Ο Maro Engel έφερε την Haupt Racing Team στην pole για τον 24ωρο αγώνα του Nürburgring με τον ταχύτερο κατά την διάρκεια του απογεύματος της Παρασκευής που ήταν καθοριστικός παράγοντας στην περίοδο των κατατακτήριων.
Ο Engel πρώτα χρειάστηκε να προκριθεί από το Top Qualifying 1 αφού η ομάδα με το No. 4 Mercedes-AMG GT3 Evo δεν συμπεριλήφθηκε στην λίστα συμμετεχόντων που βρέθηκαν αυτόματα στην διαδικασία του Top Qualifying 2 βάσει των δεδομένων από τους προηγούμενους αγώνες του NLS.
Ο Engel, που είναι στην ομάδα με τους Adam Christodoulou, Manuel Metzger και Luca Stolz, έκαναν τον ταχύτερο γύρο στο Top Qualifying 1, χρησιμοποιώντας έναν από τους τέσσερις οδηγούς για να φτάσει στην βασική περίοδο.
Στο Top Qualifying 2 η εργοστασιακή Mercedes-AMG έφτασε γρήγορα στην κορυφή της κατάταξης με την πρώτη από τις δύο προσπάθειες πριν βελτιώσει ξανά εξασφαλίζοντας τον χρόνο.
Ο τελευταίος χρόνος που έκανε με 8:57.884 ήταν η μόνη προσπάθεια του Top Qualifying που ο χρόνος έπεσε κάτω από τα 8 λεπτά.
Ο Engel, που πέρυσι πήρε επίσης την pole, θα εκκινήσει από την πρώτη γραμμή στο αυριανό grid με τον Luca Ludwig που έφερε την Octane 126 με Ferrari 488 GT3 Evo δεύτερη στο τέλος της περιόδου.
Ο Ludwig έκανε χρόνο 9:02.814 εμποδίζοντας τις ομάδες των Mercedes-AMG να τερματίσουν στην 1η, 2η και 3η θέση.
Η βελτίωση του Γερμανού οδηγού που συμμετείχε με την Ferrari της Ελβετικής ομάδας, η οποία εντυπωσίασε φέτος στο NLS, κόντραρε τον Marciello στην μπροστινή γραμμή.
Ο Marciello τελείωσε την περίοδο με χρόνο 9:03.118 με το No. 9 της GetSpeed με Mercedes-AMG, ενώ ο Daniel Juncadella ήταν 4ος για την 10Q Racing Team που έτρεχε με AMG.
Η καλύτερη παρουσία των BMW M6 GT3s ήταν η κατάταξη στην 5η θέση στα χέρια του Nick Yelloly, ο οποίος με την προσπάθεια 9:08.665 με το No. 99 της ROWE Racing κέρδισε με μικρή διαφορά τον κάτοχο της pole το 2015 Augusto Farfus με την ομάδα Team Schnitzer M6.
Οι Mercedes-AMGs και BMWs συμπλήρωσαν τις επόμενες 4 θέσεις με τους Matthieu Vaxiviere (GetSpeed), Marco Wittmann (ROWE), Christian Krognes (Walkenhorst) και τον Maxime Soulet (GetSpeed) όπου όλοι τερμάτισαν μπροστά από την υψηλότερο τερματισμό για την Audi.
Ο Mirko Bortolotti τερμάτισε 11ος συνολικά με το No. 3 της Audi Sport Team Car Collection με το αυτοκίνητο Audi R8 LMS GT3 Evo, ενώ οι υπόλοιποι οδηγοί της Audi Frank Stippler και Frederic Vervisch τερμάτισαν στην 12η και 13η θέση.
Η Porsche είχε ακόμα μία δύσκολη περίοδο καθώς η πρωτοπόρος στους κατασκευαστές και στο Top Qualifying όπως έλπιζε ο Dennis Olsen σταμάτησε στο 5ο κομμάτι του πρώτου γύρου λόγο ενός προβλήματος.
Αυτό άφησε τις Porsche που ήλπιζαν για την pole να βρεθούν πιο κάτω από την κατηγορία Pro-Am με το No. 30 της Frikadelli Racing και αυτοκίνητο την 911 GT3 R του Alex Mueller που τερμάτισε 14ος μπροστά από τον εργοστασιακό οδηγό της Audi Christopher Mies.
Ο Olsen ήταν σε φόρμα, καθώς ήταν επικεφαλής στο Top Qualifying 2 μετά την 2η θέση στην περίοδο Top Qualifying με πρωτοπόρο τον Engel.
Οι Juncadella και Stippler ήταν οι οδηγοί που κατάφεραν να περάσουν από την πρώτη φάση των κατατακτήριων.
Ο υψηλότερος τερματισμός οδηγού στο Top Qualifying 1 που δεν κατάφερε να κάνει κάτι στην 2η περίοδο ήταν ο Mathieu Jaminet με την Frikadelli Racing στην κατηγορία Pro-class με το No. 31 της Porsche.
Η Konrad Motorsport με την Lamborghini Huracan GT3 Evo ήταν γρήγορη στις στεγνές συνθήκες της πίστας την Τρίτη όμως απέτυχαν να βρεθούν πιο ψηλά με τον Marco Mapelli να τερματίζει στην 23η θέση συνολικά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!