Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως ο 7ος τίτλος του Lewis Hailton έχει “καθιερώσει τη θέση του” ανάμεσα στους κορυφαίους όλων των εποχών στον αθλητισμό.
Έχοντας κατακτήσει το πρώτο του πρωτάθλημα με τη McLaren το 2008, ο Hamilton εξασφάλισε σήμερα τον 6ο τίτλο του με τη Mercedes σε 7 σεζόν στην υβριδική εποχή, ύστερα και από μια εκπληκτική νίκη σε βρόχινες συνθήκες στην Τουρκία.
Μοναδικός χαμένος τίτλος του Βρετανού στην υβριδική εποχή ήρθε από τον teammate του, Nico Rosberg.
Ο σημερινός, 7ος τίτλος του Hamilton, τον εξισώνει στα πρωταθλήματα με τον Michael Schumacher, ο οποίος πήρε τον τελευταίο τίτλο του το 2004.
“Που βρίσκεται;” δήλωσε ο Wolff μετά το τέλος του αγώνα σχετικά με τα επιτεύγματα του Hamilton.
“Εννοώ από πλευράς ρεκόρ βρίσκεται στο επίπεδο του Michael, και από πλευράς παγκόσμιων πρωταθλημάτων οδηγών, και είναι ο απόλυτος κάτοχος ρεκόρ σε pole positions και νίκες”.
“Σήμερα, πως μπορώ να το πω, οριστικοποίησε κατά κάποιο τρόπο τη θέση του ανάμεσα στους κορυφαίους αθλητές όλων των εποχών”.
Ο Wolff δήλωσε πως το να νικήσεις σε μια σεζόν που έχει πληγεί από COVID-19, με τους αναπόφευκτους περιορισμούς στον τρόπο ζωής, ήταν κάτι δύσκολο για τον Hamilton.
“Θεωρώ πως ήταν πολύ δύσκολο, επειδή το να μένει εντός φούσκας στο διαμέρισμά του με την Angela (τη φυσικοθεραπεύτριά του), και το να προσπαθεί παράλληλα να σιγουρευτεί πως μπορεί να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα, σίγουρα δεν είναι κάτι εύκολο”.
“Αλλά ήταν σημαντικό, και επίσης σήμερα, ακόμα και αν εξετάζοντας τη συνολική εικόνα το τελικό αποτέλεσμα δεν είχε πολλή σημασία για το πρωτάθλημα, παρέμεινε πεινασμένος, δεν έκανε καθόλου λάθη και απέδειξε πόσο προσηλωμένος είναι, πειθαρχώντας στο να μείνει μέσα και να έρχεται στην πίστα και απλά να αποδίδει τέλεια”.
Ο Wolff πρόσθεσε επίσης πως η ομάδα διαχειρίστηκε πολύ καλά τον αγώνα στην Τουρκία, κρατώντας τον Hamilton στην πίστα με τα φθαρμένα ενδιάμεσα ελαστικά όταν όλοι, πλην του Perez, είχαν αλλάξει σε πιο φρέσκια γόμα.
“Θεωρώ, από άποψη στρατηγικής, κάναμε το σωστό με το να τον κρατήσουμε στην πίστα, επειδή γινόταν όλο και πιο γρήγορος και πιο γρήγορος, και δεν υπήρχε λόγος να του αλλάξουμε ελαστικά”.
“Γνωρίζαμε πως δομικά το ελαστικό ήταν καλά, και στο τέλος ήμασταν λίγο πιο ανήσυχοι με την βροχή που υποθετικά θα έπεφτε, επειδή το ελαστικό πλέον είχε γίνει slick”.
“Έτσι, το αφήσαμε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αλλάξει ελαστικά. Του είπαμε πως θα ήμασταν έτοιμοι εάν αποφάσιζε να το κάνει, και αυτός συνέχισε, έτσι αυτός ήταν ο σωστός συνδυασμός στρατηγικών αποφάσεων”.
“Τα ελαστικά πέρασαν διάφορες φάσεις. Μπορούσατε να δείτε πως οι περισσότεροι απ’ όσους έβαλαν φρέσκα ελαστικά ενδιάμεσης και πίεσαν πολύ, είχαν graining μετά από μόλις λίγους γύρους και έκτοτε η γόμα τους δεν ανέκαμψε”.
“Ο Lance ήταν πρώτος στον αγώνα σταθερά και έβαλε φρέσκια γόμα, κάτι που εκείνη τη στιγμή θεωρώ πως ήταν σωστή στρατηγική και άρχισε απλά να πέφτει πίσω. Το ίδιο έγινε και με τον Max (Verstappen)”.
“Θεωρώ πως τη διαφορά έκανε το γεγονός πως ο Lewis δεν έκανε λάθη στην δύσκολη φάση στο ξεκίνημα, όταν το μονοθέσιό μας δεν ήταν ανταγωνιστικό”.
“Απλά έμεινε στη θέση του και μετά ανέβηκε, το πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων μας εμφανίστηκε όταν χρειαζόταν. Κατανόησε τον τρόπο που δούλευαν τα ελαστικά του και κατανόησε επίσης το πώς να οδηγήσει το συγκεκριμένο ελαστικό ώστε να είναι γρήγορος αλλά και να το κάνει να κρατήσει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!