Το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, απάντησε περί ισχυρισμούς ότι ο διάλογος μεταξύ κορυφαίων στελεχών της ομάδας της Formula 1 μετά τον αγώνα στο Bahrain θα πρέπει να περιγραφεί ως «κρίση».
Η Red Bull είχε ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο το τελευταίο σαββατοκύριακο καθώς τα προβλήματα με τα φρένα και την υπερθέρμανση κορυφώθηκαν με τα δύο μονοθέσια της ομάδας να καταλήξουν στην έκτη και ένατη θέση.
Αυτό οδήγησε σε μια πιεστική συνάντηση μεταξύ του Horner, του συμβούλου της Red Bull, Helmut Marko, του Τεχνικού Διευθυντή Pierre Wache και του Αρχιμηχανικού Paul Monaghan.
Η συζήτηση πιστεύεται ότι επικεντρώθηκε γύρω από τους περιορισμούς που έχει στα θεμέλιά της η RB21 που συνέβαλαν στα δεινά του Max Verstappen και του Yuki Tsunoda.
Ωστόσο, ο Horner έχει αρνηθεί ότι η τρέχουσα δύσκολη θέση της Red Bull είναι μια καταστροφή, αναφέροντας ότι η αφήγηση γύρω από τις συνομιλίες στο Sakhir είναι υπερβολική.
«Αν καθίσετε με τους μηχανικούς σας και συζητήσετε τον αγώνα, δεν θα το περιέγραφα ως σύνοδο κορυφής κρίσης – έχουμε πολλές [συζητήσεις]», είπε ο Horner στο Sky Sports F1. «Νομίζω ότι ως συνάντηση κρίσης περιγράφτηκε ως η συνάντηση μετά τον αγώνα στο Bahrain – αλλά κάθεσαι και συζητάς αυτά τα πράγματα λογικά.
«Υπάρχουν πάντα μηχανικές λύσεις σε θέματα μηχανικής. Δεν υπάρχει κρίση. Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε, έχουμε κάποια προβλήματα με το μονοθέσιο που δουλεύουμε και όλη η ομάδα δουλεύει απίστευτα σκληρά.
«Νομίζω ότι καταλαβαίνουμε ποια είναι τα ζητήματα και εισάγουμε μια σειρά αναβαθμίσεων στους επόμενους αγώνες για να προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε ορισμένες από αυτές τις ελλείψεις».
Η Red Bull ξεκίνησε την προηγούμενη σεζόν έχοντας διατηρήσει το κυρίαρχο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων, αλλά τα προβλήματα με τις αναβαθμίσεις συνέβαλαν σε μια ξαφνική πτώση στη μέση της σεζόν.
Αλλά ο Horner υποστήριξε ότι η αναπόφευκτη σύγκλιση που έχει προκύψει καθώς αναπτύχθηκαν οι τρέχοντες κανονισμοί έχει τονίσει την ορατή οπισθοδρόμηση της ομάδας.
«Όταν έχεις σταθερούς κανονισμούς όπως αυτούς, το όφελος από αυτούς είναι ότι έχεις σύγκλιση· όλες οι ομάδες κάνουν πολύ καλή δουλειά τώρα», τόνισε. «Κοίτα πόσο πιο γρήγορα πάμε τα προηγούμενα χρόνια και όλες οι ομάδες, ειδικά οι μπροστινές ομάδες, έχουν συγκλίνει. Δεν υπάρχουν κακές ομάδες στη Formula 1.
«Έχουμε κάποιες κακίες στο αυτοκίνητό μας που με τα περιθώρια να είναι τόσο κοντά – αν ακούσετε τα σχόλια του Max, αν δεν είναι σίγουρος για το αυτοκίνητο που θα στρίψει, αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα αστάθειας που αξίζει δέκατα, εκατοστά του δευτερολέπτου, που σε ένα τόσο στενό ανταγωνισμό είναι πολλές θέσεις.
«Ξέρουμε ότι όταν μπορούμε να διευθετήσουμε αυτό, θα έρθει η απόδοση»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!