Ο Lewis Hamilton λέει ότι η Mercedes αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα αναπηδήσεων κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου καθώς παρόμοια προβλήματα με αυτά που ταλαιπώρησαν την ομάδα το 2022 έκαναν την επανεμφάνιση τους. Ο Toto Wolff λέει ότι το αναβαθμισμένο πάτωμα W14 μπορεί να ήταν η αιτία του προβλήματος. Ο Hamilton τερμάτισε τέταρτος την Κυριακή, καθώς ο Max Verstappen πήρε άλλη μια νίκη.
Ο Lewis Hamilton λέει ότι ανησυχεί για το γεγονός ότι η Mercedes υπέφερε από σημαντικά προβλήματα αναπηδήσεων κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Βελγίου.
Ο Hamilton ξεκίνησε τρίτος στο Grand Prix της Κυριακής, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει προσπεράσματα με τον Sergio Perez και τον Charles Leclerc μπροστά του και κατέληξε τέταρτος καθώς ο Max Verstappen πέρασε από την έκτη θέση στο grid για να κερδίσει την όγδοη συνεχόμενη νίκη.
Η Mercedes υπέφερε από σημαντικές αναπηδήσεις – porpoising – κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2022, που ήταν η πρώτη χρονιά των νέων τεχνικών κανονισμών της F1, και ο Hamilton είπε ότι η W14 υπέφερε από παρόμοια επίπεδα αναπηδήσεων στο Spa.
«Ήταν ένας αγώνας χωρίς γεγονότα. Δεν έγιναν πολλά και δεν μπορούσα να συμβαδίσω με τα μονοθέσια μπροστά μου», είπε ο Hamilton στο Sky Sports F1.
«Ήταν δύσκολα στην αρχή, το πίσω μέρος είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα μας και είχαμε μεγάλη αναπήδηση αυτό το Σαββατοκύριακο, επιστρέψαμε στις αναπηδήσεις όπως και πέρυσι».
«(Η ομάδα) δεν ξέρει (τι προκάλεσε τις αναπηδήσεις). Για μένα είναι ανησυχητικό, αλλά θα επεξεργαστούμε τα δεδομένα αυτή την εβδομάδα και θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι να κάνουμε για τον επόμενο αγώνα».
«Ξέρω τι θέλω, προσεύχομαι για αυτό και απλώς περιμένω την ημέρα που θα το αποκτήσουμε».
Παρά τα προβλήματα αναπηδήσεων, ο Hamilton κατάφερε να διεκδικήσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον τελευταίο γύρο μετά από ένα pit stop στο τέλος.
Οι 13 βαθμοί που συγκέντρωσε στο Spa αφήνουν τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή έναν βαθμό πίσω από τον Fernando Alonso για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, καθώς η F1 εισέρχεται στο καλοκαιρινό διάλειμμα τεσσάρων εβδομάδων.
«Στο τέλος είχα τη Ferrari σε απόσταση λίγων δευτερολέπτων, αλλά δεν μπορούσα να πλησιάσω για μάχη, για να πετύχω τον ταχύτερο γύρο στο τέλος, ήταν ωραίο που είχα το κενό από το μονοθέσιο πίσω. Ο τελευταίος γύρος ήταν αξιοπρεπής », είπε ο Hamilton.
«Είχε ισχυρούς αέρηδες σήμερα, ήταν δύσκολο εκεί έξω να το κρατήσω στην πίστα».
Το αναβαθμισμένο πάτωμα της Mercedes προκάλεσε αναπηδήσεις;
Η Mercedes έφερε ένα άλλο σημαντικό πακέτο αναβάθμισης στο Βέλγιο, το οποίο περιείχε περαιτέρω τροποποιήσεις στη σχεδίαση των πλαϊνών της και ένα ενημερωμένο δάπεδο για να δημιουργήσει περισσότερη κάθετη δύναμη.
Και το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, είπε ότι το αναβαθμισμένο δάπεδο θα μπορούσε να ήταν η αιτία για την επιστροφή των προβλημάτων αναπήδησης.
“Πιστεύω ότι το πάτωμα θα μπορούσε να ήταν ένας λόγος για τις αναπηδήσεις. Θα το δούμε στα δεδομένα και ίσως υπάρχει κάτι που πρέπει να τελειοποιήσουμε γιατί εξακολουθώ να πιστεύω ότι η κατεύθυνση που έχουμε ως τώρα είναι σωστή», είπε ο Wolff.
«Μόλις είδα τα δεδομένα και μίλησα με τους οδηγούς είδαμε ότι ο κύριος περιοριστικός παράγοντας σήμερα και χθες ήταν οι αναπηδήσεις».
«Το μονοθέσιο αναπηδούσε κυριολεκτικά σε κάθε ευθεία, ακόμη και η Blanchimont ήταν μια γωνία όπου ο Lewis έπρεπε να σηκώσει το πόδι από το γκάζι όπου υπό κανονικές συνθήκες οι οδηγοί έχουν το γκάζι στο πάτωμα».
«Αναπηδούσαμε στην ευθεία, υπερθερμαίναμε τα ελαστικά και το φρενάρισμα, επομένως είναι ένας φαύλος κύκλος όπου ήταν ο κύριος περιοριστικός παράγοντας αυτό το Σαββατοκύριακο.
«Είναι απογοητευτικό να πηγαίνουμε στη διακοπή με ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Αύριο και μεθαύριο θα καταλάβουμε περισσότερα με βάση τα δεδομένα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!