Ο Marcus Ericsson είχε ένα δύσκολο ουγγρικό Grand Prix, έχοντας πέσει πίσω από τον αναπληρωτή οδηγό της Williams Martini Racing, Paul di Resta, το Σάββατο στις κατατακτήριες και ήταν ο τελευταίος την Κυριακή.
Ο Di Resta, ο οποίος τρέχει στο DTM και είναι ο τρέχων αναπληρωτής οδηγός της Williams, μπήκε σε ένα φετινό μονοθέσιο της F1 για πρώτη φορά μετά την αποχώρηση του Felipe Massa λόγω ασθένειας και παρόλο που δεν είχε οδηγήσει ποτέ ξανά την FW40 ήταν σε θέση να γράψει χρόνο πάνω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερο από τον οδηγό της Sauber F1 Team, Marcus Ericsson.
Ενώ ο Ericsson ήταν σε θέση να περάσει μπροστά από τον di Resta κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι αποχωρήσεις για τους ανταγωνιστές σήμαιναν ότι ήταν ο τελευταίος που θα έπαιρνε την καρώ σημαία. Ο Σουηδός που περίμενε τον αγώνα με την ελπίδα ότι ένα ενημερωμένο αεροδυναμικό πακέτο θα τους έδινε τον ρυθμό που απαιτείται για να πολεμήσει στο μεσαίο τμήμα ήταν απογοητευμένος που η ενημέρωση απλά δεν ήταν αρκετή.
“Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Δεν είχαμε το ρυθμό που ελπίζαμε και απλά δεν μπορούσαμε να πολεμήσουμε τους ανταγωνιστές μπροστά μας”, δήλωσε ο Ericcson.
“Είναι απογοητευτικό, γιατί αναμέναμε να κάνουμε ένα μεγαλύτερο βήμα με τα πρώτα μέρη της ενημέρωσης της αεροδυναμικής που έχουμε φέρει μαζί μας. Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, θα πρέπει να μπορέσουμε να κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!