Ο Charles Leclerc έχει αρνηθεί ότι η Ferrari έχει μια τάση «να παλεύει με την ανάπτυξη» στη Formula 1 εν μέσω της πτώσης της ανταγωνιστικότητας της ομάδας κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2024.
Η Ferrari ξεκίνησε την σεζόν ως ο πλησιέστερος αντίπαλος της Red Bull με ένα ανανεωμένο μονοθέσιο, την SF-24, που εξάλειψε τα απερίσκεπτα χαρακτηριστικά που ταλαιπωρούσαν τον προκάτοχό της. Ωστόσο, η Ferrari δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί αυτό το πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα, καθώς οι αναπτυξιακές οπισθοδρομήσεις την έκαναν να πέσει πίσω από την McLaren και την Mercedes.
Η ιταλική ομάδα παρουσίασε ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων στο Ισπανικό Grand Prix, συμπεριλαμβανομένου ενός διαφορετικού πατώματος που βελτίωσε το πρόβλημα που επικρατούσε με την αναπήδηση. Όμως, ενώ το να βλέπουμε ένα δυνατό ξεκίνημα σε μια σεζόν είναι μια κοινή τάση από την τελευταία κατάκτηση του τίτλου της Ferrari το 2008, ο Leclerc δεν πιστεύει ότι υπάρχει μόνιμο πρόβλημα σε αυτό.
«Δεν νομίζω ότι είναι μια τάση να παλεύουμε με την ανάπτυξη», είπε ο Leclerc σε μέσα ενημέρωσης. «Ωστόσο, έχουμε αντιμετωπίσει αρκετά προβλήματα πρόσφατα. Είχαμε την αναπήδηση για μερικούς αγώνες, στους οποίους δυσκολευτήκαμε και σιγά σιγά αρχίζουμε να γινόμαστε καλύτεροι. Βέβαια, αυτές οι νέες αναβαθμίσεις ελπίζουμε ότι θα βοηθήσουν λίγο αυτό το κομμάτι. Σε άλλα χαρακτηριστικά που έχουμε δει, είμαστε λίγο πιο αδύναμοι σε σύγκριση με τις άλλες ομάδες».
Η Ferrari σχεδιάζει να φέρει περισσότερες αναβαθμίσεις στους επόμενους αγώνες καθώς προσπαθεί να επιστρέψει στην ανταγωνιστικότητα που είχε στην αρχή της σεζόν, όπου σημείωσε δύο νίκες. Ένα άλλο τροποποιημένο πάτωμα στην Ουγγαρία βοήθησε να μετριαστεί το πρόβλημα αναπήδησης της Ferrari, αλλά ο Leclerc παραδέχτηκε ότι η αναβάθμιση αυτή κόστισε έδαφος στον αγώνα ανάπτυξης.
«Η συνολική απόδοση είναι το πρόβλημα, απλά δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι. Γιατί αν κοιτάξετε την Βουδαπέστη ή το Spa, το μονοθέσιο μας είναι σε καλή κατάσταση. Δεν είναι ότι έχουμε κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Όπως είπα, απλά το μονοθέσιο είναι λίγο δύσκολο. Έχουμε ακόμα κάποιες αναπηδήσεις σε ορισμένα σημεία, που πρέπει να κάνουμε κάποιο συμβιβασμό στην απόδοση για να το αποφύγουμε και αυτό μας κάνει να έχουμε ένα λίγο πιο αργό μονοθέσιο. Όλες αυτές οι μικρές λεπτομέρειες, μας οδηγούν στο ότι δεν βρίσκουμε την απόδοση που επιθυμούμε. Αλλά νομίζω ότι είναι μόνο η απόδοση που έχει αλλάξει από το πρώτο μισό της χρονιάς μέχρι τώρα. Δεν είναι ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο θέμα. Απλώς δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι».
Ο Leclerc πέρασε μερικούς δύσκολους αγώνες όταν δοκίμασε πειραματικά set-up για να βοηθήσει ώστε να μειωθούν τα προβλήματα της Ferrari και αυτό φαίνεται όταν τερμάτισε το Grand Prix της Αυστρίας και της Βρετανίας εκτός των βαθμών.
Ωστόσο, ο Μονεγάσκος, ο οποίος πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα πήρε την τρίτη θέση στο Βέλγιο, τόνισε ότι η προσοχή της Ferrari είναι στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων της μέχρι να φτάσουν οι αναβαθμίσεις.
«Δεν περιμένω από αυτόν τον αγώνα να επιστρέψουμε στο επίπεδο που είχαμε δει πριν από το Μονακό, γιατί πριν από το Μονακό είχαμε τον ρυθμό στο μονοθέσιο για να κάνουμε πολύ καλές επιδόσεις», είπε. «Τώρα δεν το κάνουμε. Είχαμε πέντε ή έξι αγώνες μετά το Μονακό, όπου απλώς κάναμε ακραία πράγματα με το στήσιμο του μονοθεσίου, το οποίο δεν ήταν ιδανικό για να βελτιστοποιήσουμε τα Σαββατοκύριακα των αγώνων μας. Ωστόσο, στους δύο τελευταίους αγώνες πριν από το διάλειμμα, πήραμε τους μέγιστους βαθμούς που μπορούσαμε να πάρουμε με το μονοθέσιο. Αυτός είναι λοιπόν ο στόχος. Προς το παρόν, μέχρι να έχουμε ξανά τον ρυθμό, πρέπει να επικεντρωθούμε στη μεγιστοποίηση των αγώνων, παίρνοντας το maximum από τους βαθμούς που μπορούμε να πάρουμε για να χάσουμε τους λιγότερους δυνατούς βαθμούς από τους αντιπάλους μας. Και μετά, μόλις έχουμε τις αναβαθμίσεις, ελπίζουμε ότι αυτό θα είναι αρκετό για να μας ξαναβάλει στην διεκδίκηση νικών».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!