O Lando Norris ένιωσε ότι οι κανόνες γύρω από τα όρια της πίστας στο Aυστριακό Grand Prix ήταν ως ένα βαθμό αδικαιολόγητες και δεν εξυπηρετούσαν τον πραγματικό τους σκοπό.
Σε έναν αγώνα που διαγράφτηκαν 43 γύροι για παραβίαση των ορίων πίστας, ο Lando Norris ήταν ένας από τους πιλότους που έλαβαν ποινή 5 δευτερολέπτων για το γεγονός ότι υπέπεσε πολλές φορές σε αυτό το σφάλμα. Ο Βρετανός τερμάτισε 7ος στο Red Bull Ring, χάνοντας την ευκαιρία να διεκδικήσει την 6η θέση από τον Mick Schumacher, εξαιτίας της τιμωρίας που έλαβε από τους αγωνοδίκες. Κάνοντας έναν απολογισμό του Αυστριακού Grand Prix ο Norris εμφανίστηκε αρκετά ικανοποιημένος.
“Είμαι σχετικά χαρούμενος. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι η ποινή 5 δευτερολέπτων που έλαβα για παραβίαση των ορίων της πίστας. Βγήκα εκτός δύο φορές στην αρχή και έτσι δέχτηκα σύντομα μαύρη και άσπρη σημαία για τις 3 πρώτες παραβάσεις μου. Ως αποτέλεσμα ήμουν με την τελευταία προειδοποίηση για μεγάλο διάστημα και είναι πολύ δύσκολη αποστολή να μένεις εντός πίστας, ειδικά όταν πιέζεις στο έπακρο το μονοθέσιο για να κυνηγήσεις τους οδηγούς μπροστά σου. Προφανώς, βγήκα εκτός πίστας περισσότερες φορές από όσες επιτρεπόταν και μας στοίχισε. Έπρεπε να είχαμε τερματίσει στην 6η θέση μπροστά από τον Schumacher. Προβλέπω ότι θα είχαμε μάχη μαζί του, ήταν πολύ γρήγοροι( τα αυτοκίνητα της Haas), έκανε(ο Schumacher) πολύ καλή δουλειά και διαχειρίστηκε σωστά τα ελαστικά του. Όπως και αν έχει πήραμε τους βαθμούς που θέλαμε, άρα πετύχαμε τον στόχο που είχαμε θέσει πριν τον αγώνα.”
Στη συνέχεια ο Βρετανός της McLaren ρωτήθηκε γιατί του ήταν τόσο δύσκολο να μείνει εντός των άσπρων γραμμών με εκείνον να εξηγεί ότι δεν είναι ορατές από το cockpit και έτσι χρειαζόταν να οδηγεί κάνοντας μαντεψιές. Διαφώνησε μάλιστα με κάποιους από τους κανόνες, αναφερόμενος συγκεκριμένα στην στροφή 1 όπου δέχτηκε προειδοποίηση ενώ έκανε λάθος και έχασε χρόνο. Χαρακτήρισε μάλιστα “ηλίθιες” τέτοιου είδους αποφάσεις.
“Δεν μπορείς να δεις τις άσπρες γραμμές, απλά μαντεύεις και προφανώς δεν είμαι αρκετά καλός σε αυτό. Πιστεύω ότι αν χρειαζόταν πραγματικά να το κάνω μπορούσα. Πρέπει, απλά, να κάνεις ένα βήμα πίσω. Με λίγα λόγια είναι σαν να παίρνεις ένα ρίσκο που εμπεριέχει κίνδυνο. Κάποιες φορές, ωστόσο, όπως στην στροφή 1, δέχτηκα προειδοποίηση ενώ απλά έκανα λάθος. Έχασα χρόνο, οπότε αν το δεις από αυτή την οπτική, μπορώ να πω ότι είναι λίγο ηλίθιο. Μπλόκαραν τα φρένα μου, είχα επαφή με το kerb και έχασα 3 με 4 δέκατα. Άρα, δεν είναι όπως στην τελευταία στροφή που με τιμώρησαν επειδή πίεσα πολύ και άντλησα κάποιο πλεονέκτημα. Είχε να κάνει καθαρά με δικό μου λάθος. Δεν πιστεύω ότι έπρεπε να τιμωρηθώ για αυτό.”
Παρά τις δυσκολίες, η McLaren πήρε βαθμούς και από τους δύο οδηγούς της με τον Ricciardo να διασχίζει 9ος την γραμμή του τερματισμού. “Είμαι προφανώς χαρούμενος που κατάφερα να κάνω ένα βήμα μπροστά και να πάρω κάποιους βαθμούς ,αλλά θα ήθελα να είχα καλύτερο ρυθμό. Υπήρχαν κάποιοι τομείς που ένιωθα καλύτερα χτες, δεν είχα αυτό που ήθελα σήμερα στο μονοθέσιο, κυρίως στο πρώτο stint. Είχα ένα μπλοκάρισμα στην εκκίνηση και προκάλεσα σημαντική φθορά στα ελαστικά μου. Ως αποτέλεσμα, ζοριζόμουν σε όλες τις δεξιόστροφες στροφές. Αυτό ήταν λίγο στενάχωρο γιατί είχαμε καλή θέση στην πίστα. Κέρδισα 1 ή 2 θέσεις στον πρώτο γύρο αλλά από εκεί και πέρα δεν είχαμε τον απαιτούμενο ρυθμό. Με φρέσκα ελαστικά, η κατάσταση ήταν λίγο καλύτερη, αλλά και πάλι όχι όπως θα ήθελα. Συμπερασματικά, ήταν ένας σχετικά καλός αγώνας, αρκετά ομαλός. Δεν παρουσιαστήκαμε γρήγοροι στην αρχή του τριημέρου, οπότε, το να τερματίζουμε και οι δύο στους βαθμούς είναι λίγο σαν να περιορίσαμε τη ζημιά. Θα έλεγα ότι η πίστα αυτή δεν ταίριαζε στην ομάδα σε αντίθεση τα προηγούμενα δύο χρόνια ,στα οποία ο Lando ανέβηκε στο βάθρο. Όπως και αν έχει, έχουμε μπροστά μας ένα εντελώς διαφορετικό circuit στην Γαλλία, όπου πέρσι είχαμε πολύ καλό ρυθμό αν και η κατάσταση αυτή τη στιγμή δεν θυμίζει σε τίποτα την προηγούμενη χρονιά. Ευτυχώς, όμως, σήμερα κάναμε ικανοποιητική δουλειά σε ένα μέρος που είχαμε μεγάλες αδυναμίες.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!