Ο Charles Leclerc έμεινε απογοητευμένος παρά το γεγονός ότι ανέβηκε από το πίσω μέρος του grid για να τερματίσει 5ος καθώς ένα λάθος στο γκαράζ της Ferrari του κόστισε για άλλη μια φορά ακριβά.
Δεδομένης της ποινής που του επιβλήθηκε για τη νέα μονάδα ισχύος του, αυτό το Σαββατοκύριακο όλα ήταν σχετικά με τον περιορισμό ζημιάς για τον Leclerc και τις φθίνουσες φιλοδοξίες του για τον τίτλο.
Ωστόσο, με την καναδική πίστα να παρέχει περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσματα, ο Leclerc θα ήταν σίγουρος ότι θα μπορούσε να επιστρέψει στις βαθμολογούμενες θέσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα και έκανε καλή πρόοδο από νωρίς.
Αυτό ήταν μέχρι που έφτασε μια μεγάλη ουρά οδηγών που είχαν DRS ο ένας από τον άλλον, και αφού πέρασε, η Ferrari τον απογοήτευσε ξανά. Αυτή τη φορά δεν ήταν θέμα αξιοπιστίας ούτε σφάλμα στρατηγικής, αλλά ένα αργό pit stop που τον έβαλε για άλλη μια φορά στο πίσω μέρος ενός τρένου DRS.
Μιλώντας στο Sky Sports F1 μετά τον αγώνα, ο Leclerc το περιέγραψε ως ένα «απογοητευτικό» απόγευμα για αυτόν.
«Το τελευταίο μέρος ήταν ωραίο, αλλά προφανώς στο πρώτο μέρος ήμουν κολλημένος σε ένα τρένο DRS και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα», είπε.
«Στη συνέχεια, στο μεσαίο μέρος του αγώνα βρέθηκα κολλημένος πίσω από τον Esteban που είχε πολύ νεότερα ελαστικά, έτσι από τη στροφή 10 όπου τα ελαστικά κάνουν τη διαφορά, είχε πολύ καλή πρόσφυση και αυτό ήταν αρκετό για να με κρατήσει πίσω όλη την ώρα.
«Ήταν απλώς υπομονή και σκέψη για το τέλος του αγώνα. Στη συνέχεια κάναμε το pitstop νομίζοντας ότι είχαμε καθαρίσει την κυκλοφορία πίσω, αλλά είχαμε ένα αργό pitstop και πέσαμε ξανά σε ένα άλλο τρένο DRS, οπότε έπρεπε να ξανακάνουμε τη δουλειά.
«Τότε το τέλος ήταν πολύ διασκεδαστικό. Έπρεπε να είμαι λίγο πιο επιθετικός για να πάρω τουλάχιστον βαθμούς και τερματίσαμε πέμπτοι στο τέλος, κάτι που είναι το καλύτερο λαμβάνοντας υπόψη όλα όσα συνέβησαν σήμερα».
Δεδομένου ότι η Ferrari φαινόταν το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στο grid στην αρχή της σεζόν, φαίνεται τώρα ότι η Red Bull έχει το πλεονέκτημα ρυθμού, όπως φαίνεται από την ικανότητα του Max Verstappen να συγκρατεί τον Carlos Sainz που είχε DRS. Ο Leclerc ρωτήθηκε αν πίστευε ότι ήταν έτσι, αλλά είπε ότι ήταν πολύ πίσω για να πει κάτι.
«Δεν έχω ιδέα γιατί δεν έχω δει καθόλου τη Red Bull κατά τη διάρκεια του αγώνα, ήταν απλώς πολύ μπροστά, αλλά γενικά ένιωσα ότι το συναίσθημα ήταν καλό και όποτε το συναίσθημα είναι καλό, αυτό είναι καλό σημάδι είτε ήταν φτάνει ή όχι για να νικήσουμε τη Red Bull, δεν ξέρω.
«Πιστεύω ότι ήταν κοντά σε όλη τη σεζόν και θα ήταν κοντά σήμερα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!