Ο Lewis Hamilton απέφυγε το να τιμωρηθεί για παραβίαση κανονισμών όταν επανεισήλθε στην πίστα στη στροφή 2 κατά τις κατατακτήριες για το Ρωσικό Grand Prix.
Ο Hamilton πέτυχε χτες την 96η του pole position στο Σότσι της Ρωσίας, ξεπερνώντας τον χρόνο του Max Verstappen για μισό δευτερόλεπτο. Λεπτομέρειες για το πώς έγινε αυτό, μπορείς να διαβάσεις εδώ.
Ωστόσο, οι αγωνοδίκες της FIA δήλωσαν κατά τις κατατακτήριες πως ο Hamilton βρισκόταν υπό διερεύνηση ύστερα από αδυναμία τήρησης των οδηγιών του αλυτάρχη του αγώνα, Michael Masi, κατά την επανείσοδό του στην πίστα στη στροφή 2.
Ο Masi πληροφόρησε τους οδηγούς κατά την ενημέρωση πριν το Grand Prix πως θα πρέπει να περάσουν με ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα σε δύο πορτοκαλί εμπόδια στην έξοδο της στροφής, εάν έχαναν το apex στη 2, ώστε να επανεισέλθουν πιο αργά στην πίστα.
Ο Hamilton δεν μπόρεσε να περάσει μέσα από την ενδεδειγμένη διαδρομή στις κατατακτήριες, κάτι που οδήγησε στη διερεύνηση του συμβάντος από τη FIA, μαζί με τους Nicholas Latifi και το οδηγικό δίδυμο της Haas, Kevin Magnussen και Romain Grosjean.
Οι αγωνοδίκες δήλωσαν στο έγγραφο που εκδόθηκε μετά τις κατατακτήριες πως ο Hamilton δέχτηκε ότι δεν είχε ακολουθήσει τις οδηγίες που είχε δώσει ο Masi, ωστόσο δεν κέρδισε κάποιο πλεονέκτημα και όντως επανήλθε με ασφάλεια στην πίστα, έτσι απέφυγε την ποινή.
“Ο οδηγός αποδέχτηκε πως δεν είχε ακολουθήσει τις οδηγίες και στη συνέχεια δέχτηκε πως σε έναν αγώνα θα υπήρχε ποινή γι’ αυτό”, σημείωσαν οι αγωνοδίκες.
“Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως δεν υπήρχε πλεονέκτημα, καθώς ο συγκεκριμένος γύρος διαγράφτηκε”.
“Επιπλέον, για να είναι συνεπείς με βάση πρότερες αποφάσεις, οι αγωνοδίκες έλαβαν υπόψη τους παρόμοια συμβάντα που έγιναν στο Ισπανικό Grand Prix του 2018 και το Καναδικό Grand Prix του 2019”.
Παρόμοια ανακοίνωση βγήκε και για τους Latifi, Magnussen και Grosjean επίσης, με όλους τους οδηγούς να δέχονται την υπενθύμιση πως ανάλογη παράβαση στον αγώνα θα τιμωρηθεί με ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Η FIA παραδοσιακά δείχνει μεγάλη αυστηρότητα στην τήρηση των ορίων της πίστας στο Σότσι, λόγω της μεγάλης έκτασης της ασφάλτινης περιοχής εξόδου. Αυτό, οδήγησε και στην εγκατάσταση της οδού διαφυγής στη στροφή 2, η οποία οδηγεί στη μεγάλη αριστερή κυκλική στροφή 3.
Ο Hamilton σχεδόν δεν κατάφερε να κάνει γρήγορο γύρο στο Q2. Ο πρώτος του γύρος διαγράφτηκε λόγω του ότι βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 18. Το συμβάν με την κόκκινη σημαία του Sebastian Vettel ακύρωσε την προσπάθεια στην οποία βρισκόταν ο Βρετανός.
Ωστόσο, και με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο να απομένει στο Q2, ο Hamilton κατάφερε να ξεκινήσει γρήγορο γύρο, ο οποίος τον έβαλε εν τέλει στο Q3. Εκεί, ο Βρετανός πήρε μια ακόμα pole position.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!