγώνα”, υπογράμμισε ο Norris. “Έτσι αυτό έκανε τα πράγματα λίγο πιο δύσκολα, αλλά και πάλι έκανα το καλύτερο που μπορούσα και στο τέλος της ημέρας, εάν απέφευγε ένα-δύο λάθη που θα μπορούσα να αποφύγω, ίσως μια 10η θέση να ήταν πιθανή, αλλά όχι κάτι παραπάνω”.
Ενώ η απόφαση αυτή της ομάδας ήταν μια αντίδραση στην έκβαση του αγώνα μετά τους πρώτους γύρους, ο Norris μίλησε με τα καλύτερα για τη στρατηγική της McLaren όσον αφορά τον σχεδιασμό και την εκτέλεση, καθώς η ομάδα τον καθοδήγησε πολύ καλά όσον αφορά στο πως να βοηθήσει τον Sainz. “Μου είπαν πάνω σε τι να εστιάσω όσον αφορά τον χρόνο του γύρου μου. Προφανώς και το να προσπαθήσω να διατηρήσω σε καλή κατάσταση τα ελαστικά μου το οποίο μου στοίχισε και ρυθμό, αλλά μου είπαν τι πρέπει να κάνω και το έκανα και έτσι επέτρεψα στον Carlos να κάνει το pitstop του άνετα μπροστά από εμένα. Πιστεύω πως αν δεν το είχα κάνει αυτό, οι Toro Rosso θα τον περνούσαν, καθώς ήταν γρηγορότεροι. Έτσι, νομίζω πως η ομάδα έκανε καλή δουλειά. Κάναμε την ερευνά μας πριν τον αγώνα, καθώς πιστεύαμε πως κάτι τέτοιο ίσως να συνέβαινε, έτσι ήμασταν όλοι προετοιμασμένοι και ευτυχώς πήραμε κάποιους πολύ καλούς βαθμούς”.
Ο νεαρός Βρετανός επέμεινε πως το χάρηκε που βοήθησε την ομάδα και πως δεν ήταν καθόλου εκνευρισμένος που έπρεπε να θυσιάσει τον ρυθμό του. “Ήξερα πως δε θα μπορούσα να κάνω κάτι ιδιαίτερο ή να φέρω πολλούς βαθμούς, έτσι έκανα τη δουλειά που έπρεπε να κάνω. Είμαι σίγουρος πως σαν ομάδα ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να πάρουμε τους περισσότερους διαθέσιμους βαθμούς. Για το μέλλον, όσον αφορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών και τα χρήματα για την επόμενη σεζόν για τη βελτίωση της ομάδας, ήταν η καλύτερη απόφαση που θα μπορούσαμε να πάρουμε. Έτσι, είμαι πολύ χαρούμενος με τη δουλειά που έκαναν όλοι, αλλά ο αγώνας για εμένα δεν περιλάμβανε το να πηγαίνω τέρμα το γκάζι. Έπρεπε να πηγαίνω λίγο πιο αργά και πάλι είχα το ίδιο αποτέλεσμα όμως γιατί πιθανότατα δε θα προσπερνούσα κανέναν, απλά πήγα πιο αργά και γι’ αυτό είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα”.
Η McLaren είναι αυτή τη στιγμή στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών με 30 βαθμούς, 13 παραπάνω από τη Racing Point στην 5η θέση, που είναι ο άμεσος διώκτης της.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!