Ο Charles Leclerc είπε ότι ήταν ο Max Verstappen που προσπάθησε να τον «στριμώξει» σε ένα περιστατικό αργά κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Grand Prix.
Μετά την επανεκκίνηση του Safety Car, οι δύο οδηγοί ακούμπησαν καθώς ο Leclerc πέρασε, με τους δύο να πηγαίνουν στους αγωνοδίκες.
Έχοντας μείνει στην τέταρτη θέση, ο Leclerc βρέθηκε ξαφνικά σε θέση διεκδίκησης ενός βάθρου όταν ένα Safety Car ώθησε την Red Bull να βάλει τον Verstappen στα pit για σκληρά ελαστικά, το μόνο ελαστικό που του είχε απομείνει.
Η Ferrari έφερε επίσης τον οδηγό της, αλλά το κρίσιμο είναι ότι ο Leclerc χρησιμοποίησε μαλακά ελαστικά μόνο για έναν γύρο στις κατατακτήριες, δίνοντάς του πλεονέκτημα για την επανέναρξη.
Έχοντας ήδη εκφράσει την απογοήτευσή του στο ραδιόφωνο, ο Verstappen είχε ένα μεγάλο γλίστρημα στη στροφή 14 καθώς ο αγώνας συνεχίστηκε, καταφέρνοντας να κρατήσει το αυτοκίνητό του στην πίστα, αλλά άνοιξε την πόρτα για τον Leclerc, ο οποίος σύντομα βρέθηκε δίπλα στον Ολλανδό.
Καθώς προσπερνούσε το ζευγάρι ήρθε σε επαφή, με τον Verstappen, επιμένοντας ότι ο Leclerc τον είχε «χτυπήσει», αλλά ο οδηγός της Ferrari υπαινίχθηκε ότι ήταν ο Verstappen που κινήθηκε προς εκείνον.
«Πιθανότατα θα ήμουν πολύ θορυβώδης αν ήταν το αντίστροφο», είπε. «Επειδή παλεύεις για την τρίτη θέση, οπότε [αυτός] απλώς προσπαθούσε τα πάντα για να πάρει πίσω την τρίτη θέση.
«Και νομίζω ότι ήξερε ότι στην πίστα θα ήταν πολύ δύσκολο με τα ελαστικά που φορούσε.
«Ειλικρινά, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο προαίσθημα γι’ αυτό. Δεν υπήρχε τίποτα το ιδιαίτερο. Προσπέρασα από την εσωτερική πλευρά. Προσπάθησε να με στριμώξει στη βρώμικη πλευρά της πίστας. Τότε είχα το πάνω χέρι επειδή είχα μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω του λάθους που είχε κάνει.
«Και μετά προσπαθούσα να πάρω το slipstream της McLaren, πήγα λίγο αριστερά, δεν φαινόταν να θέλει να κινηθεί καθόλου.
Το βάθρο του Leclerc απειλούνταν, καθώς οι αγωνοδίκες ήθελαν να ακούσουν και τις δύο πλευρές του επιχειρήματος, αλλά ο οδηγός της Ferrari τελικά αποδεσμεύτηκε, χωρίς κανέναν από τους δύο να φέρει την πλήρη ευθύνη.
Στην προσπέραση, ο Leclerc είπε ότι ήξερε ότι είχε μια ευκαιρία όταν έμαθε ότι ο Verstappen ήταν με σκληρή σύνθεση.
«Από τη στιγμή που ήξερα ότι ο Max ήταν με σκληρή σύνθεση, σκέφτηκα “εντάξει, αυτό δεν είναι ένα καλό ελαστικό για τους τελευταίους πέντε γύρους”, ειδικά αν δεν υπάρχει εξοικονόμηση [μπαταρίας] ή οτιδήποτε άλλο», είπε ο Μονεγάσκος.
«Έτσι ήξερα ότι ήταν μια πλήρης επίθεση για μένα και ότι υπήρχε μια ευκαιρία να τερματίσω στο βάθρο.
«Ο Max πήγε με μεγάλη αφοσίωση στην τελευταία στροφή, έχασε το πίσω μέρος στην έξοδο, και μετά ήμουν ουσιαστικά δίπλα-δίπλα, και ήμουν πολύ χαρούμενος που πήρα την τρίτη θέση».
Το αποτέλεσμα ήταν το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του Leclerc, ένα κατόρθωμα που δεν έχει πετύχει από το 2024.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!