O Sebastian Vettel δήλωσε πως ο ομόσταβλός του, Charles Leclerc, βρίσκεται σε ένα “διαφορετικό επίπεδο” ύστερα από τις τελείως διαφορετικές αποδόσεις που είχαν οι δύο οδηγοί στις χτεσινές κατατακτήριες για το Πορτογαλικό Grand Prix.
Η τελευταία χρονιά του Vettel με τη Ferrari είναι αρκετά δύσκολη και οδυνηρή. Ο πόνος αυτός συνεχίστηκε και στο Portimao, με τον τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή να κατατάσσεται στη χαμηλή 15η θέση για το Grand Prix της Κυριακής, πίσω ακόμα και από τον George Russell της Williams.
Ο Leclerc, εν τω μεταξύ, ήταν ένα από τα αστέρια της διαδικασίας, καταφέρνοντας να κατακτήσει την 4η θέση, με χρόνο αργότερο κατά 0,438 δευτ. από την πρώτη θέση.
Ο Vettel ήταν ξεκάθαρα αποκαρδιωμένος πίσω στα paddock μετά τη διαδικασία, ενώ υπήρξε και ειλικρινής σχετικά με την τωρινή του κατάσταση.
“Δεν έχει να κάνει απλά με το ότι με κέρδισε (ο Leclerc), είναι σαν να βρίσκεται σε διαφορετικό επίπεδο”, δήλωσε στο Sky Germany o Γερμανός. “Προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ. Θεωρώ πως οι γύροι που έκανα, και είμαι ικανοποιημένος με αυτούς, είναι και πάλι πολύ αργοί”.
“Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα που να μπορώ να κάνω πέρα από το να δώσω ό,τι έχω μέσα μου”.
“Είχα μάλιστα και αρκετά καλό αίσθημα στην πρώτη προσπάθεια. Αλλά στη δεύτερη, τα ελαστικά δεν ανέβασαν καθόλου θερμοκρασία. Κλείδωσα τους τροχούς μου στη στροφή 3 και τότε ο γύρος είχε ήδη καταστραφεί”.
“Δεν γνωρίζω γιατί έχω τόσες πολλές δυσκολίες με το να θερμάνω τα ελαστικά και αυτό έχει διαφορετική αίσθηση κάθε φορά. Όπως είπα, το μονοθέσιο είχε καλή αίσθηση την πρώτη φορά που το δοκίμασα”.
“Πίστευα πως με τη μέση γόμα θα μπορούσε να επαναλάβω εύκολα τον χρόνο του Q1. Αυτός ήταν ο στόχος, αλλά δεν ήταν τόσο εύκολο”.
“Δυσκολευόμουν όλο το Σαββατοκύριακο με τη μαλακή γόμα. Για μένα, τα ελαστικά χάνουν εύκολα την απόδοσή τους και παρουσιάζουν graining”.
“Η μέση γόμα δείχνει να είναι πιο ανθεκτική. Στην πρώτη απόπειρα το μονοθέσιο είχε καλή αίσθηση και ήταν ένας καλός γύρος. Ύστερα, θεώρησα πως το χρόνος θα ήταν εύκολος. Αλλά δεν μπόρεσα να βάλω τα ελαστικά στο παράθυρο λειτουργίας τους”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!