Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, παραδέχτηκε ότι και οι δύο τίτλοι θα μπορούσαν να χαθούν από την ομάδα του φέτος, με βάση την απόδοσή της στη Μόντσα.
Ο Verstappen τερμάτισε στην έκτη θέση, σχεδόν 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα Charles Leclerc της Ferrari, με το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα να μειώνεται στους 62 πόντους, ενώ το πλεονέκτημα της Red Bull έχει περιοριστεί σε μόλις οκτώ πόντους έναντι της McLaren.
Christian Horner: Και οι δύο τίτλοι είναι υπό πίεση.
Η ομάδα με έδρα το Milton Keynes δυσκολεύεται να κατανοήσει την RB20 και τις αναβαθμίσεις που εισήχθησαν.
Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης, ο Horner δήλωσε ότι η Μόντσα ανέδειξε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα με την RB20 και είπε ότι μόνο μια μεγάλη ανατροπή μπορεί να σώσει τον τίτλο.
“Με τον ρυθμό που είχαμε σήμερα, και τα δύο πρωταθλήματα σίγουρα θα είναι υπό πίεση,” είπε.
«Ήμασταν το τέταρτο ταχύτερο αυτοκίνητο σήμερα, και αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα κερδίσουμε και τους δύο τίτλους, πρέπει να βελτιώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου. Πρέπει να ανατρέψουμε την κατάσταση πολύ γρήγορα. Νομίζω ότι αυτή η πίστα ανέδειξε τις αδυναμίες που έχουμε στο αυτοκίνητο σε σχέση με πέρυσι, και πιστεύω ότι έχουμε ένα πολύ σαφές πρόβλημα, και ξέρουμε ότι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε.»
Όσον αφορά το αν τα προβλήματα οφείλονται στη ρύθμιση του αυτοκινήτου ή στις συνεχιζόμενες παρατηρήσεις για την ισορροπία που έχουν επισημάνει και οι δύο οδηγοί, ο Χόρνερ δήλωσε ότι είναι προφανές ότι το αυτοκίνητο μπορεί να είναι γρήγορο, αλλά μόνο υπό πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.
«Νομίζω ότι είναι περισσότερο η ισορροπία, νομίζω 100 τοις εκατό, είναι η ισορροπία,» είπε.
«Δεν έχουμε σύνδεση μεταξύ εμπρός και πίσω, και ο Max με τον Checo δεν μπορούν να στηριχθούν στο πίσω μέρος κατά την είσοδο στη στροφή.»
«Φαίνεται στις κατατακτήριες, με ένα φθαρμένο ελαστικό και ισορροπία, μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερους χρόνους. Τότε βάζουμε δύο καινούργια σετ ελαστικών, η ισορροπία είναι τελείως εκτός, και πηγαίνουμε τεσσεράμισι δέκατα πιο αργά.»
Επεκτείνοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Red Bull με την RB20, ένα αυτοκίνητο που ξεκίνησε τη χρονιά κερδίζοντας αγώνες πριν αρχίσουν να εμφανίζονται τα προβλήματα από το Μαϊάμι και μετά, ο Horner εξήγησε πώς τα δικά του δεδομένα υποδηλώνουν ότι το αυτοκίνητο θα έπρεπε να αποδίδει πολύ πιο καλά.
«Αν το ερευνήσεις, νομίζω ότι υπήρχαν κάποια από αυτά τα ζητήματα νωρίς στη χρονιά, ακόμα και όταν κερδίζαμε τους αγώνες με 20 δευτερόλεπτα διαφορά» είπε.
«Νομίζω ότι οι πρόσφατες αναβαθμίσεις, αν και έχουν επιβαρύνει το αυτοκίνητο, έχουν αποσυνδέσει το μπροστινό και το πίσω μέρος.» Μπορούμε να δούμε ότι η αεροδυναμική σήραγγα μας δεν το λέει αυτό, αλλά η πίστα το λέει.
Αυτές τις δυσκολίες αντιμετώπισε η Mercedes τα τελευταία δύο χρόνια με τον σχεδιαστική φιλοσοφία ‘zeropod’, η οποία τελικά εγκαταλείφθηκε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!