Ο Ben Keating δήλωσε ότι σκοπεύει να αγωνιστεί όλη την χρονιά και στα δύο πρωταθλήματα του IMSA WeatherTech SportsCar και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA του χρόνου.
Ο Τεξανός οδηγός αποχώρησε από το IMSA το 2020 για να επικεντρωθεί στο ντεμπούτο του στο WEC με το πλήρωμα της Project 1 με Porsche στην GTE-Am, ωστόσο συμμετείχε και σε τρεις από τους τέσσερις αγώνες του Michelin Endurance Cup με την Mercedes-AMG της ομάδας Riley Motorsports.
Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη χρονιά μακριά από την συμμετοχή του στο IMSA έχοντας οδηγήσει τις τελευταίες 6 χρονιές για την Riley, η οποία προετοιμάζει τώρα τα αυτοκίνητα για την νέα κατηγορία LMP3.
Δύο μήνες πριν ο Keating εξέφρασε το ενδιαφέρον του να αγωνιστεί σε όλο το πρωτάθλημα του WEC και στο IMSA εάν τα προγράμματα και των δύο για το επόμενο έτος αποφύγουν την σύγκρουση στις ημερομηνίες των αγώνων, κάτι που έχει αποδειχθεί.
Παρά το γεγονός ότι δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει κανένα πρόγραμμα, ο Keating δήλωσε ότι έχει μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για το που θα βρίσκεται στο grid το 2021.
Το εγχείρημα στην LMP2 ή στην LMP3 της IMSA και η δεύτερη συνεχόμενη προσπάθεια στην GTE-Am του WEC φαίνεται ότι θα είναι ο πιο πιθανός συνδυασμός.
“Αυτή την στιγμή είναι θέμα υπολογισμού των μπάτζετ,” δήλωσε αυτός.
“Έχω έναν περιορισμό στα χρήματα που μπορώ να ξοδέψω και προσπαθώ να το εφαρμόσω. Ο μόνος λόγος που αισθάνομαι ότι μπορώ να το κάνω είναι ότι το πρωτάθλημα είναι 6 αγώνες και εάν συμμετέχω στην LMP2 ή στην LMP3, αυτοί είναι όντως έξι αγώνες.
“Μπορώ να συμμετέχω σε 12 αγώνες φέτος, με μερικούς επιπλέον εδώ και εκεί. Προφανώς θα ήθελα να αγωνιστώ σε έναν αγώνα του Intercontinental GT ή στα Indy ξανά, και στον αγώνα 24 ωρών του Sebring. Και θα ήθελα να συμμετέχω στα Chump Car.
“Θα κάνω όμως κάποια από αυτά τα πράγματα, αλλά πρέπει να είμαι προσεκτικός με τον τρόπο που θα τα προσθέσω όλα αυτά γιατί είμαι ήδη αρκετά μακριά.
“Αλλά αυτή την στιγμή, πρέπει να καταλάβω τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει το μπάτζετ. Έχω μιλήσει με πολλούς ανθρώπους, εδώ και εκεί, απλά προσπαθώντας να καταλάβω πως θα γίνει να λειτουργήσουν όλα. Το δουλεύω ακόμα.”
Ο Keating εξήγησε ότι ένα πλήρης μπάτζετ της κατηγορίας LMP2 ή LMP3 της IMSA έχει το ίδιο κόστος με το μειωμένο φετινό πρωτάθλημα 6 αγώνων του WEC.
Η χρονιά 2019-20 του WEC που ολοκλήρωσε πρόσφατα ο Keating με την Team Project 1 διήρκεσε 8 αγώνες αλλά το πρωτάθλημα έχει βελτιστοποιηθεί για το 2021 με την διαχείριση κόστους.
“Βασικά είναι τα ίδια χρήματα, αλλά δεν είναι εύκολο να έχει την ίδια τιμή,” δήλωσε αυτός. “Έχω μιλήσει με 10 ομάδες και ουσιαστικά είναι το ίδιο με πέρυσι.”
Ο Keating δήλωσε ότι δεν έχει ακόμη αποφασίσει σε ποια κατηγορία του WEC θα ήθελε να αγωνιστεί του χρόνου, αν και η επιστροφή του στην κατηγορία GTE-Am μοιάζει να είναι πιο πιθανή λαμβάνοντας υπόψη ότι στην κατηγορία LMP2 συνεχίζουν να απαιτούν τουλάχιστον έναν οδηγό κατηγορίας Silver για το επόμενο έτος.
Η αλλαγή στους κανονισμούς των πληρωμάτων για τους οδηγούς της LMP2 ανακοινώθηκε τον προηγούμενο μήνα υπονοώντας ότι είτε δύο οδηγοί κατηγορία Silvers είτε ένας κατηγορίας Bronze όπως ο Keating θα απαιτούνταν για την επόμενη χρονιά, αλλά αυτό απορρίφθηκε γρήγορα μετά τις κρητικές των αντιπάλων.
“Κοίταζα σοβαρά την LMP2 του WEC αλλά στο τέλος της ημέρας δεν άλλαξε κάτι πραγματικά,” εξήγησε ο Keating.
“Το παρουσιάζουν σαν να είναι μία μεγάλη αλλαγή, αλλά δεν είναι. Ο Frits van Eerd ανέβαινε σε κάθε βάθρο ως ο καλύτερος οδηγός της κατηγορίας Bronze, και την επόμενη χρονιά η μόνη διαφορά ήταν ότι ολόκληρη η ομάδα εμφανίστηκε, όχι μόνο ο οδηγός της Bronze.
“Δεν με νοιάζει για αυτό. Θέλω να κερδίζω. Εάν είχαν κάνει την δομή για την οποία μιλούσαν, υπήρχε η πιθανότητα να το έκανα αυτό.
“Η LMP2 είναι ελαφρώς πιο φθηνότερη από την GTE και αυτό ήταν ελκυστικό. Αλλά οι κορυφαίες ομάδες της LMP2 είναι όλες επαγγελματικές ομάδες και δεν θέλω να ανταγωνιστώ μαζί τους.
“Εάν πρόκειται να ξοδέψω ένα εκατομμύριο δολάρια για να το κάνω, θέλω να ξέρω ότι μπορώ να κερδίσω.”
Ο Keating, ο οποίος τερμάτισε 6ος στην κατάταξη της GTE-Am στο WEC και πείρε την νίκη στο Bahrain πέρυσι, έχει επισημάνει τον αγώνα 24 ωρών του Ιανουαρίου στην Daytona ως τον επόμενο αγώνα του.
“Αυτός είναι ο αγαπημένος μου αγώνας της χρονιάς και ελπίζω να (οδηγήσω ξανά δύο αυτοκίνητα),” δήλωσε αυτός. Ψάχνω πολλές επιλογές και μιλάω με πολλές ομάδες για να καταλάβω πως θα γίνει αυτό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!