Ο Gene Haas δήλωσε ότι ο Pietro Fittipaldi θα οδηγήσει για την ομάδα του αυτή την εβδομάδα στις δοκιμές του Μπαχρέιν, αλλά η ομάδα συνεχίζει να εξετάζει και άλλες επιλογές για μία αγωνιστική θέση σε όλη την σεζόν.
Η ομάδα του Αμερικανού ιδιοκτήτη ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα την διακοπή συμβολαίου του Nikita Mazepin και της βασικής χορηγίας από την Uralkali με άμεση ισχύ έπειτα από την την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Η απόλυση του Mazepin σημαίνει ότι η ομάδα θα αντιμετωπίσει ένα κατεπείγων καθήκον για να βρει ποιος θα παραταχθεί δίπλα στον Mick Schumacher για την έναρξη της σεζόν F1 του 2022 αργότερα αυτόν τον μήνα.
Ο Fittipaldi είναι επίσημα αναπληρωματικός οδηγός της Haas, και έγινε ευρέως γνωστός από το κάλεσμα της ομάδας στους τελευταίους δύο γύρους της σεζόν 2022 μετά το ατύχημα του Romain Grosjean στο Grand Prix του Μπαχρέιν.
Αλλά ενώ το αφεντικό της Haas δήλωσε ότι ο Fittipaldi θα κληθεί να αγωνιστεί στις δοκιμές του Μπαχρέιν, αυτός έχει επίγνωση για το τι χρειάζεται ενδεχομένως, με έναν πιο έμπειρο οδηγό για το μεγαλύτερο μέρος μίας νέας καμπάνιας.
Μιλώντας στον σχετικό τύπο, ο Haas είπε ότι η μόνη απόφαση που έχει παρθεί αυτή την στιγμή τώρα είναι ότι ο Fittipaldi θα βρίσκεται στις δοκιμές.
“Βρισκόμαστε στην διαδικασία παρακολούθησης πολλών υποψηφίων, θα δούμε ποιος είναι διαθέσιμος και με ποιον έχουμε να κάνουμε, άλλα κάποιον θα έχουμε μέχρι την Τετάρτη,” φέρεται να είπε ο Haas.
“Ο Pietro θα είναι σίγουρα μέσα, για αυτό είναι, είναι ο αναπληρωματικός οδηγός.”
Ένας βασικός υποψήφιος για την αγωνιστική θέση της Haas είναι ο Antonio Giovinazzi, ο οποίος έχασε την θέση του από την Alfa Romeo στο τέλος της περασμένης σεζόν και μεταπήδησε στη Formula E.
Ο Ιταλός είναι μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari, και αναμένεται να βρεθεί σε αγώνες της F1 φέτος χωρίς να δώσει μάχες διότι είναι αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας από το Maranello.
Η Haas θα μπορούσε να επιλέξει τον Ιταλό για να αγωνιστεί σε ένα μέρος της σεζόν, ή να συμφωνήσει με τους όρους ενός συμβολαίου πλήρης απασχόλησης, εάν μπορέσει να ξεφύγει από τις υποχρεώσεις της Formula E.
Μιλώντας για την απόφαση του να αφήσει τον Mazepin και την Uralkali, ο Haas δήλωσε ότι οι συνέπειες από τους δεσμούς της ομάδας με τους Ρώσους εταίρους ήταν πάρα πολλές για να το αποδεχθεί.
“Υπήρξαν αρκετά έντονη κρητική για την Ουκρανική εισβολή και αυτό δεν είναι με το μέρος μας,” δήλωσε αυτός. “Δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε με όλα αυτά, οι υπόλοιποι χορηγοί μας δεν μπορούν να συμφωνήσουν με όλα αυτά.”
Ενώ η απώλεια του βασικού χορηγού Uralkali θα έχει οικονομικό αντίκτυπο, ο Haas είναι ανένδοτος ότι η ομάδα έχει αρκετούς πόρους για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις.
“Ο Haas ήταν πάντα ο επικεφαλής, ο βασικός χορηγός, δεν ξέρω γιατί ο κόσμος λέει ότι γίναμε Ρωσική ομάδα. Η Haas Automation βρισκόταν πάντα στο μονοθέσιο,” δήλωσε αυτός.
“Είμαστε καλά. Είμαστε εντάξει. Θα θέλαμε περισσότερα χρήματα, φυσικά, αλλά είμαστε εντάξει,” δήλωσε αυτός. “Αυτό απλά μας δίνει έναν μεγαλύτερο αρνητικό αριθμό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!