Ο πρώην οδηγός της Formula 1 Paul di Resta παραδέχτηκε ότι έχει στο επίκεντρο του μία πιθανή μελλοντική οδήγηση ύστερα από την πρόσφατη ανακοίνωση της Aston Martin για το project της Valkyrie ως hypercar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο τρέχων οδηγός της R-Motorsport στο DTM di Resta πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στους αγώνες αντοχής πέρυσι, κάνοντας 3 συμμετοχές με την United Autosports στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar καθώς έκανε και το ντεμπούτο του στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans με την ίδια ομάδα.
Στην συνέχεια ξεκίνησε και αγωνίστηκε σε ολόκληρο το Asian Le Mans Series με την United, εξασφαλίζοντας τον τίτλο το 2018/19 μαζί με τον Phil Hanson, προτού κάνει το ντεμπούτο του στο European Le Mans Series στο Paul Ricard και επιστρέψει για μία δεύτερη εμφάνιση στη La Sarthe.
Ο di Resta είχε μία θετική αντιμετώπιση στις ειδήσεις περί επιβεβαίωσης των κανονισμών του WEC για την χρονιά 2020/21, καθώς η Aston Martin όπως και η Toyota δεσμεύτηκαν να κατασκευάσουν αυτοκίνητα σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς.
“Είμαι ενθουσιασμένος,” είπε ο di Resta. “Νομίζω ότι είναι απόλυτα το πιο σωστό που μπορώ να κάνω. Θυμάστε όταν κέρδισαν τα Ford GT40; Κοιτάξτε πόσο ελκυστικά είναι τώρα, οι άνθρωποι είναι ακόμα ενθουσιασμένοι με αυτά.
“Θα είναι εντυπωσιασμένοι από την Toyota TS050 Hybrid; Δεν νομίζω ότι θα είναι το ίδιο ελκυστική και ότι θα έχει το ίδιο αντίκτυπο.”
Ο Σκοτσέζος ανέφερε ότι η θέση του για το πιθανό μέλλον στα supercar “έπαιξε ρόλο” στην απόφαση του να αγωνιστεί με την United σε όλη την χρονιά 2019/20 στο WEC.
“Κάνοντας αυτό φυσικά, το να συμμετέχεις στο πρωτάθλημα, σου δίνει εμπειρίες,” δήλωσε. “Θα ήθελα πολύ να αγωνιστώ στην LMP1 αλλά ενδεχομένως υπάρχει μεγαλύτερη μάχη στην P2 [αυτή τη στιγμή].
“Και συλλέγοντας εμπειρίες με το να αγωνίζομαι με τους κανόνες του WEC, να αγωνίζομαι στο Le Mans, να συμμετέχω σε αγώνες 24 ωρών, εάν προκύψει κάποια ευκαιρία… θα μπορούσε να συνδεθεί πολύ καλά [με το DTM].
“Βλέπεις ότι στην R-Motorsport, εμπλέκονται σε μεγάλο βαθμό στην Valkyrie [στο project του αυτοκινήτου δρόμου], και θα αγωνιστώ για αυτούς.
Το DTM έχει προτεραιότητα έναντι του WEC
Ο di Resta θα συνεργαστεί με τους Hanson και Filipe Albuquerque για την χρονιά 2019/20 του WEC, αλλά θα αναγκαστεί να απουσιάσει από τουλάχιστον έναν αγώνα – στον γύρο του Fuji τον Οκτώβριο – λόγο του DTM.
Είναι επίσης πιθανόν ότι την επόμενη χρονιά ο αγώνας του SPA για το WEC θα πέσει το ίδιο σαββατοκύριακο με τον αγώνα του Hockenheim στο DTM στις αρχές Μαΐου.
“Θα χάσω έναν ή δύο γύρους στο WEC όπου εξαρτάται από το πρόγραμμα του DTM,” δήλωσε ο di Resta.
“Αυτό είναι 100% η προτεραιότητα μου αυτή τη στιγμή, αλλά θα τα συνδυάσω όσο το δυνατόν πιο καλά μπορώ.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!