Ο Robert Kubica παραδέχθηκε ότι δεν ήταν 100% ικανοποιημένος από την επιστροφή του στην επίσημη δοκιμή της Formula 1 στην Ουγγαρία με την Renault.
Ο Kubica, ο οποίος οδήγησε ένα σύγχρονο μονοθέσιο της F1 για πρώτη φορά από το 2011 όταν ένα μεγάλο ατύχημα διέκοψε την καριέρα του, έφτασε τους 142 γύρους και έκανε τον τέταρτο πιο γρήγορο χρόνο στο Hungaroring.
Η Renault παραδέχτηκε ότι η “αξιολόγηση του οδηγού” ήταν μέρος του προγράμματος της κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας, η οποία θα είναι κρίσιμη για να σταθμιστεί αν ο Kubica μπορεί να επιστρέψει στην F1 την επόμενη σεζόν.
“Ναι, [είμαι ευτυχής] αλλά όχι 100% χαρούμενος”, δήλωσε ο Kubica σε δημοσιογράφους. “Η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι αυτό το μονοθέσιο δεν έχει τίποτα παρόμοιο ή ίδιο με τα μονοθέσια που έχω δοκιμάσει πρόσφατα.”
“Όταν έχεις τόσα πολλά πράγματα που είναι διαφορετικά, χρειάζεται κανονικά λίγος χρόνος για να προσαρμοστείς.”
“Ερχόμενοι εδώ, στην πραγματικότητα ο Nico Hulkenberg είπε το ίδιο, ότι αν θα είμαι σε θέση να οδηγήσω εδώ, πιθανότατα θα είμαι σε θέση να οδηγήσω παντού.”
“Μπορείτε να προβλέψετε ότι δεν ήταν εύκολο, το οποίο δεν κρύβω, αλλά ήταν καλό. Μπορούσα να οδηγήσω, το επίπεδο φυσικής κατάστασης είναι καλό, το οποίο είναι καλό σημάδι.”
“Υπάρχουν πλευρές που πρέπει να βελτιωθούν αλλά είναι πάντα έτσι.”
Ο Kubica δήλωσε ότι δεν αισθάνθηκε πόνο, αλλά μάλλον κούραση, ειδικά λόγω των θερμών και υγρών συνθηκών.
“Από φυσική άποψη, μέσα στο μονοθέσιο είναι πολύ καλύτερα από ό, τι φαίνεται έξω από το μονοθέσιο”, είπε. “Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Δεν είχα κανένα πόνο, αισθάνομαι πραγματικά καλά.”
“Φυσικά, είμαι κουρασμένος. Ήταν μια ζεστή μέρα στο τέλος των οκτώ ωρών λειτουργίας, βγήκα έξω από το μονοθέσιο μόνο μία φορά για 10 λεπτά.”
Ο Kubica είπε ότι μία από τις μεγαλύτερες διαφορές που παρατηρήθηκε στην οδήγηση του μονοθεσίου του 2017 ήταν ότι είναι ακόμα βαρύτερα.
Προσέθεσε: «Όταν οδήγησα τελευταία φορά το μονοθέσιο, το ελάχιστο βάρος ήταν 620 κιλά, το να έχουμε 100 κιλά [επιπλέον] γύρω από την πίστα, κάνει μεγάλη διαφορά.”
“Σε ένα αυτοκίνητο Rally, όταν βάζεις έναν εφεδρικό τροχό 20 κιλών σε ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1.300 κιλά το αισθάνεσαι, φανταστείτε πως είναι σε ένα μονοθέσιο 600 κιλών που προσθέτονται 100 κιλά.”
Όταν ρωτήθηκε αν αισθάνθηκε ότι είχε αρκετή επιδεξιότητα για να αντιμετωπίσει όλα τα κουμπιά, ο Kubica είπε: “Ναι, δεν είναι καθόλου πρόβλημα.”
Πρόσθεσε: “Για την προσαρμογή του τιμονιού, δεν υπήρχε ένα μέρος που να έχει γίνει ειδικά για μένα.”
“Υπάρχουν κάποιες προσαρμογές στο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων, αλλά είναι κάτι που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν, εξακολουθεί να χρησιμοποιείται τελευταία με άλλες ομάδες που γνωρίζω και το χρησιμοποίησα στους προσομοιωτές. Δεν υπάρχει τίποτα που έχει γίνει αυστηρά για τον εαυτό μου.”
“Το τιμόνι προσαρμόστηκε τις τελευταίες δύο μέρες αλλά ήταν απλώς να ανακατασκευαστούν οι θέσεις των κουμπιών για να μπορέσω να λειτουργήσω ευκολότερα τις υψηλότερες προτεραιότητες και τα κουμπιά χαμηλότερης προτεραιότητας, τα οποία δεν χρησιμοποιείς ποτέ, στις θέσεις που είναι πιο δύσκολο να επιτευχθούν.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!