Ο Jorge Lorenzo δεν πρέπει “να το σκέφτεται τόσο πολύ” όταν έρχεται η ώρα να πάρει το μέγιστο από την καινούργια μοτοσυκλέτα της Ducati, λέει ο προκάτοχος του, Andrea Iannone.
Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να κατανοήσει τις δυσκολίες που βιώνει ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP με την άφιξή του στην Ducati, αυτός είναι ο Iannone.
Ο Ιταλός ήταν εργοστασιακός οδηγός της Ducati τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς και οδηγός της δορυφορικής Pramac το 2013 και 2014.
Λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της νεότερης Desmosedici καλύτερα από τον Iannone, ο οποίος τώρα προσπαθεί να προσαρμοστεί στην Suzuki όσο το δυνατόν γρηγορότερα, έπειτα από την ένταξη του στην Ιαπωνική ομάδα τον χειμώνα.
Θεωρητικά, η GSX-RR θα πρέπει να είναι πιο υπάκουη και λιγότερο απαιτητική από την Ducati που οδηγούσε τα τέσσερα τελευταία χρόνια.
Η μετάβαση του Iannone από την Ducati στην Suzuki κυλάει ομαλότερα από την μεταπήδηση του Lorenzo από την Yamaha στην Ducati. Η διαφορά αυτή φάνηκε ξεκάθαρα από τον πίνακα των χρόνων κατά τις χειμερινές δοκιμές.
Κατά την διάρκεια των τελευταίων δοκιμών στο Phillip Island, ο Lorenzo τερμάτισε αρκετά πιο πίσω από τους χρόνους των κορυφαίων αναβατών, όντας οχτώ δέκατα πίσω από τον Maverick Vinales που βρέθηκε στην κορυφή.
Ο Lorenzo με τον Iannone θα ξανασυναντηθούν σε μια εβδομάδα για τις τελευταίες επίσημες δοκιμές στο Κατάρ, πριν τoν πρώτο αγώνα στην ίδια πίστα στις 26 Μαρτίου.
“Το να προσαρμοστείς στην Ducati είναι ένα μεγάλο πράγμα, είναι μια μοτοσυκλέτα που πρέπει να την οδηγήσεις με εντελώς διαφορετικό στυλ”, είπε ο Iannone.
“Έχει γίνει ευκολότερο τα τελευταία χρόνια. Η μοτοσυκλέτα απαιτεί ένα ιδιαίτερο οδηγικό στυλ, αλλά έχει επίσης την προοπτική να είναι ανταγωνιστική. Πρέπει απλά να ανακαλύψεις πως θα πάρεις το μέγιστο.”
“Το κύριο θέμα είναι ο χρόνος που περνάς οδηγώντας την ίδια μοτοσυκλέτα, όπως στην περίπτωση του Jorge με την Yamaha. Όταν λοιπόν αλλάζεις μοτοσυκλέτα, απαιτείται ριζική αλλαγή όσον αφορά το οδηγικό στυλ.”
“Αυτό σε αναγκάζει να σκέφτεσαι γι αυτό το θέμα. Αν πρέπει όμως να σκέφτεσαι τόσο πολύ όταν οδηγάς, τότε δεν είσαι πολύ γρήγορος.”
Επίσης πρόσθεσε: “Πρέπει να προσαρμοστείς όσο το δυνατό γρηγορότερα ώστε να κάνεις πράγματα ενστικτωδώς, όπως τα έκανες και με την προηγούμενη μοτοσυκλέτα.”
“Αν το ένστικτό σου σε κάνει να οδηγείς όπως είχες συνηθίσει, τότε χάνεις αρκετές βελτιώσεις.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!