Εκκινώντας την ημέρα μας στην Media day στο Albert Park, καθίσαμε με τον Kevin Magnussen της Haas, για να μάθουμε τις σκέψεις του για το που βλέπει την θέση της ομάδας στην ιεραρχία και το θέμα με τον πλήρες έλεγχο του συμπλέκτη από τους οδηγούς φέτος.
Πως αισθάνεσαι με το νέο μονοθέσιο, μετά και τις δοκιμές στη Βαρκελώνη και έχοντας πάρει την πρώτη γεύση από την Haas VF17?
«Αισθάνομαι καλά, είναι συναρπαστικά γιατί μάθαμε αρκετά για το μονοθέσιο, έχουμε καλή αίσθηση με αυτό, αλλά ακόμα δε ξέρουμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους άλλους. Μπορει να είμαστε ψηλα στο μπροστά μέρος του grid, μπορεί πιο πίσω, ξέρουμε ότι δε θα είμαστε στη κορυφή μπροστά από όλους, αλλά μπορεί να είμαστε μέσα στους βαθμούς, μπορεί να είμαστε εκτός από τους βαθμούς, αλλά θα είναι συναρπαστικό να το ανακαλύψουμε το που βρισκόμαστε.»
Τα φρένα είναι θέμα, και ο teammate σου είχε κάποια προβλήματα με την υποστροφή. Είχες και εσύ παρόμοια αίσθηση με το μονοθέσιο;
“Όχι, νομίζω ότι σαν βάση, είμαι χαρούμενος με το μονοθέσιο και όπως όλοι, ξέρουμε ποια κατεύθυνση να πάρουμε με αυτό και σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Δεν είναι κανένα μεγάλο πρόβλημα, απλά φυσιολογικά προβλήματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων.”
Προσπαθώντας να δούμε το που περίπου θα είστε σε αυτή τη μάχη με τις μεσαίες ομάδες, αυτό το άγνωστο, είναι το καλύτερο σενάριο που βλέπεις η τέταρτη θέση;
“Η Williams είναι καλύτερη σε αυτή τη μάχη, έτσι φαίνεται τουλάχιστον. Μπορεί να είμαστε οπουδήποτε σε αυτό το group, από την αρχή του έως στο πίσω μέρος. Είναι δύσκολο να πούμε και νομίζω ότι μπορεί να διαφέρει από αγώνα σε αγώνα το οποίο είναι καλό. Ελπίζουμε να είμαστε μπροστά κάθε φορά. Για την Formula1 είναι καλό να έχει κοντινές μάχες από το να είναι οι ίδιες ομάδες στην ίδια σειρά σε κάθε αγώνα. Ελπίζουμε να είμαστε μπροστά σε αυτό το group αλλά θα είναι δύσκολο.”
Σχετικά με την περισσότερη πρόσφυση και τους νέους κανονισμούς για τον έλεγχο του συμπλέκτη από τον οδηγό στις εκκινήσεις, αυτό θα είναι ένα σημείο όπου οι μικρότερες ομάδες θα μπορούν να εκμεταλλευτούν;
“Ακόμα πιστεύω ότι θα έχουμε κάποιες διακυμάνσεις στις εκκινήσεις, κάποιοι θα πετυχαίνουν καλή και κάποιοι όχι. Δυστυχώς είναι ακόμα στον ίδιο τρόπο, ότι οι μεγάλες ομάδες θα το καταφέρουν πιο σωστά από ότι οι μικρότερες, είναι κάτι που κάνει και τη διαφορά μεταξύ των ομάδων, οπότε είτε πρέπει να πάμε πίσω στο όπως ήταν πριν, είτε να γίνουν όλα εντελώς ίδια για όλους. Η FIA ελέγχει εντελώς τον τρόπο που δουλεύουμε αλλά και αυτό είναι επίσης δύσκολο. Προς το παρόν, υπάρχουν ακόμα κάποια θέματα που μπορείς να ρυθμίσεις καλύτερα και αυτό είναι που οι μεγαλύτερες ομάδες θα κάνουν καλύτερα.”
Οπότε είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι ήταν πριν.
“Ναι είναι πολύ πιο δύσκολο τώρα. Θα δείτε μερικούς να μην τα καταφέρνουν. Έχεις πλήρως τον έλεγχο τώρα, και αυτό είναι το θέμα.”
Ποιο είναι το ποσοστό καλών εκκινήσεων που είχες δοκιμάσει στη Βαρκελώνη;
“Μία ίσως, μία στις δέκα… Είχα μία πολύ πολύ καλή, και οι πέντε ήταν οκ, και οι άλλες τέσσερις ήταν χάλια. Αλλά θα δούμε, έχουμε δουλέψει λίγο πάνω σε αυτό το ενδιάμεσο διάστημα στο εργοστάσιο και ελπίζουμε να τα πάμε καλύτερα, αλλά ακόμα δεν έχω καλή αυτοπεποίθηση σε αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!