Ο οδηγός της McLaren δήλωσε ότι οι αγωνοδίκες της FIA θα πρέπει να επανεξετάσουν την “άδικη” ποινή όπως την αποκάλεσε ο ίδιος στο Μπακού.
Ο Norris δέχθηκε ποινή 3 θέσεων στην κατάταξη του grid εκκίνησης και 3 πόντους ποινής στην άδεια διπλώματος μετά το λάθος να μην μπει στο pitlane όταν εμφανίστηκε η κόκκινη σημαία κατά την διάρκεια του Q1.
Τον ακούσαμε να ρωτάει την ομάδα εάν αυτός έπρεπε να μπει στο pitlane, αλλά την στιγμή που πήρε αυτή την απόφαση ήταν πολύ αργά, και πέρασε την αφετηρία. Αυτός ολοκλήρωσε ακόμη ένα επιπλέον γύρο πριν επιστρέψει στο γκαράζ.
Στην απόφαση τους, οι αγωνοδίκες αναγνώρισαν ότι ο Norris ήταν κοντά στην είσοδο του pitlane, και έτσι η ποινή μειώθηκε από τις πέντε στις 3 θέσεις.
Ο Norris δήλωσε ότι δεν είχε χρόνο να αντιδράσει και ότι ανησυχούσε πως θα μπλοκάρει την είσοδο του pitlane.
“Κατά την γνώμη, δεν νομίζω ότι έκανα κάποιο λάθος,” δήλωσε ο Norris. “Είναι αρκετά σκληρό, διότι με τις ταχύτητες που οδηγούμε πρέπει να πάρουμε μία απόφαση γρήγορα, ποιο είναι το καλύτερο και ποιο είναι το ασφαλέστερο πράγμα που πρέπει να κάνουμε; Και αισθάνομαι ότι αυτό που έκανα είναι ακριβώς το πιο ασφαλές που έπρεπε να κάνω.
“Με όλα αυτά που γνωρίζω, το pitlane θα μπορούσε να είχε μπλοκάρει, και δεν θα επιτρεπόταν να μπει κάποιος στο pitlane. Και τότε θα μπορούσε να ήταν μία διαφορετική ιστορία. ‘Γιατί μπήκατε στο pitlane; Δεν έπρεπε να το είχατε κάνει.’
“Οπότε είναι αρκετά σκληρό, δεν είχα χρόνο να μιλήσω με τον μηχανικό μου και να του πω, ‘Πρέπει να σταματήσω, δεν πρέπει;’ Έκανα ότι νομίζω ότι έπρεπε να κάνω. Αλλά είναι χάλια, γιατί υπέθεσα στο τέλος, υπάρχει ένας κανόνας.
“Επίσης, μερικές φορές θα πρέπει να υπάρχει περισσότερη επιείκεια σε ορισμένες καταστάσεις, όταν ο οδηγός έχει κάνει το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει σε μία τέτοια περίπτωση.
“Οπότε είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί τις τρεις θέσεις πιο πίσω που μας κάνουν την ζωή πολύ πιο δύσκολη αύριο. Δεν νομίζω ότι είναι μία δίκαιη απόφαση. Αλλά είναι αυτό που είναι.”
Ο Norris δήλωσε ότι οι αγωνοδίκες θα πρέπει να εκτιμούν καλύτερα το πόσο λίγο χρόνο έχουν οι οδηγοί μερικές φορές για να πάρουν μία απόφαση.
“Σε ορισμένες καταστάσεις θα πρέπει να σκεφτούν πώς είναι να είσαι στη θέση του οδηγού για ένα δευτερόλεπτο. Και το πως μπορούν να αντιδρούν με την ταχύτητα που έχουν, και τον τρόπο που πρέπει να αντιδράσεις σε μερικά πράγματα, και πάει λέγοντας.
“Νομίζω ότι μία επίπληξη ή κάτι τέτοιο είναι το σωστό. Αλλά επίσης πρέπει να υπάρχει λίγη περισσότερη κατανόηση σε κάποιους τομείς, και να μην αποφασίζουν υπερβολικά την ίδια χρονική στιγμή, και μετά από λίγο να αναθεωρούν τι είναι πραγματικά σωστό για τον οδηγό ή την ομάδα, ή οτιδήποτε πήγε στραβά.
“Δεν έβαλα κάποιον σε κίνδυνο. Εάν οτιδήποτε, πήρα την πιο ασφαλή επιλογή να μείνω εκτός pit ή να μην μπω στα pit. Και αυτό το κάνει ακόμη χειρότερο, δεν αξίζω ποινή 3 πόντων στο δίπλωμα μου για αυτό. Δεν έκανα κάτι το επικίνδυνο.
Δεν έκανα κάτι που δεν ήξερα, ή ήμουν άσχετος ή το οτιδήποτε, δεν υπήρχε τίποτα να κάνω με αυτό. Ξέρω τι λένε οι κανόνες, και ούτω καθεξής. Άρα δεν είναι ότι έχω έλλειψη κατανόησης ή κάτι τέτοιο.
“Σε ορισμένες καταστάσεις θα πρέπει πραγματικά να ξανασκεφτούν τι συμβαίνει, έχει κάνει ο οδηγός κάτι λάθος, και πάει λέγοντας. Όχι τόσο πολύ σε αυτή την περίπτωση, αλλά μπορείτε να ρίξετε την ευθύνη στην ομάδα; και τέτοια πράγματα.
“Δεν πρέπει να καταστραφεί η Κυριακή μου για κάτι τέτοιο. Όπως είπα, κατά τη γνώμη μου, είναι μια κακή απόφαση ή απλώς μια άδικη ποινή, μια άδικη απόφαση. Αλλά έτσι είναι, δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι’ αυτό. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!