Ο Charles Leclerc αναμένει η Ferrari να “υποφέρει” στο πρώτο και στο τρίτο κομμάτι της πίστας του Spa αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς η ομάδα συνεχίζει να δυσκολεύεται με την τελική στις ευθείες.
Η Ferrari βιώνει μέχρι στιγμής ένα πολύ δύσκολο 2020, μετά και τις τεχνικές ντιρεκτίβες που εκδόθηκαν φέτος και οι οποίες οδήγησαν σε μεγάλη απώλεια απόδοσης από τον κινητήρα της.
Αυτό, έχει αφήσει τη Ferrari να παραπαίει, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όντας προς το παρόν στην 5η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, μετά και τους 6 πρώτους αγώνες στη σεζόν. Ο Leclerc έχει καταφέρει, ωστόσο, να φέρει δύο βάθρα για την ομάδα, στο Red Bull Ring και το Silverstone. Ο Leclerc, ο οποίος πέρυσι στο Βέλγιο πέτυχε και την πρώτη του νίκη, προειδοποίησε πως φέτος δεν υπάρχει πιθανότητα για επανάληψη των περσινών, δεδομένης και της ευαισθησίας της συγκεκριμένης πίστας στους ισχυρούς κινητήρες.
“Δεν θεωρώ πως θα πρέπει να περιμένουμε παρόμοια απόδοση με πέρυσι, θα είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα”, είπε ο Leclerc. “Αλλά το γνωρίζουμε, όπως και να έχει, από την έναρξη της χρονιάς, πως τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα για εμάς”.
“Είναι πάντα δύσκολο να το ξέρεις εκ των προτέρων που θα βρίσκεσαι, αλλά θα πιέσω για το καλύτερο δυνατό και να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Λατρεύω τη συγκεκριμένη πίστα, έτσι θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε”.
Η Ferrari έκανε μια απόπειρα να αντιμετωπίσει τα προβλήματα στην τελική στο Silverstone, τρέχοντας με ένα ακραίο αεροδυναμικό set-up, με μικρότερα επίπεδα κάθετης δύναμης απ’ το συνηθισμένο. Αλλά ο Leclerc δήλωσε πως η ομάδα δεν μπορούσε να κάνει το ίδιο στο Spa δεδομένου ότι τρέχει ήδη με στήσιμο πολύ μικρής κάθετης δύναμης, δεδομένης και της φύσης της πίστας.
“Δεν θεωρώ πως υπάρχουν ιδιαίτερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε σε αυτό το κομμάτι, επειδή είναι ήδη μια πίστα με μικρά επίπεδα κάθετης δύναμης”, τόνισε ο Μονεγάσκος. “Θα είναι ίδια η κατάσταση για όλους. Έτσι, πιστεύω πως θα υποφέρουμε λίγο στο πρώτο και το τρίτο κομμάτι”.
“Αλλά το δεύτερο κομμάτι είναι πολύ σημαντικό για τον γύρο. Ελπίζουμε να κερδίσουμε λίγο χρόνο σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας εκεί”.
Ο teammate του Leclerc, Sebastian Vettel, κατάφερε να πετύχει την 7η θέση στον προηγούμενο αγώνα στην Ισπανία, ύστερα και από στρατηγική επιλογή η οποία τον έφερε μέχρι το τέλος με μια αλλαγή ελαστικών, κάτι που του επέτρεψε να βρεθεί μπροστά από ορισμένα μονοθέσια του midfield.
Ο Vettel θεώρησε πως το αποτέλεσμα αυτό ήταν ουσιαστικά περιορισμός ζημίας και πως οι μικρές διαφορές του midfield σήμαιναν πως ήταν εύκολο να βρεθεί εκτός βαθμών.
“Σίγουρα στοχεύουμε για περισσότερα, αλλά σε τέτοιους καιρούς είναι δύσκολα τα πράγματα για εμάς”, τόνισε ο Γερμανός. “Όταν βρεθείς στο τρενάκι των μονοθεσίων, μπορείς να βρεθείς οπουδήποτε από 5ος μέχρι και 12ος ή 13ος, εξαρτάται από το πώς θα πάει αγώνας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!