Τα δύο χρόνια του Mick Schumacher με τη Haas δεν πρέπει να υποτιμηθούν στους υπολογισμούς της ομάδας σχετικά με την απόφαση για τον άλλο οδηγό της ομάδας για το 2023, λέει ο Guenther Steiner.
Η Haas συζητά για το ποιος θα συνεργαστεί με τον Kevin Magnussen την επόμενη σεζόν, με τη θέση του Schumacher να «απειλείται» λόγω του αριθμού των ακριβών ατυχημάτων που έχει σημειώσει σε αυτή τη περίοδο.
Το πιο πρόσφατο από αυτά ήρθε σε βρεγμένη πίστα, στο FP1 για το Ιαπωνικό Grand Prix, που έγινε ακριβώς στο τέλος αυτής της διαδικασίας και ουσιαστικά… απέκλεισε τον Γερμανό από το FP2 ενώ το μονοθέσιό του έπρεπε να φτιαχτεί από την αρχή σε κάποια σημεία.
Αλλά δεν πρέπει να αγνοηθεί το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια των επτά ετών στη F1, η Haas είχε μόνο πέντε οδηγούς αγώνων – με τον Steiner να δείχνει αξιέπαινη πίστη.
Αυτό μπορεί κάλλιστα να ξανασυμβεί σε ό, τι αφορά τον Schumacher, παρόλο που οι πιο έμπειροι πιλότοι, Nico Hulkenberg και Antonio Giovinazzi είναι διαθέσιμοι.
Ερωτηθείς εάν ο Schumacher έχει ένα είδος πλεονεκτήματος λόγω της παρουσίας του στην ομάδα τα δυο τελευταία χρόνια, ο διευθυντής της ομάδας, Steiner απάντησε: «Απολύτως – αν δουλεύεις με κάποιον για δύο χρόνια, αυτό είναι πλεονέκτημα, πλεονέκτημα έδρας»
«Αν μπορείς να έχεις κάποιον με τον οποίο συνεργάζεσαι για δύο χρόνια, είναι καλύτερο από το να φέρεις κάποιον νέο γιατί, όπως έλεγα πάντα, δεν έχεις χρόνο για μάθηση»
«Γι’ αυτό φέραμε και τον Kevin πίσω, γιατί ήταν εδώ. Έλειπε ένα χρόνο αλλά ήξερε τους πάντες και αυτό είναι πάντα ένα πλεονέκτημα όταν ξεκινάς από κάπου».
Μετά τη χαμηλότερη στιγμή της καριέρας του στη F1, όταν έπεσε από το Grand Prix του Μονακό και χώρισε το μονοθέσιο στα δύο, ο Schumacher απόλαυσε ένα σαφώς καλύτερο καλοκαίρι κατά το οποίο σημείωσε τους πρώτους του βαθμούς σε αγώνες Formula 1. Μάλιστα, αυτό συνέβη back to back σε Βρετανία και Αυστρία.
Από τότε, δεν έχει καταφέρει να πάρει κι άλλους βαθμούς, αλλά τα πήγε καλύτερα από τον Magnussen στα τέσσερα από τα επόμενα πέντε Grand Prix.
Ερωτηθείς αν ήταν ευχαριστημένος με την αντίδραση του οδηγού του σε ό, τι συνέβη στο Μονακό, ο Steiner είπε: «Δεν μπορώ να πω όχι γιατί δεν έκανε ζημιά στο αυτοκίνητο ή κάτι τέτοιο, ενώ πήρε βαθμούς»
«Αυτό έρχεται όταν κερδίζεις βαθμούς γιατί αν δεν καταλαβαίνεις και δεν εξελίσσεσαι ως οδηγός, δεν κερδίζεις βαθμούς».
Αξίζει ο Mick Schumacher να παραμείνει στη F1;
Θα ήταν σκληρό αν η καριέρα του τελειώσει σε αυτό το σημείο, ακόμα κι αν ο γιος του επτά φορές πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή έχει κάνει λίγα για να υποδηλώσει ότι είναι πιθανό να μιμηθεί ακόμη και τον θείο του Ralf, έναν έξι φορές νικητή σε αγώνες.
Με τον Magnussen να έχει τουλάχιστον έναν ακόμη χρόνο στο συμβόλαιό του, είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί είναι τόσο δύσκολη η απόφαση για τη Haas να κρατήσει τον Schumacher. Μάλιστα, ο Mick έχει φέρει καλύτερα αποτελέσματα από τον Δανό στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Εάν η Haas αποφασίσει να μην ανανεώσει τον Schumacher, παραμένει μια θέση ανοιχτή στη Williams για τον νεαρό Γερμανό – παρόλο που ο Jost Capito μπορεί να καταλήξει να την προσφέρει σε έναν Αμερικανό οδηγό, τον Logan Sargeant, σε μια αμερικανική ομάδα, εφόσον το επιτρέπει η Super License της FIA.
Θα κέρδιζε πολλά η Haas φέρνοντας έναν εκ των Hulkenberg ή Giovinazzi αντί για τον Schumacher; Μάλλον όχι, γιατί ο 23χρονος φαίνεται να έχει περισσότερα περιθώρια βελτίωσης από αυτό το ζευγάρι.
Η Haas έδειξε μεγάλη υπομονή και πίστη με τον Magnussen και τον Grosjean στα τέσσερα χρόνια που ήταν μαζί, αναμφισβήτητα πάρα πολύ.
Ίσως ο Steiner θέλει να αποφύγει την επανάληψη οποιουδήποτε προηγούμενου λάθους, Όμως, με τον Yuki Tsunoda να καταφέρνει να έχει συμβόλαιο για τρίτη χρονιά με την Alpha Tauri, δεν καταλαβαίνουμε γιατί θα έπρεπε να είναι διαφορετικά για τον Schumacher.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!