Ο Lewis Hamilton δήλωσε πως θέλει να κάνει κάποιες αλλαγές στην απεικόνιση στο τιμόνι του για να αποτρέψει μια επανάληψη του χαμένου χρόνου που του συνέβη στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC).
Ο Hamilton ήταν δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταβλό του Valtteri Bottas όταν ενεργοποιήθηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στο Μπακού ύστερα από την εγκατάλειψη του Pierre Gasly της Red Bull.
Ωστόσο όταν οι οδηγοί συνέχισαν με τέρμα το γκάζι για τους εναπομείναντες 10 γύρους, το κενό μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes είχε φτάσει στα 3,5 δευτερόλεπτα και ο Βρετανός δεν ήταν σε θέση να κλείσει αυτό το κενό και να εξαπολύσει επίθεση για τη νίκη προς το τέλος.
Ερωτώμενος σχετικά με το χάσιμο χρόνου από μικρά περιθώρια, όπως το VSC, ο Hamilton είπε: “Ο Valtteri έκανε απολύτως καλύτερη δουλειά από εμένα στις κατατακτήριες στον τελευταίο γύρο, κάτι που τον έβαλε σε θέση να παλέψει. Μετά ένα μικρό περιθώριο στην εκκίνηση, για το οποίο θα πρέπει να δουλέψω. Και μετά έχασα 2,5 δευτερόλεπτα, ή όσο είναι τέλος πάντων, υπό καθεστώς VSC, έτσι έπρεπε να ανακτήσω αυτό τον χρόνο. Με 9 γύρους μόνο να απομένουν, αυτό δεν ήταν τόσο εύκολο. Αυτό ήταν λάθος μου και πρέπει να δουλέψω πάνω σε αυτό. Υπάρχουν κάποια πράγματα στο τιμόνι που θα φτιάξω για να σιγουρευτώ πως αυτό δε θα συμβεί ξανά”.
Ερωτώμενος περισσότερο πάνω σε αυτό, δηλαδή τι είδους αλλαγές θα ήθελε να κάνει, ο Hamilton σχολίασε πως δε μπορούσε να πει κάτι πάνω σε αυτό “γιατί είναι πολύ τεχνικά πράγματα” στην απεικόνιση στοιχείων στο τιμόνι. “Είναι απλά μια διαδικασία πραγμάτων, τίποτα τόσο σημαντικό”, πρόσθεσε.
Όταν τίθεται σε εφαρμογή το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, οι οδηγοί πρέπει να ελαττώσουν την ταχύτητά τους και να μείνουν πάνω από τον ελάχιστο επιτρεπόμενο χρόνο που έχει ορίσει η FIA “τουλάχιστον μια φορά σε κάθε τομέα που ελέγχεται”. Το μήκος αυτών τον τομέων καθορίζεται από τα κενά μεταξύ των φώτων ελέγχου, τα οποία τοποθετούνται πριν από κάθε στροφή και χωρίζονται από ένα φάσμα αποστάσεων, από λιγότερα από 100 μέτρα μέχρι και περισσότερο από 300 μέτρα. Οι οδηγοί πρέπει επίσης να μείνουν επάνω από τον ελάχιστο χρόνο πριν από την πρώτη και δεύτερη γραμμή του αυτοκινήτου ασφαλείας, και να είναι πάνω από τον ελάχιστο χρόνο όταν τελειώνει η περίοδος του VSC. Μπορούν να δουν τον ρυθμό τους όσον αφορά τον ελάχιστο χρόνο στην απεικόνιση στο τιμόνι, που σημαίνει πως όσοι δεν κάνουν τέλεια αυτή τη διαδικασία κινδυνεύουν να χάσουν χρόνο. Αυτό επίσης έχει εφαρμογή και στο πόσο γρήγορα αντιδρούν στη λήξη της περιόδου του VSC, η οποία δεν είναι αντίστροφη μέτρηση.
Αντιθέτως, οι ομάδες ειδοποιούνται πως τελειώνει μέσω του επίσημου συστήματος μηνυμάτων και μεταξύ 10 και 15 δευτερολέπτων από τότε η ένδειξη “VSC” στα φώτα της FIA θα αλλάξει σε πράσινο φόντο.
Στην επανεκκίνηση στο Μπακού, ο Bottas κέρδισε χρόνο από τους τρεις άμεσους διώκτες του, Lewis Hamilton Sebastian Vettel και Max Verstappen.
Ερωτώμενος αν είχε το ίδιο set-up με τον Hamilton, ή αν ένιωσε πως του έλειπαν πληροφορίες, ο Bottas δήλωσε: “Νομίζω πως είναι πολύ όμοια μεταξύ τους. Υπάρχουν κάποιες διαφορές Έχουμε έναν είδους προσωπικό ηλεκτρολόγο μηχανικό με τον οποίο δουλεύουμε στις εκκινήσεις και στο ταμπλό οργάνων. Είμαι ευχαριστημένος με τις πληροφορίες που παίρνω και πιστεύω πως έμεινα αρκετά στον ρυθμό υπό καθεστώς VSC και ήμουν έτοιμος για την επανεκκίνηση, έτσι όλα ήταν ΟΚ”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!