Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι το μονοθέσιο της Ferrari στη Formula 1 για το 2025 έχει «πολλές δυνατότητες» παρά το γεγονός ότι η ομάδα βιώνει μια καταστροφική περίοδο προκριοματικών στο Grand Prix της Αυστραλίας.
Η Ferrari φάνηκε να έχει το πακέτο για να διεκδικήσει την pole position γύρω από το Albert Park Circuit όταν ο Leclerc ήταν επικεφαλής της δεύτερης περιόδου δοκιμαστικών πάνω από το δίδυμο της McLaren.
Ωστόσο, αυτός ο ρυθμός δεν υλοποιήθηκε όταν είχε σημασία καθώς ο Leclerc τερμάτισε έβδομος στο grid, μια θέση πάνω από τον νέο team-mate του στη Ferrari, Lewis Hamilton στην όγδοη.
Ο Μονεγάσκος βρισκόταν σε απόσταση επαφής από την αρχική του διαδρομή στο Q3 – λιγότερο από ένα δέκατο πίσω από τον Max Verstappen – αλλά δεν μπόρεσε να βελτιώσει τον τελευταίο του χρονομετρημένο γύρο.
Ο Leclerc, ο οποίος ήταν πάνω από έξι δέκατα κάτω από τον χρόνο της pole position του Lando Norris, παραδέχτηκε ότι η Ferrari έχανε ταχύτητα σε σχέση με την αντίπαλη σε κάθε περίοδο.
«Μόλις αρχίσαμε να πιέζουμε το αυτοκίνητο όλο και περισσότερο, βρήκαμε όλο και περισσότερη ασυνέπεια, κάτι που ήταν λίγο κρίμα», είπε ο Leclerc σε μέσα ενημέρωσης. «Χάσαμε λίγο τον ρυθμό σε όλη τη διάρκεια των προκριματικών. Q1 ήμασταν καλοί, Q2 λίγο λιγότερο καλοί, και Q3 έπρεπε να πιέσουμε πολύ για να προσπαθήσουμε να κάνουμε τον χρόνο του γύρου. Αλλά δεν ακολουθήσαμε πραγματικά τι γινόταν στη πίστα για κάποιο λόγο, οπότε πρέπει να το εξετάσουμε και να μεγιστοποιήσουμε το αύριο».
Η Ferrari ήταν ισχυρή έναντι των αντιπάλων της μέσω του συνδυασμού των στροφών που αποτελούν τον τρίτο τομέα στα δοκιμαστικά, αλλά αυτή η τάση δεν διατηρήθηκε στις κατατακτήριες.
«Νομίζω ότι τα ελαστικά είναι επίσης εκεί που στον τελευταίο τομέα έχεις την περισσότερη υπερθέρμανση», τόνισε ο Leclerc. «Και δυσκολευόμουν με αυτό σήμερα πολύ περισσότερο από ό,τι χθες. Αυτό λοιπόν είναι κάτι που θα εξετάσουμε».
Ο Leclerc αποκάλυψε ότι η Ferrari θα διερευνήσει εάν οι αλλαγές στη ρύθμιση που δεσμεύτηκε η ομάδα σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ισορροπία του αυτοκινήτου είχαν αρνητικό αντίκτυπο.
«Νομίζω ότι έχουμε χάσει σχετική ανταγωνιστικότητα σε σύγκριση με χθες, την οποία ξέρουμε τι έχουμε αλλάξει, οπότε θα πρέπει να το εξετάσουμε σίγουρα», πρόσθεσε. Ωστόσο, ο Leclerc έχει αρνηθεί ότι το αυτοκίνητο της Ferrari για το 2025 διαθέτει πιο στενό παράθυρο λειτουργίας από την προκάτοχό του, παρά τις τεράστιες αλλαγές σε σύγκριση με την SF-24.
«Δεν θα το συμπέρανα ακόμα», απάντησε. «Αλλά στο Q3, και πάλι, στην πραγματικότητα, ήταν πολύ δύσκολο. Σήμερα στο Q3 ήταν ιδιαίτερα δύσκολο. Πριν από αυτό, δεν είχα κανένα σημάδι αυτού. Πρέπει να περιμένουμε και να δούμε. Η σημερινή μέρα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη στο Q3 ειδικά».
Ο οκτώ φορές νικητής του αγώνα της F1 επέμεινε ότι η σημαντική διαφορά της ομάδας με έδρα το Μαρανέλο από τη McLaren σε έναν μόνο γύρο δεν αντιπροσωπεύει τον πραγματικό ρυθμό της SF-25.
«Ελπίζω να παλεύουμε πιο κοντά στη McLaren», παραδέχτηκε. «Η αίσθηση είναι ότι είμαστε πιο κοντά από την P1 τώρα. Μόλις στο Q3, χάσαμε την ισορροπία μας, χάσαμε το παράθυρο. Όταν οι διαφορές είναι τόσο μικρές, είναι πολύ δύσκολο να συνθέσεις έναν γύρο ως οδηγός. Νομίζω ότι οι διαφορές σήμερα είναι μεγαλύτερες από ό,τι θα έπρεπε.
«Όμως, όπως έχω πει πολλές φορές πριν έρθω εδώ, είναι μόνο ο πρώτος αγώνας της σεζόν και είναι μόνο ένα σημείο εκκίνησης. Θα είναι μια πολύ μεγάλη σεζόν. Πρέπει απλώς να παραμείνουμε ήρεμοι, να μεγιστοποιήσουμε τους βαθμούς αύριο, ό,τι κι αν είναι αυτό, και να δουλέψουμε από εκεί.
«Νομίζω ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει πολλές δυνατότητες, αλλά προς το παρόν δεν φαίνεται να βρισκόμαστε στο σωστό παράθυρο. Πρέπει λοιπόν να το βρούμε».
Μαζί με τις McLaren, τη Red Bull του Max Verstappen και τη Mercedes του George Russell, η Ferrari θα παραταχθεί πίσω από τη Racing Bull του Yuki Tsunoda και τη Williams του Alex Albon.
Και καθώς δεν υπάρχει κανένα περιθώριο λάθους τώρα, ο Leclerc κατέληξε: «Αυτό σίγουρα. Αυτό είναι καλό για την F1. πρέπει να είμαστε ειλικρινείς»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!