Ο Lewis Hamilton εκτίμησε πως η μάχη του με τον Max Verstappen και η πίεση που δέχτηκε για τη νίκη στο μεγαλύτερο μέρος του Grand Prix ήταν “ένας από τους πιο στρατηγικούς αγώνες” της καριέρας του.
Η Mercedes δήλωσε πως ο Hamilton “έσωσε” την ομάδα ύστερα από την επιλογή της να του βάλουν τη μεσαία γόμα ελαστικών κατά τη διάρκεια ενός πρώιμου pitstop υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, με τα οποία συμπλήρωσε 64 γύρους ενώ οι αντίπαλοί του ήταν με τα πιο ανθεκτικά σκληρά ελαστικά.
Ο Verstappen αποτελούσε συνεχή απειλή και επιχείρησε μια επίθεση προς το τέλος του αγώνα η οποία κατέληξε σε μια μικρή επαφή μεταξύ των δυο, με τον Hamilton να παραδέχεται πως άγγιξε “πολύ τις μπαριέρες κατά τη διάρκεια του αγώνα” στην προσπάθειά του να κρατήσει το μονοθέσιο εντός τη πίστας. “Ήμουν σε θέση να απομακρυνθώ λίγο στην τελευταία στροφή και να φτιάχνω μια διαφορά”, δήλωσε ο Βρετανός. “Ήμουν πολύ αργός στη στροφή 1 όμως στη στροφή 3 που τα δεξιά ελαστικά μου ήταν σε καλή σχετικά κατάσταση, είχα πρόσφυση και έτσι μπορούσαν να δουλέψουν καλά. Αλλά τότε, όταν έμπαινα στις στροφές 4,5,6,7,8 δεν είχα τίποτα. Μετακινούσα την ισορροπία του φρεναρίσματος προς τα πίσω, το φρενάρισμα του κινητήρα και άνοιγα τα διαφορικά σε μια προσπάθεια να καταφέρω το μονοθέσιο να στρίψει. Μπορούσα να τον δω (τον Verstappen) να έχει πολλή ταχύτητα. Προφανώς, η σκληρή γόμα ήταν πιο ανθεκτική. Μπορούσα να δω τα ελαστικά στο μονοθέσιό του και έλεγα ‘ΟΚ, ελπίζω να φθαρούν τα ελαστικά του σε κάποια φάση μέσα στον αγώνα’, όπως και τα δικά μου, όμως αυτό δεν έγινε”.
“Συνεχώς πίστευα πως η στροφή 6 ήταν αυτή που θα προσπαθούσε να με περάσει με κάποιο καθυστερημένο φρενάρισμα, καθώς εκεί απλά περίμενα το μονοθέσιο να στρίψει. Έτσι, απλά προσπαθούσα να καλύψω όση περισσότερη περιοχή μπορούσα, κυριολεκτικά ακροβατώντας, τοποθετώντας το μονοθέσιο σε μια θέση που θα είχα μια καλή έξοδο. Ήταν μια από τις πιο στρατηγικές οδηγήσεις μου νομίζω όσον αφορά το να βρεις την κατάλληλη ισορροπία στην πίστα για να προσπαθήσεις να κρατήσεις αυτό το κενό”, σχολίασε επίσης ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής.
Το περιστατικό μεταξύ Verstappen και Hamilton, δύο γύρους πριν το τέλος
Ο Hamilton επίσης εκτιμά πως αν δεν υπήρχε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην αρχή θα μπορούσε να μείνει 10 γύρους παραπάνω στο πρώτο του κομμάτι και πιθανώς “να ήταν πιο χαλαρή η πορεία μου προς τον τερματισμό”. Αφότου διαχειρίστηκε την πίεση εντός της πίστας από τον Verstappen μετά από μια εβδομάδα κατά την οποία η Mercedes έπρεπε να διαχειριστεί την απώλεια του Niki Lauda, ο Hamilton δήλωσε πως ένιωσε “πολύ, πολύ ανάμεικτα συναισθήματα” μετά το τέλος του Grand Prix.
Είπε στους δημοσιογράφους μετά τον αγώνα πως η κατάσταση ήταν όπως “όταν μαζεύεται πολλή πίεση στη δουλειά και εσύ καταλήγεις να χτυπάς το πληκτρολόγιο”.
“Είναι μια από αυτές τις τεταμένες ημέρες για εμένα μέσα στο μονοθέσιο και ήταν πολύ εύκολο απλά να ξεσπάσω. Είμαι σίγουρος πως το έκανα κάποιες στιγμές, αλλά ήμουν σε θέση να το αφήσω και να συνεχίσω, χωρίς να ξεσπάσω στα ελαστικά ή το αυτοκίνητο. Ήταν ένας αγώνας απολαυστικός. Σίγουρα δεν ήταν βαρετός ο αγώνας για εμένα στο μονοθέσιο και εκτιμώ πάντα τους σκληρούς αγώνες. Ως αθλητής, πάντα θέλεις τις πιο σκληρές προκλήσεις”, υπογράμμισε ο Βρετανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!