Ο Charles Leclerc της Ferrari θα θυμάται ένα δαπανηρό λάθος που άφησε τον Oscar Piastri να περάσει που τον οδήγησε να αποτυγχάνει να μετατρέψει την pole position σε νίκη στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν της Formula 1.
Ο Leclerc πέτυχε την τέταρτη συνεχόμενη pole position του στο Μπακού και προηγήθηκε με διαφορά έως και έξι δευτερόλεπτα πριν από το μοναδικό του pit stop.
Ο Μονεγάσκος οδηγός επανήλθε με διαφορά 1,5 δευτερολέπτου έναντι του Piastri, ο οποίος στη συνέχεια πήρε το προβάδισμα στην στροφή 1 στον 20ο γύρο.
Ο Leclerc έμεινε να παραπονιέται ότι δεν έδωσε μια πιο δυνατή μάχη, πιστεύοντας λανθασμένα ότι θα μπορούσε να ανακτήσει το προβάδισμα λίγο μετά την προσπέραση.
«Ήταν ένας αρκετά απογοητευτικός αγώνας», είπε ο Leclerc στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα. «Τρέξαμε με δύο διαφορετικές διαμορφώσεις. Προφανώς, η [McLaren] είχε, νομίζω, ένα πακέτο χαμηλότερης κάθετης δύναμης. Είχαμε λίγο περισσότερη κάθετη δύναμη, κάτι που μας έκανε πολύ γρήγορους στο τμήμα του κάστρου.
«Ωστόσο, σε όλες τις ευθείες, πετούσαν και μάλλον γι’ αυτό έχασα τον αγώνα. Το εκτίμησα λάθος και όταν ο Oscar με πρόλαβε στην πρώτη στροφή, δεν ανησυχούσα πολύ.
«Ήθελα απλώς να παραμείνω εντός του DRS, να διαφυλάξω τα ελαστικά μου και να προσπαθήσω να προσπεράσω αργότερα. Ωστόσο, αυτή η ευκαιρία δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά, μόνο και μόνο επειδή ήμασταν πολύ αργοί στις ευθείες.
«Λοιπόν, ναι, αυτή ήταν μια μικρή εσφαλμένη εκτίμηση, η οποία είχε μεγάλη συνέπεια. Έτσι μερικές φορές πονάει και πονάει σήμερα, αλλά έτσι είναι».
Η ικανότητα της McLaren στην ευθεία βοήθησε τον Piastri να κάνει τη δουλειά, με την επίθεση του στη στροφή 1 να έρχεται από αρκετά μεγάλη απόσταση πίσω.
Ωστόσο, ο Leclerc δεν εξεπλάγη από τη φύση της κίνησης, περισσότερο από το πώς δεν μπόρεσε να διεκδικήσει ξανά το προβάδισμα.
«[Ο Piastri] ήταν λίγο στα αριστερά, οπότε μπορούσα να δω στους καθρέφτες μου ότι ήταν εκεί και ότι υπήρχε πιθανότητα να το επιχειρήσει», εξήγησε ο οδηγός της Ferrari.
«Δεν μπορούσα να είμαι πραγματικά πολύ επιθετικός, είχα ακόμα κρύα ελαστικά και δυσκολευόμουν πραγματικά να φέρω αυτά τα ελαστικά σε θερμοκρασία. Και απλά σκέφτηκα ότι δεν ήταν και τόσο σπουδαίο αν με προσπερνούσε σε εκείνο το σημείο του αγώνα, επειδή ο αγώνας ήταν ακόμα πολύς και το DRS θα με βοηθήσει να μείνω σε απόσταση ενός δευτερολέπτου από αυτόν και [με το ζέσταμα των ελαστικών] μπορούσα να τον ξαναπεράσω.
«Αλλά όπως είπα, αυτή ήταν μια εσφαλμένη εκτίμηση από την πλευρά μου».
Ο Leclerc δούλεψε σκληρά για να διαχειριστεί τα ελαστικά του μόλις ο Piastri έκανε την κίνησή του και είχε αρκετές άτυχες προσπάθειες να ανακτήσει το προβάδισμα προτού τα ελαστικά του πέσουν εντελώς.
«Μετά από 10, 15 γύρους, σκέφτηκα ότι όλα βελτιώνονται και ότι ίσως προς το τέλος να ήμασταν σε καλύτερη θέση», είπε ο Leclerc.
«Αλλά με τον βρόμικο αέρα, νομίζω ότι για 20, 25 γύρους προς το τέλος, τα ελαστικά μου είχαν φύγει εντελώς. Και πάλι, ήταν πολύ γρήγοροι στις ευθείες για να επιχειρήσω οτιδήποτε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!