Ο Mattia Binotto, ο οποίος έχει δεχτεί κριτική για αρκετές επιλογές του την φετινή σεζόν, λέει ότι «δεν κάνει μόνο η Ferrari λάθη», καθώς η Mercedes έκανε το ίδιο στο Austin και στο Μεξικό.
Ο Binotto και οι συνεργάτες του δέχτηκαν αρκετή κριτική, ειδικά μετά το Grand Prix της Ουγγαρίας όταν έβαλαν τον πρωτοπόρο του αγώνα, Leclerc στα pit για αλλαγή σε hard γόμα. Γεγονός που οδήγησε τον Μονεγάσκο πιλότο σε τερματισμό εκτός βάθρου (6η θέση), με τον Charles Leclerc να δηλώνει ότι η στρατηγική που ακολούθησε ήταν «καταστροφή».
Ωστόσο, η Ferrari δεν είναι η μόνη ομάδα που κάνει λάθη, λέει ο Binotto.
Ο Ιταλός πιστεύει ότι η Mercedes έχασε τη νίκη στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών και ξανά στο Μεξικό λόγω των διαφορετικών επιλογών της σε σχέση με τον Max Verstappen, που ήταν τελικά ο νικητής.
Ο Lewis Hamilton, που τερμάτισε και τους δύο αγώνες δεύτερος, πίσω από τον Ολλανδό, αμφισβήτησε τη στρατηγική και την επιλογή της ομάδας σχετικά με τα ελαστικά.
Στο Μεξικό, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επέλεξε να ξεκινήσει με τα medium και να περάσει στα hard, όμως, ο Verstappen ξεκίνησε με τα soft και πέρασε στα medium.
«Ήμουν κοντά στο πρώτο stint, αλλά τελικά η Red Bull είχε την καλύτερη στρατηγική ελαστικών. Δεν είμαι σίγουρος ότι κάναμε τη σωστή επιλογή ελαστικών, σκέφτηκα ότι έπρεπε να ξεκινήσουμε με τα soft», είπε ο Hamilton.
Ο Binotto υπολογίζει ότι η επιλογή της Mercedes κόστισε στον οδηγό της την πρώτη φετινή νίκη.
«Στην Ουγγαρία μας έγινε έντονη κριτική και συνήθως, όταν κάνουμε πράγματα που δεν είναι απολύτως σωστά, μας επικρίνουν»
«Η Mercedes μπορεί να έχασε τον προηγούμενο αγώνα επειδή δεν επέλεξε τα κατάλληλα ελαστικά στο Austin. Οπότε, πιστεύω ότι δεν είμαστε μόνο εμείς που κάνουμε διαφορετικές επιλογές ή κάνουμε λάθη»
Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, παραδέχεται ότι η ομάδα του το έκανε «λάθος», καθώς οι υπολογισμοί τους έλεγαν ότι τα medium, που είχε ο Max Verstappen, δεν θα αντέξουν μέχρι το τέλος του αγώνα.
«Δεν πιστεύαμε ότι με τα medium θα έφτανε μέχρι το τέλος», είπε ο Wolff. «Οπότε κάναμε λάθος. Συζητήσαμε αν τα soft και τα hard ήταν η κατάλληλη στρατηγική για ένα pit stop και σκεφτήκαμε ότι δεν θα τα καταφέρναμε, έτσι, λοιπόν η στρατηγική soft-medium δεν ήταν καν στο… ραντάρ».
Σε ερώτηση για το αν ο Hamilton θα μπορούσε να είχε κερδίσει με διαφορετική επιλογή ελαστικών, απάντησε: «Δεν νομίζω ότι μπορούσαμε να τους προσπεράσουμε. Η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη»
«Η στρατηγική soft-medium σίγουρα θα μας είχε δώσει ένα πλεονέκτημα στη στροφή 1. Δεν ξέρουμε πόσο κοντά θα είχαμε φτάσει, αλλά, θα ήταν μια πιο κλειστή μάχη»
Ο Διευθυντής Μηχανικής Trackside, Andrew Shovlin, λέει ότι ήταν «έκπληκτος» από τη στρατηγική του Verstappen.
«Πιστεύω ότι μερικοί εξεπλάγησαν επίσης που η στρατηγική soft-medium θα λειτουργούσε», είπε. «Δεν πιστεύαμε ότι η soft-medium στρατηγική θα ήταν η σωστή».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!