Ο Ben Keating, ιδιοκτήτης και οδηγός της Keating Motorsports, περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα αποκλείστηκε από τον τεχνικό έλεγχο της ACO όσον αφορά τόσο το χρόνο ανεφοδιασμού όσο και τη χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμων, χάνοντας έτσι ένα θαυμάσιο θρίαμβο στις 24 ώρες του Le Mans.
Ο Keating, ο οποίος έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς ερασιτέχνες οδηγούς σε αγώνες αθλητικών αυτοκινήτων εκατέρωθεν του Ατλαντικού, προσέλαβε την Riley Technology για να τρέξει το μοναδικό Ford GT που εισήχθη στην κατηγορία GTE Am στην φετινή 87η διοργάνωση του Le Mans 24 Hours. Ο Keating οδήγησε με τον Felipe Fraga και τον συνήθη οδηγό του IMSA Jeroen Bleekemolen.
Ωστόσο, μετά τη νίκη της κατηγορίας, η δεξαμενή καυσίμου της Ford ανακαλύφθηκε ότι είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή που επιτρέπεται μετά από μια μεταγενέστερη αλλαγή Ισορροπίας της Απόδοσης, προκαλώντας έτσι τον αποκλεισμό του αυτοκινήτου. Ωστόσο, ακόμη και χωρίς αυτό, η ομάδα θα είχε χάσει τη νίκη λόγω της επιβολής ποινής χρόνου που υποβλήθηκε για χρόνο κατά 0,6δ λιγότερο από τον ελάχιστο χρόνο ανεφοδιασμού του GTE Am των 45 δευτερολέπτων.
Νωρίτερα σήμερα, ο Bill Ford δημοσίευσε μια δήλωση σχετικά με το θέμα και τώρα ο ίδιος ο Keating δήλωσε ότι δεν θα ασκήσει έφεση κατά των αποφάσεων των αγωνοδικών, αλλά εξηγώντας γιατί έγιναν τα σφάλματα.
Η δήλωση είχε ως εξής: “Όσο απογοητευμένοι είμαστε όλοι μας είμαστε στην Keating Motorsports, επιλέξαμε να αποδεχτούμε την απόφαση της ACO σχετικά με τον αποκλεισμό του #85 Keating Motorsports Ford GT από την πρώτη θέση στην κατηγορία GTE-Am σε αυτή την 87η έκδοση των 24 ωρών του Le Mans.
“Η πρόθεσή μας κάθε χρόνο στο Le Mans και σε κάθε αγώνα στον οποίο συμμετέχουμε κάθε σεζόν είναι να αγωνιστούμε μέσα στις παραμέτρους των κανόνων και με ένα γενικό πνεύμα αθλητισμού και επαγγελματισμού.
“Η ομάδα Keating Motorsports επιβεβαίωσε επανειλημμένα πριν από την έναρξη του τρέχοντος αγώνα ότι η κυψέλη καυσίμου στο #85 ήταν 96 λίτρων σε μέγιστη χωρητικότητα. Το γεγονός είναι ότι η χωρητικότητα της κυψέλης καυσίμου μας και ο χρόνος πλήρωσης καυσίμου ήταν και τα δύο στα σωστά όρια στην αρχή του αγώνα.
“Ωστόσο, το νέο ελαστικό δοχείο καυσίμου διευρύνθηκε κατά 0,4 λίτρα κατά τη διάρκεια του αγώνα και η νέα μας αντλία καυσίμων έγινε πιο αποτελεσματική κατά 0,6 δευτερόλεπτα αφού χρησιμοποιήθηκε αρκετές φορές κατά τη διάρκεια των 24 ωρών του αγώνα. Είναι μία δύσκολη κατάσταση αλλά δεν καταφέραμε να έχουμε κανένα περιθώριο για λάθος. Βρισκόμασταν στο όριο επειδή δεν αισθανόμαστε ότι είχαμε κάποιο περιθώριο να δώσουμε.
“Οποιαδήποτε μικρά κέρδη από αυτές τις αλλαγές δεν ήταν παράγοντες σε ό, τι ήταν ένας κατά τ ’άλλα εξαιρετικός αγώνας για την ομάδα Keating Motorsports, τους οδηγούς μας και τους ενθουσιώδεις και υποστηρικτικούς χορηγούς εταίρους μας. Είμαστε υπερήφανοι για τη συνολική μας απόδοση στον αγώνα και πιστεύουμε ότι δείξαμε σαφώς για σχεδόν το σύνολο των 24 ωρών ότι ήμασταν η καλύτερη ομάδα.
“Το Le Mans είναι ένας αγώνας 24 ωρών που μπορεί μερικές φορές να αποφασιστεί από λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο ή λίγα χιλιοστά. Δυστυχώς δεν υπολογίσαμε κανένα περιθώριο σφάλματος φέτος, αλλά δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη. Ελπίζουμε να αγωνιστούμε σε μελλοντικές εκδόσεις των 24 Ώρες του Le Mans για πολλά χρόνια».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!