Σύμφωνα με τον Lewis Hamilton, ο Charles Leclerc θα είχε “εξαφανισθεί” μπροστά για μια εύκολη νίκη στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν εάν δεν είχε κάνει το λάθος στο Q2!
Την πεποίθησή του πως ο νεαρός Μονεγάσκος θα έπαιρνε μια εύκολη νίκη εξέφρασε ο Hamilton, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο ο ρυθμός του Leclerc ήταν απροσέγγιστος… Βέβαια η ιστορία ήταν διαφορετική στο τέλος με τα Ασημένια Βέλη να κερδίζουν το 4ο τους 1-2 φέτος.
Η αλήθεια είναι πως όντως ο Leclerc κυριάρχησε σε κατατακτήριες και δοκιμαστικά στο Μπακού, μέχρι να έχει την απρόσμενη σύγκρουση του, στον μήκους 7,6m διάδρομο στην πίστα του Μπακού. Τελικά κατάφερε να πάρει μόλις την 5η θέση, εκκινώντας 8ος.
Το ατύχημα του Leclerc αποδόθηκε εν μέρει στη στρατηγική της Ferrari να δοκιμάσει την πρόκριση στο Q3 με τα μεσαία ελαστικά… Το ελαστικό αυτό φάνηκε να μην έχει την αναγκαία πρόσφυση και σε μια πίστα όπου οι θερμοκρασίες έπεφταν, ειδικά μετά την καθυστέρηση λόγω του ατυχήματος του Kubica, και η απόφαση αυτή ήταν όντως μεγάλο ρίσκο. Και το ρίσκο αυτό δεν απέδωσε…
“Κοιτάζοντας πίσω δεν μένω έκπληκτος που δοκίμασαν να τρέξουν με τα μεσαία ελαστικά,” ανέφερε ο Βρετανός.
“Νομίζω πως ο Leclerc είχε το ρυθμό να προκριθεί με αυτό το ελαστικό. Και αν είχε προκριθεί με αυτό το ελαστικό και είχε περάσει στο Q3, θα κατακτούσε την pole.”
Αν και η Ferrari φαινόταν αρκετά δυνατότερη της Mercedes, ο Sebastian Vettel μπόρεσε να κατακτήσει μόλις την 3η θέση εκκίνησης, καθώς έμεινε αρκετά πίσω λόγω έλλειψης slipstream. Αυτό φάνηκε πως ήταν αποτέλεσμα στρατηγικής της Mercedes, που τον “ξεγέλασε” και έφυγε νωρίς από τα pits.
Ο Hamilton επίσης πρόσθεσε: “Οι υπολογισμοί μας λένε πως ο Vettel θα ήταν 2 δέκατα γρηγορότερος του Valtteri, εάν είχε το slipstream που για παράδειγμα είχαμε και εμείς. Και εκτός αυτού ο Leclerc ήταν πάντα 2 δέκατα γρηγορότερός του, όλο το Σαββατοκύριακο.”
“Υπάρχουν αγώνες που το προσπαθούμε αυτό, δηλαδή να προκριθούμε με το γρηγορότερο ελαστικό. Είναι καλύτερο. Ειδικά σε έναν αγώνα όπως αυτός, που η ευθεία στην εκκίνηση είναι τόσο μικρή, το όφελος ενός μαλακότερου ελαστικού μειώνεται!”
“Οπότε εάν ο Leclerc είχε εκκινήσει με αυτό το ελαστικό, δεν θα τον βλέπαμε… Θα εξαφανιζόταν αφού όλοι δυσκολευόμασταν με το μαλακό ελαστικό σε όλο τον αγώνα!”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!