Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, δήλωσε πως προσπαθούσε να κάνει “συνέχεια γύρους κατατακτηρίων” για να έχει τον ίδιο ρυθμό με τις Ferrari στους πρώτους γύρους του Ρωσικού Grand Prix.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας βρισκόταν πίσω από τις Ferrari των Sebastian Vettel και Charles Leclerc στο πρώτο stint στο Sochi. Οι Ferrari σε αυτό το στάδιο επιβεβαίωναν τον γρήγορο ρυθμό που είχαν από τις κατατακτήριες, την ώρα που η Mercedes προσπαθούσε με τη μεσαία γόμα να παραμείνει στην πίστα περισσότερους γύρους.
Ο Hamilton εν τέλει πέτυχε τη νίκη, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Vettel, με πιθανό πρόβλημα στην MGU-K και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας που αυτή ενεργοποίησε. Αυτό, επέτρεψε στον Βρετανό να κάνει το pitstop του χάνοντας λιγότερο χρόνο απ’ ότι κανονικά και να βρεθεί μπροστά από τον Leclerc, ο οποίος είχε κάνει λίγους γύρους νωρίτερα το δικό του, εκκινώντας με τη μαλακή γόμα.
“Όταν κάναμε τον γύρο σχηματισμού, δεν είχα πολλή πρόσφυση”, δήλωσε ο Hamilton όταν ρωτήθηκε σχετικά με τη σημασία της μέσης γόμας με την οποία εκκινούσε.
“Ήμουν λίγο ανήσυχος. Και τότε χάσαμε και λίγο από τον αρχικό ρυθμό (στην εκκίνηση). Εκεί δεν ήμουν σε θέση να εκμεταλλευτώ το slipstream γιατί ο Leclerc έμεινε αριστερά και το έδωσε στον Sebastian. Προσπάθησα να μείνω πίσω από τον Sebastian, όμως εκεί ήταν μια McLaren. Έτσι δεν είχα καθόλου slipstream μέχρι τη στροφή 1 όπου σχεδόν έχασα άλλη μια θέση”.
“Μετά απ’ αυτό προσπαθούσα απλά να συμβαδίσω με τις Ferrari. Προσπαθούσα όμως να κάνω συνεχώς γύρους κατατακτηρίων για να μένω κοντά τους επειδή ήταν τόσο γρήγοροι. Ήταν τεράστια πρόκληση όμως είμαι πολύ περήφανος που τα κατάφερα”.
Ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε στη ζώνη DRS του Leclerc τους πρώτους τρεις γύρους του Grand Prix, όμως μέχρι τον 10ο γύρο ήταν στα 3,5 δευτερόλεπτα πίσω του. Όταν ο Μονεγάσκος μπήκε για την αλλαγή ελαστικών του η διαφορά είχε πέσει κατά ένα δευτερόλεπτο. Παράλληλα, ο Hamilton είχε μαζέψει δύο δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο Vettel και ήταν μόλις πέντε δευτερόλεπτα πίσω όταν ο Vettel μπήκε στα pit μετά τον Leclerc.
Το σχέδιο της Mercedes ήταν να δώσει στον Hamilton αρκετό περιθώριο ώστε να παλέψει με τις Ferrari προς το τέλος του αγώνα. Ο Hamilton όμως παραδέχτηκε μετά πως το να εκκινούσε με τη μαλακή γόμα θα ήταν καλύτερο γι΄ αυτόν.
“Πριν τον αγώνα καθίσαμε κάτω και κάναμε εκτιμήσεις για το εάν η μαλακή γόμα θα είχε αρκετή φθορά ή όχι. Είτε εμείς θα ήμασταν σωστοί είτε αυτοί. Εν τέλει, αυτοί είχαν δίκιο, επειδή η μαλακή γόμα ήταν πολύ πιο δυνατή απ’ ότι περιμέναμε. Το να συμβαδίσουμε με τη συνέπεια και την ταχύτητά τους ήταν πολύ δύσκολο. Δεν το περίμενα αυτό”.
Μέσα στον αγώνα, η Mercedes είχε την τύχη να επωφεληθεί από το αυτοκίνητο ασφαλείας και να γίνει το φαβορί για τη νίκη. Πάνω σε αυτό, ο Hamilton επικρότησε την προσπάθεια της ομάδα του που κατάφερε να επωφεληθεί από μια τέτοια κατάσταση.
“Αυτό το Σαββατοκύριακο γνωρίζαμε πως θα έπρεπε να βρούμε περισσότερα από το μονοθέσιό μας, το οποίο είχε πολλές προοπτικές. Δεν γνωρίζαμε όμως πού ήταν αυτές. Πιστεύω πως πλησιάσαμε λίγο τις Ferrari αυτό το Σαββατοκύριακο και ήταν αρκετό ώστε να βρεθούμε μπροστά τους”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!