Ο οδηγός της Williams Robert Kubica δήλωσε ότι δεν μπορεί να βρει ρυθμό στον αγώνα μέχρι στιγμής μετά από μία δύσκολη μέρα στο Κυριακάτικο Grand Prix της Κίνας.
Τερματίζοντας τις κατατακτήριες έχει βρεθεί τελευταίος και στους τρεις αγώνες ύστερα από την επιστροφή του στο άθλημα, με διαφορά πάνω από 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον teammate του George Russell στον αγώνα της Σαγκάη – και και παρά το επιπλέον pitstop που έκανε ήρθε δεύτερος.
Ο Kubica νιώθει ότι ο συνεχόμενος ρυθμός ήταν ένα από τα δυνατά του σημεία κατά την διάρκεια των δοκιμών την περσινή χρονιά, και παραδέχτηκε ότι είναι μπερδεμένος διότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι αντίστοιχο με τον teammate του την Κυριακή.
“Νομίζω ότι για τον οποιοδήποτε λόγο από τότε που οδήγησα για πρώτη φορά το τωρινό μονοθέσιο της F1 έπρεπε να δουλέψω τον ρυθμό μου στον έναν γύρο, αλλά στις μεγάλες αποστάσεις ήμουν αρκετά καλός, και από τότε που ξεκίνησα να οδηγώ αυτό το μονοθέσιο – η πρώτη μου μεγάλη απόσταση στην Αυστραλία – αλλά ο ρυθμός μου δεν έβγαζε πουθενά και η αίσθηση που ήταν πολύ πιο κακή από από τότε που ξεκίνησα,” είπε ο Kubica μετά το τερματισμό του στην 17η θέση στην Κίνα.
“Δεν έχω καλή πρόσφυση. Πιστεύω ότι κατάφερα να κάνω κάτι στις κατατακτήριες επειδή η πρόσφυση που είχα από τα ελαστικά ήταν πολύ καλύτερη, αλλά δεν μπορούσα να κάνω πράγματα όπως αυτά που έκαναν μπροστά μου οι υπόλοιποι, η ακόμα και τον George, είναι πολύ περίεργο.
“Πραγματικά προσπάθησα τα πάντα αλλά όταν δεν έχεις πρόσφυση, δεν γίνεται κάτι μαγικό στο άθλημα,” πρόσθεσε.
Ο Kubica τερμάτισε μόλις 0.013s πίσω από τον Russell το Σάββατο, αλλά ο μέσος όρος των 10 ταχύτερων γύρων του αγώνα του ήταν πολλά δευτερόλεπτα πίσω από τον Βρετανό.
Ο Kubica παραδέχτηκε ότι ο ρυθμός του αγώνα που αισθάνθηκε ήταν πολύ πιο δυνατός σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο και αυτό κάνει την κατάσταση πιο δύσκολη.
“Όπως και να έχει φαίνεται ότι η πρόσφυση είναι μειωμένη, ακόμα και με την χαμηλή θερμοκρασία των ελαστικών δυσκολευόμουν με την πρόσφυση, δεν μπορούσα να οδηγήσω το μονοθέσιο,” είπε ο Πολωνός. ” Και αυτό αναμφίβολα δεν υπήρχε την περσινή χρονιά.
“Όπως είπα αφού τελείωσε η χρονιά, ότι ξεκάθαρα πρέπει να βελτιωθώ στον έναν γύρο μου, αλλά για ένα πράγμα που δεν ανησυχούσα ήταν ο ρυθμός αγώνα. Στην πραγματικότητα ήταν ένα από τα δυνατά μου σημεία, αλλά τώρα δεν έχω ρυθμό στον αγώνα.”
Πρόσθεσε: “Δεν έχω ρυθμό σε σχέση με τον teammate μου. Και βλέπεις στην έξοδο της στροφής να σπινιάρουν οι τροχοί σου με αποτέλεσμα αυτός να απομακρύνεται.
“Δεν είπα ότι φταίει το μονοθέσιο, αλλά υπάρχει κάτι που πρέπει να καταλάβουμε. Έχω πολύ χαμηλή πρόσφυση και όλος περίεργος ο George είπε ότι η πρόσφυση δεν είναι και τόσο κακή. Όπως είπα, δεν είναι μόνο το μονοθέσιο. Υπάρχουν και άλλοι συντελεστές, αλλά έτσι είναι.”
Ο Πολωνός οδηγός αναγνώρισε ότι η ομάδα του δεν κατάφερε να βελτιώσει κάπως την απόδοση του μονοθέσιου και φαίνεται κάθε φορά που βρίσκεται στην πίστα.
“Νομίζω ότι κάποιες φορές το μονοθέσιο είναι καλύτερο και κάποιες φορές είναι χειρότερο από οποιαδήποτε στιγμή. Εξαρτάτε από την πίστα, εξαρτάτε από τις καταστάσεις και πιστεύω ότι συγκριτικά είχαμε καλύτερο ρυθμό από τους άλλους την Παρασκευή αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις τι θα κάνουν αυτοί.
“10 χρόνια πριν σε αυτή την πίστα με αυτές τις καταστάσεις θα προσπαθούσα να πιέσω περισσότερο. Προφανώς θα έκανα τρεις η τέσσερις γρήγορους γύρους, αλλά πιθανότητα να βρισκόμουν στα χαλίκια με φθαρμένα ελαστικά και με τον ρυθμό μου να είναι πιο αργός. Νιώθω σαν να μην μπορώ να κάνω τίποτα. Έχω προσπαθήσει πολλά πράγματα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!