Παρά το γεγονός πως φέτος δεν είχε να επιδείξει κάποια νίκη σε σχέση με πέρυσι, ο Charles Leclerc θεωρεί πως το 2020 ήταν μια “πολύ, πολύ καλύτερη” σεζόν για τον ίδιο απ’ ότι το 2019.
Η δεύτερη σεζόν του Leclerc στη Ferrari αποδείχτηκε πολύ κακή για την ομάδα και τις προοπτικές που έχει, καθώς τερμάτισε μόλις 6η στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όντας ακόμα και στις τελευταίες θέσεις του grid σε ορισμένους αγώνες όπου έπαιζε μεγαλύτερο ρόλο η ισχύς του κινητήρα.
Η πλειοψηφία των highlight για τη Scuderia ήρθε από τον Leclerc, ο οποίος κατάφερε φέτος να ανέβει στο βάθρο δύο φορές, ενώ και οι κατατακτήριές του ήταν ως επί το πλείστο θεαματικές, πιέζοντας την SF1000 να αποδώσει περισσότερα απ’ το αναμενόμενο.
Ωστόσο, και φέτος ο 23χρονος οδηγός έκανε λάθη, όπως αυτό που έδωσε στον teammate του, Sebastain Vettel, την 3η θέση στο Τουρκικό Grand Prix. Εκεί, ο Μονεγάσκος, με λάθος στον τελευταίο γύρο την ώρα που προσπαθούσε να πάρει τη 2η θέση, άφησε ορθάνοιχτη την πόρτα στον Γερμανό teammate του, ο οποίος ήταν εκείνος που ανέβηκε εν τέλει στο βάθρο.
Όπως και να χει η κατάσταση, ο Μονεγάσκος θεωρεί πως είναι πιο ολοκληρωμένος οδηγός φέτος σε σχέση με την πρώτη του χρονιά στη Ferrari, όπου κέρδισε στο Βελγικό και το Ιταλικό GP, όμως έκανε και σημαντικά λάθη όπως στις κατατακτήριες στο Μπακού και στην επαφή που είχε με τον Vettel στη Βραζιλία.
Ερωτώμενος σε συνέντευξη στην Il Giornale σχετικά με το έαν, παρά τα κατώτερα αποτελέσματά του, το 2020 ήταν καλύτερη σεζόν για τον ίδιο από το 2019, ο Leclerc απάντησε: “Πολύ, πολύ καλύτερη από πέρυσι επειδή φέτος έχασα πολύ λιγότερες ευκαιρίες σε σχέση με πέρυσι”.
“Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά (το 2020) καθώς το μονοθέσιο δεν είχε τις επιδόσεις που ελπίζαμε, αλλά ήμουν πολύ πιο σταθερός και μπορούσα πιο συχνά να δώσω το 100%”.
“Η επιθετικότητα που μου κόστισε το βάθρο στην Τουρκία και με οδήγησε στο ατύχημα στον δεύτερο αγώνα στο Μπαχρέιν είναι επίσης αυτό που μου έδωσε τη δυνατότητα μέσα στη σεζόν να πάρω αποτελέσματα και να πετύχω πολλούς βαθμούς, όταν επί της ουσίας δεν το περιμέναμε”.
Ο Leclerc, που από φέτος θα έχει νέο teammate, τον Carlos Sainz, επιβεβαίωσε πως η διαχείριση ελαστικών είναι ο τομέας που νιώθει πως έχει κάνει την περισσότερη βελτίωση.
“Αυτό ήταν ακριβώς το μεγαλύτερο βήμα που έκανα”, εξήγησε ο Μονεγάσκος. “Έμαθα επίσης να είμαι υπομονετικός. Στο ξεκίνημα της χρονιάς ήθελα να πάντα τώρα επειδή προσπαθούσα με κάθε κόστος να επανέλθω στις επιδόσεις του προηγούμενου χρόνου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!